Hakutulokset

  1. L

    Parisuhteen seksielämä

    Voikohan kukaan sanoa rehellisesti, että seksielämä on täydellistä ja tarvitseeko sen olla? Tuntuu, että aina seksiä on joko liian vähän (yleisin tyytymättömyys) tai seksiä on liian paljon. Sitten tulee vielä kesto, koko, monipuolisuus, erikoisien mieltymysten täyttyminen, partnerin aktiivisuus...
  2. L

    Viesteilyseuraa meseen / sähköpostiin

    Naispuolista juttuseuraa sähköpostiin tai meseen. Olen 44v mies Kuopiosta.
  3. L

    YH naista Kuopiosta

    Ystäväksi meseen ja meilailuun. Jos kaipaat seuraa ja täytettä postilaatikkoon, niin kirjoittele viestiä.
  4. L

    G: Salaisuuksien kammiot

    Paljon on puhetta peppuseksistä, mutta mitäs muuta kinkyä teidän kammioissa tapahtuu. Laitetaanpas ruoskimiset ja vesileikit pinoon :saint: . Eli, mikä on kinkyintä, mitä olet harrastanut ja missä kulkee se viiva, jonka yli et astuisi? Minähän en edes seksiä harrasta :ashamed:
  5. L

    Uusi kerho

    .
  6. L

    Uusi kerho

    What women wants :attn:
  7. L

    Yö Galluppi

    Kysymys. Kuinka moni tunnustaa: A) On masturboinut työpaikalla? B) On harrastanut seksiä työpaikalla? Omat vastaukset: A) Kyllä B) kyllä
  8. L

    Sikaflunssaa....

    Onko täällä ketään joka todistetusti sairastaa/ on sairastanut tuon taudin.. Onko todella niin paha kuin sanotaan vai voiko verrata tavalliseen kausiflunssaan. Itse tein päätöksen olla ottamatta rokotusta. Sairastellaan sitten jos kohdalle sattuu tai kuollaan pois.
  9. L

    G:

    Uutta kyselyä pukkaa.. Minkäslainen klitta on palstan neidoilla.. Onko vain pieni nappula vai suuri kuin pikkupojan pili? :whistle: :p
  10. L

    G: Tilinumeronne ja käyttäjätunnuksenne?

    Ystävälliset ilmoitukset voi jättää tänne :D
  11. L

    Meseystäviä Kuopiosta

    Mukavaa juttuseuraa maan ja taivaan väliltä ja välillä navan altakin :saint: :ashamed: Ei ikärajoituksia Itse asustan Kuopiossa
  12. L

    Sterilisaatio

    Onko täällä ketään joka käynyt toimenpiteessä? Kokemuksia ja tuntemuksia kaipaisin.
  13. L

    Olisipas kiva päästä lipaisemaan...

    .... tussua! :p
  14. L

    Ihanat äidit taas palstalla...

    Ihan tässä alkaa taas himo nousta lämpimän kesäillan hämärtyessä :D
  15. L

    Ystäviä naisista

    Löytyiskö ketään jota kiinnostaa kirjoitella tai mesekin löytyy. Olen Kuopiosta 42v 3 lapsen isä.
  16. L

    Yöpanetusta

    Kellään muulla?
  17. L

    Tuttavia Kuopiosta

    Jos löytyis vaikka kirjoitteluun tai meseen. 41v 3 lapsen isälle
  18. L

    Turku,Saariston rengastie

    Kuinka moni on ajellut tuolla? Autolla,moottoripyörällä vai polkupyörällä?
  19. L

    G:Seksi ja raskaus

    Saako raskaushimot hyrräämään vai loppuuko koko touhu. Kiihottuuko miehet odottavista?
  20. L

    Savon neito...

    Mihin se savolaene naenen katosi? Laittakeehan viestiä...

Yhteistyössä