lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti
Ihanat nimet, varsinkin Aino ja Minttu! Molemmat oli meillä vaihtoehtoina,muttei mies sitten oikein innostunut. =)

Mä en oo ihan varma olenkojo tähän pinoon kerran laittanu, mut laitan nyt kuitenkin.
Meillä siis Nella Erika Patricia ja Jere Matias Patrik.
 
Sellasta ihmettelen että miksi muka PAKKO JATKAA PERINTEITÄ! :\|
Esim. etunimet väliviivalla tai neljä nimeä.

Miehen puolen suvussa oli nimi perinteitä joita meillekkin alettin tyrkyttää, mutta miksi ihmeessä?!!! Maailma on täynnä kauniita nimiä ja haluttiin keksiä niistä aivan omat mieluiset!

:heart:
 
Me haluttiin jatkaa perinteitä, kuten se että jokaisen suvun pojan yksi nimistä alkaa A- kirjaimella.
Kukaan ei meitä pakottanut tai neuvonut. halusimme itse päättä lapsemme nimen ja niin myös tehtiin.

Jeremias Auno Kasperi, Santeri Arttu Mikael sekä meidän prinessa Karoliina Pihla Olivia.

Auno nimi tulee miehen suvusta, viiden polven takaa mukaan.
 
Kivat nimet edellisellä! En ollut aikaisemmin kuullut Auno -nimeä!

Meillä on enkeli -tyttö Sanni Eeva Anneli. Sanni kuoli kohtuun ihan viimeisllä viikoilla. Lisäksi perheessämme on 3 vuotias Severi Timo Matias ja odotan kolmatta syntyväksi heinäkuun alussa.
 
pinja-pauliina-paavo
Tykkäsin edellisen nimestä! =) =) =)

Pinja Iiris (-00) on mun edellisestä suhteesta. Tytön isä katosi maailmalle kun tyttö oli vajaan puoli vuotta eikä sen koomin ole yhteyttä pitänyt. :/ :ashamed: :(

Tuuli Pauliina (-04) ja Paavo Aleksanteri (-06) :heart: =) :heart: =) :heart:
 
Ihan kivoja nimiä kaikilla kolmell lapsella!

Meillä poika trio; Jasmo Daniel, Jose Oliver sekä Jiro Valentin.

Olemme ihan suomalainen perhe, mutta sukunimi on aika harvinainen eli poikien nimet sopivat hyvin sukunimen kanssa. :)
 

Yhteistyössä