Hakutulokset

  1. M

    Turun seudun kullanmurut...

    hei kaikille... Pakko tulla ilmottamaan ja juhlistamaan, että meille on tullut ensimmäinen hammas pari päivää sitten... ihanaa ja samalla hieman haikeaa... meidän pikkumiehestä on tulossa kovaa vauhtia iso... =) Sitä piti myös kysyä, että onko joku käynyt seurakuntien järjestämissä...
  2. M

    Turun seudun kullanmurut...

    Heips kaikille... Meille tuli tänään 1/2 vuotta täyteen jee!!! Vapusta selvittiin kunnialla... kivakiva... Huomenna meillä onkin ohjelmassa värikylpyä ja muskaria... aika täyteen buukattu päivä... jos sitten ensiviikolla ehtisi sitten jälleen menemään tuonne marakattiin... Me ollaan...
  3. M

    Turun seudun kullanmurut...

    Mahtuu mahtuu sole... Meillä aletaan keväisestä lenssustakin parantua, se kesti kaksi viikkoa mut nyt ollaan voitonpuolella... en oikein vielä osaa pukea tota meiän pikkusta tonne vaunuihin, melkeen aina ihan hikipiässä on noussu sieltä =) Vappu tulee vaan ja se kesä alkaa häämöttää...
  4. M

    Turun seudun kullanmurut...

    Oho... en odottanut että näin paljon olisi turkulaisia liikkeellä, mutta kivakiva... Onnittelut kaikille jakautuneille nyytin saannin johdosta!!! Elikkä jos vaikka itteänikin esittelisin sen verran et oon 28 ja mulla on pojat 7v ja toinen kohta 6kk:ta... me asutaan turun keskustassa ja...
  5. M

    Kestovaippailijat pinoon?

    hei täällä olisi kans yksi kestoilusta innostunut... saa nyt nähdä miten homma lähtee käyntiin... mulla on muutama taskullinen ja aattelin tehä vielä ite lisää niitä ja sitten mulla on sellaisia kuoria... ja niihin tarttis tehä imuja... poika on kohta 6kk:ta, ja nyt alkaa vasta tuntua siltä että...
  6. M

    Turun seudun kullanmurut...

    En löytänyt Turkulaisille omaa nippua täältä puolelta ja ajattelin kurkistaa mahtaakohan joku uskaltautua mukaan...
  7. M

    Miksi lapsi hoitoon pienenä?

    Meillä ainakin se on rahakysymys... miehen tili ei vaan yksinkertaisesti riitä... nytkin ollaan tosi tiukilla kokoajan... olisin kyllä mieluusti kotona, mutta ei vaan ole mahista...
  8. M

    kakskymppisii äitejä turusta???

    Meillä on vielä hieman yskää... joten en tiiä uskallanko huomenna lähteä vielä... mieli tekisi todella paljon... :headwall: Me ei ainakaan tulla sinne skanssiin käytiin aamuste ja ei kiitos... joka puolella vaunuja ja rattaita ja sit se lasten hoitopaikka oli maksullinen (6,5?/h), oli sitten...
  9. M

    Lokakuun -08 kullannuput

    Hei vaan kaikille tasapuolisesti... aika ei vaan tunnu oikeen riittävän kaikkeen... mutta nyt kun joona on jo 5,5kk:ta alkaa jotain rytmiä elämäänkin muodostumaan...=) Lueskelin noista hyppykiikuista, meillä on sellanen ja se makso vaan 25? uutena tuolta babyoz:ta... ei meille ainakaan...
  10. M

    Masennus uusiutuu jatkuvasti

    todennäkösesti lääkitys ei sitten ei ole kunnossa... Täytyy hankkia elämään jotain sisältöä enemmän...
  11. M

    Ostaisitko tämän turvakaukalon?

    en.. en edes varasängyksi...
  12. M

    Ette arvaa mitä tänään ostin

    bikinirajan kylmävahaliuskoja???
  13. M

    Antaisitko 6-vuotiaan pyöräillä yksinään 2 kilometrin matkan kauppaan?

    En todellakaan antaisi mennä... koska alle 10 vuotiaalla ei ole liikenteen hahmotuskykyä vielä kehittynyt ja sen takia ei kouluunkaan saa mennä pyörällä kun vasta kolmannella luokalla...
  14. M

    Turun seudun pallomahat 2009 keväällä

    Heiii kaikille tasapuolisesti... Oli pakko tulla vakoilemaan teitä tänne... B) Onnittelut kaikille nyyttinsä saaneille ja sitten voimia ja hermoja niille joilla se on vielä edessä... Joona on kohta pian jo 6kk:ta meillä on siis mennyt enemmän kuin hyvin... synnytys kuitenkin vielä...
  15. M

    Turun äidit II

    miksi mä aina innostun kaikesta mahdollisesta... :headwall: ja mahdottomasta... :laugh: Nyt mä sitten hurahdin noihin kestovaippoihin... mä en enää kestä ja niinku olen vannoutunut etten niihin kajoa, ni miten sitten mahtoikaan käydä... Ekan päivän tulos: Pojan takapuolen punaisuus...
  16. M

    kakskymppisii äitejä turusta???

    me ainakin ollaan tuolloin tiistaina menossa... pikainen gallup: Kuinka moni on käyttänyt/käyttää lapsillaan kestovaippoja... ajattelin vaan kun ite hieman olen hurahtanut niihin nyt... ostin oikein kaksin kappalein niitä tänään... olisi kiva kuulla vaan mitä mieltä yleisesti niistä ollaan???
  17. M

    kakskymppisii äitejä turusta???

    äitylii: me ollaan ainaski menos tuollon tiistaina marakattiin...
  18. M

    kakskymppisii äitejä turusta???

    Jeejee... aletaan pikkuhiljaa voimaan jo paremmin... kivakiva... Torstaina me ollaan menossa siis tonne tytsyjen talolle... jos jotakuta kiinnostaa noi kestovaipat ni sinne sillo... ei maksa mitään ja siellä on muutenkin käynyt ihan muutama äiti vauvansa kanssa...
  19. M

    kakskymppisii äitejä turusta???

    heidikka: sama juttu meillä... rs-virus vaivaa myös meillä... joten tällä viikolla ei ainakaan tiistaina harmitukseksi päästä mihkään...
  20. M

    5kk rokotus...

    Onko jollekki tullut tuosta rokotteesta lapselle sellainen ns patti pakaraan, ihan kuin ihon alla olisi joku kova herne tai ei ihan niin pienikin kova klöntti??? lapsi ei kuitenkaan arista sitä... mietityttää vaan...

Yhteistyössä