Paha olla :(

Me oltiin mun miehen kans ulkona viikonloppuna ja meille tuli riitaa. Mä lähdin baarista yksin kotiin ja mies oli menny jonnekkin jatkoille ja ottanu baarista tytön mukaan. Ne oli jutellu henkeviä ja pussaillu. mies tuli kotiin vasta aamulla ja oli mulle vihanen huusi ja riehu. Lähdin kaverille karkuun miestä se oli ihan hullu!

Juteltiin myöhemmin samana päivänä. Mies sanoi, että kännissä oli tuntenu et on ihastunu tähän naiseen jonka nimeä ei halunnu paljastaa, mut nyt selvänä ei oo ihastunu ja katuu tekoaan tosi paljon. halus myös vähätellä asiaa idealla sehän oli vaan pussailua......

Vasta seuraavana yönä suostu kertoon, että se nainen oli ollu mun kaveri jonka kanssa olin ollu sillon baarissa kun riideltiin ja tälle naiselle olin kertonu omasta pahasta mielestä ja näin se sit mua näköjään halus auttaa.......
:'( :'( :'(


olishan se ollu vaan pussailua, mut ei sillon ku kyseessä on kaveri!!! Kaverin ja ystävän mieheen tai naiseen ei kosketa!!!! Vaikka mikä olis :kieh:

Nyt on pää ihan sekasin eikä tiedä antaakko anteeks vai toivottaa alimpaan h..vettiin ne molemmat.
 

Yhteistyössä