Hakutulokset

  1. H

    suurentuneet imusolmukkeet lapsen nivusissa

    meillä ei annettu nyt marraskuussa 3 vuotta täyttäneelle kun en antanut laittaa syy oli että nyt 8 v.tyttöni sai siitä bakteerin nivuseensa,neuvolassa huomattiin,oli sairaalahoidossa n.viikon ja mätää imettiin pois ja lisäksi inh-lääkitys 3kk,Sairaalalaskua ei tullu ja lääkkeetki oli ilmaisia...
  2. H

    Otettaisko tupakinmittainen tauko?

    joo meen kans
  3. H

    suurentuneet imusolmukkeet lapsen nivusissa

    Meillä juuri 3 vanha sai lähetteen leikkaukseen kun todettiin nivustyrä,joskus mun mielestä suuri pallura tulee nivuseen varsinki jos juoksee ja riehuu,kannattaa seurata sitä,onko juuri rokotuksia saanu?
  4. H

    Imuroimisesta kyselyä.

    sama täällä ainoa haitta että meteli kuuluu pihalle,ei kehtaa 21 jälkeen enää imuroida,omakotialueella
  5. H

    Onpas täällä tylsää...

    :laugh: :laugh:
  6. H

    Nyt on jotain vinksallaan.

    Mä olin untenmailla tunnin sisään ku olin panacodin ottanu joskus monta vuotta sitte enää muistakkaa mihin oli määrätty
  7. H

    Tupakoijat, poltatteko lastenne vieressä?

    sama täällä 3-v.leikkii terassilla ja ymmärtää kyllä ettei sinne pidemmäksi aikaa tultu
  8. H

    Kauneimmat J-alkavat tytön nimet?

    JENNI :heart: JOHANNA :heart:
  9. H

    poika päiväkuiva

    Mulla oli kesäkuu lomaa ja kun tyttö jäi lomalle,ilmoitin hoitajille että kuivana tulee heinäkuussa hoitoon ja niin kävikin,oli tosin jo pitkään yökuiva,täyttää marraskuussa 3 =)
  10. H

    Ei voi olla totta...!!!!!!

    oi ei..miehet on oikeesti sikoja..oliko ihan tosissaan ku kotio kuiteski tuli? Vai vaan yritti hakee tappelua?
  11. H

    ihan tuli kyyneleet silmiin

    ku katsoin youtubista tuon "kuudenikäinen" katri-helena ja timo turunen
  12. H

    Entäs tunteeko kukaan Porista Essi ja/tai Timo P:ä...

    Simo Silmun kanssa olen ysiluokalla käyny soutelemassa ja ex-rumpalin kanssa jopa oikeen seurustellu..
  13. H

    simons talo

    ai niin siis mikä???
  14. H

    Piettäiskö tupakinmittainen tauko

    kävin just.
  15. H

    No en ois ihan äkkiä uskonut

    aikas kansanedustaja siinä meillä..
  16. H

    Ketkäs muut ei puhalla ihan 0promillee tänään? :D

    minä ainakaa neljättä sidua haen juuri jääkaapista,tupakalla käyn ensi :D
  17. H

    Onko lapsesi "tarhassa" vai "päiväkodissa"? :)

    ja meillä ryhmiksessä
  18. H

    Kun 9kk vauva nukahtaa illalla tissilleja herää yöllä vielä imuttelemaan 2-3tunnin välein....neuvoja kaivataan!!

    ja mulla tämä marraskuussa 3v haluaa edelleen ensimmäisena hoitopäivän jälkeen tissiä ja nukahtaa siihen.Välillä se vituttaa ja väliin taas aattelen että me ei enää neljättä tehdä että olkoon nyt.Tietysti jo pärjää ilmankin mutta sitä tappelua aina vaan siirtää eteenpäin..
  19. H

    mitä lasissa?

    mulla vaniljasiideriä,kolmatta pulloa vetelen huomaa jo varmaan kirjoitusvirheistäkin..

Yhteistyössä