Hakutulokset

  1. H

    Paha olla :(

    Me oltiin mun miehen kans ulkona viikonloppuna ja meille tuli riitaa. Mä lähdin baarista yksin kotiin ja mies oli menny jonnekkin jatkoille ja ottanu baarista tytön mukaan. Ne oli jutellu henkeviä ja pussaillu. mies tuli kotiin vasta aamulla ja oli mulle vihanen huusi ja riehu. Lähdin kaverille...
  2. H

    auttakaa

    Siis häh??? Munan tyvikohdalle??? Eiköhän kannata keskittyä ihan muihin ruumiinosiin siinä aktin aikana :laugh:
  3. H

    Hups,miten näin kävi!

    \ :laugh: :laugh: :laugh:
  4. H

    koulukypsyys testit

    Meillä tyttö kävi testit läpi koska oli niin vilkas, että epäiltiin ettei jaksa keskittyä koulussa, mutta psykologin mielestä tyttö oli valmis kouluun ja hyvin kaikki on mennytkin.
  5. H

    Minkä kokoisia ekaluokkalaisia??

    Meillä tyttö 135 cm ja 30 kg. terveydenhoitajan mukaan pitkä ikäisekseen ja liian alipainoinen!! Omasta mielestäni silmämääräisesti katsottuna ihan normaali.
  6. H

    miten teillä kuukautiset muuttuneet synnytyksen myötä?

    Mulla oli ennen raskauksia tosi kivuliaat menkat, mut kivut helpotti tosi paljon heti ekasta synnytyksestä. tilalle sain erittäin runsaan vuodon mihin oon joutunu välillä jopa syömään lääkkeitä.
  7. H

    Onko kukaan miettinyt rintojen suurennusta imetyksen jälkeen

    ei oo tyhjät eikä pienet. D-kuppi on ollu aina sekä ennen raskautta ja imetystä sekä sen jälkeen. ihan tyytyväinen oon aina ollu ja mies kans =)
  8. H

    hitsi vie sille joka sanoo...

    \ Mulla ihan sama juttu raskausaika ja iso maha ei oo tosiaan mitään ihanaa aikaa kaukana siitä.
  9. H

    Missä vauva nukkuu?

    Meillä vauvelit nukkunu alusta asti omissa sängyissään. yösyötötkin oon hoitanu nojatuolissa kun en oo koskaan tykänny imettää makuuasennossa.
  10. H

    Paikkakuntagallup

    :wave: Pietarsaari täällä :wave:
  11. H

    tosta abortista..

    \ Olen täysin samaa mieltä!!!!!
  12. H

    Kauanko esikoisen kanssa synnärillä?

    mä olin 2 päivää jo ennen synnytystä voimakkaitten ennakoivien supistusten takia ja 4 päivää synnytyksen jälkeen.
  13. H

    Ikäsi ja lasten lukumäärä?

    Onnea kaikille odottajille :flower: Mä oon 28 v ja tytöt pian 8 v ja 5 v. Iltatähti suunnitteilla 5 vuoden sisällä jos luoja suo =)
  14. H

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Ihanan perinteiset nimet pojalle :) Meillä Emma Emilia ja Pinja Pauliina.
  15. H

    Miksi miehet katselevat naisia niin paljon??

    Miehet tulee aina katselemaan naisia ja se on ihan luonnollista!!!!! Se että miehesi katselee muita naisia ei ole mitään pois sulta eikä tee susta rumaa tai vähemmän haluttavaa
  16. H

    Mihin mies saa laueta?

    ei suuhun se saa oksentamaan!!! Vaikka yrittää et ei tulis niin ei mahda mitään :ashamed: muuten pyllylle, masulle, pimpulaan, pyllyyn ja nassulle ku pitää suun kiinni ;) Niin ja tisuille tietty!!! Se on ihaninta sillon ku mies vetää tissien väliin ja näkee kuinka se nauttii :p :p :p :p :p

Yhteistyössä