Turun seudun kullanmurut...

täällä yks turkulainen uskaltautuu mukaan... :) olen 28v&me asustelemme täälllä varissuolla avopuolisoni sekä 7v&6kk tyttöjen kera :)elikkä kotona tällä hetkellä olen tuon nuoremman kanssa&isompi meneekin kouluun sitten elokuussa......
 
Täälläkin turkulainen mamma :wave: Olemme asuneet täällä vasta 4kk (täältä päin kuitenkin ollaan alunperin kotoisin) ja mammakavereita kaipailen! Meillä on pian 1- vuotias tyttö ja syyskuussa hän saa pikkuveljen tai - siskon. Itse olen 30v. ja täällä "saaressa" asustelemme ;)

Kiva pinoutua teidän kanssa - ja ehkä joskus treffatakin! =)
 
Hehei!

Täällähän on tuttua porukkaa odotuspuolelta! :wave:
Ja moro vaan myös uusille tuttavuuksille!

Meillä oli tapahtumarikas kuunvaihde, eli nykyään ollaan Turun seutulaisia, ei enää turkulaisia, ja lisäksi meillä on 17 pvän ikäinen tyttö. :D

Oon yhä pyörinyt tuolla odotuspuolella, mutta ehkäpä nyt pääsis siirtymään tänne vauva-alueelle, kun löytyi sopiva porukka ja vanhoja masututtujakin.

ventti.
 
Oho... en odottanut että näin paljon olisi turkulaisia liikkeellä, mutta kivakiva...

Onnittelut kaikille jakautuneille nyytin saannin johdosta!!!

Elikkä jos vaikka itteänikin esittelisin sen verran et oon 28 ja mulla on pojat 7v ja toinen kohta 6kk:ta... me asutaan turun keskustassa ja ehkäpä joku kenelle on tullut toi kaksplus lehti niin on voinut pongata meiän perheen siitä lehestä 3/2009...(pakko mainita)

Olisi todella kivaa jos jossain vaiheessa yritettäisiin järkätä vaikka tapaamista ja varsinkin kun kesä on tulossa niin voisi järjestää vaikka kupittaan puistoon pientä piknikkiä...

Sen olen ainakin huomannut ettei vauva-kavereita ole liikaa ja muista äideistä saa ihan hirmuisesti voimavaroja pyörittämään omaa arkeaan...
 
Heippa!

Tääläkin yksi turkulaismami!
:wave:

Asustellaan täällä Kuralan seudulla miehen ja kahden pikkuisen kanssa. Meillä on poika 1v 10kk ja tyttö 8,5kk, poden jälleen järkyttävää vauvakuumetta vielä lisäksi:) Itse olen 28, syksyllä 29. Ihan leppoisaa arkea vietellään täällä, kesää odotellaan.
 
Meitähän on monta B) Piknik Kupittaanpuistossa kuullostaa oikein mukavalle, mutta annetaan ilmojen vielä hetken lämmetä, eikös? ;) Tosin me ajattelimme pyöräillä sinne Tivoliin sunnuntaina, jos saan hankittua sitä ennen turvaistuimen tytölle.

Ihana, siunattu viikonloppu alkamassa - lue: mies auttamassa lapsenhoidossa :p En tosiaan ymmärrä miten jotkut - esim. taaperox4 - selviää neljän kanssa, kun itsellä yksikin lapsi aiheuttaa uupumusta! Tai no, viimeaikoina olen alkanut ajattelemaan, että kyse taitaa enemmänkin olla tylsistymisestä täällä kotona, ilman mammakavereita, mutta nythän me kaikki löysimme toisemme!

Viikonvaihdetta :wave:
 
Ihan hyvin täällä jaksetaan 4 vauhtihirmun kanssa,mutta välillä on kyllä semmosii päivii että vois noi lapset olla vähän rauhallisempia ku ei aina vaa jaksais olla niin paljon touhuamassa yms..

Meidän ois tarkotus kanssa mennä sinne tivoliin jos vaan millään aika riittää..ja ois kyllä kiva tavata teitä joskus..ventin jo tiedänkin.

mutta nyt tuolle pojalle myös iltapalaa tekemään kun tytöt ovat jo syömässä.
 
Moikkis vaan,

meillä tänään 3 viikkoa kasassa, ja toistaiseksi ollaan käyty vaan ulkoilemassa ja neuvolassa. Aiotaan vielä jonkin aikaa pysyäkin kotioloissa eikä mennä vielä ihmisten ilmoille. Mutta kunhan tästä pääsee kesä vauhtiin ja neitikin tuosta kasvaa, niin teidän tapaaminen kuulostaa oikein hyvältä ajatukselta!

Aurinkoista vappuviikkoa!
 
herää kysymys että miksi olen täällä, jotenkin vanhasta tottumuksesta tulee vauvapuolelle vaikka pienin on jo varmaan taaperoksi luettava :ashamed:
me asustellaan haritussa, 22v&28v, ja lapset 08/06 ja 11/07 =) tuolla muualla o kyllä turkulaisten pinoja ollutkin, täälä vauvapuolellakin mutta se on tippunut varmasti jo KAUAS :D
 
Heiii!
Mahtuuko vielä porukkaan? Olen 8kk:n ikäisen tytön äiti Turusta. Itse oon 26 vuotias ja asustellaan Martissa miehen ja koiran kanssa.
Piknik tosiaan kuulostais tosi kivalta, nyt taitaa kuitenkin vielä olla turhan kylmä. Tuo typynen ainakin nauttii aivan hirveästi muiden lasten surasta, varsinkin nyt kun jo jonkin verran liikkuukin.
Oikein aurinkoista vappua kaikille!!!
 
Mahtuu mahtuu sole... Meillä aletaan keväisestä lenssustakin parantua, se kesti kaksi viikkoa mut nyt ollaan voitonpuolella... en oikein vielä osaa pukea tota meiän pikkusta tonne vaunuihin, melkeen aina ihan hikipiässä on noussu sieltä =)

Vappu tulee vaan ja se kesä alkaa häämöttää... huomenna onneksi kirppu menee mummille niin äippä saa vapaan illan... mieskin menee töihin ja vanhempi poika menee isälleen... oho, taidanpa nauttia muutaman lasillisen vinkkua ihan itteksein ja nautin hiljaisuudesta... ei oikeen nappaa lähteä tonne kännisen kalenterijuoppo joukkion keskelle...

Mutta kaikille oikein hauskaa vappua!!! :wave:
 
Mites kaikkien vappu on sujunut? Me ollaan kunnolla nautittu ihanista ilmoista B)
Ootteko käyneet Marakatissa? Aattelin, että me voitais sinne ens viikolla mennä. Ei olla vielä koskaan käyty. Olisko mukaan tulijoita? :)
 
me ollaan muuttamassa mammakeidasta seikkikseen, on vähän meille sopivammat ajat :) kun käyn vielä kuukauden koulua ja lapset on päiväkodissa.
me käytiin tivolissa ja grillattiin naapureiden kanssa, ei sen kummemmin ole vappua vietetty..
 
Sole Me käydään Marakatissa joka viikko, on tosi kiva paikka! Tyttö saa "leikkiä" muiden taaperoiden kanssa ja mami näkee joskus muitakin aikuisia kuin miehen :D

Vappu on mennyt todella rauhallisesti, kun pimu on ollut räkäinen :/ Mietin juuri, että pitäiskö käydä näyttämässä korvat, kun muutoin niin iloinen neiti kiukuttelee vaan koko ajan :ashamed: Kuumetta ei kuitenkaan ole korvamittarin kanssa tai pyllystä mitattuna, vaikka pimu tulikuuma onkin??? :eek:

Leppoisaa sunnuntaita kaikille! :flower:
 
Heips kaikille...

Meille tuli tänään 1/2 vuotta täyteen jee!!!
Vapusta selvittiin kunnialla... kivakiva...

Huomenna meillä onkin ohjelmassa värikylpyä ja muskaria... aika täyteen buukattu päivä... jos sitten ensiviikolla ehtisi sitten jälleen menemään tuonne marakattiin... Me ollaan käyty siellä aina tiistaisin, ku torstaisin me ollaan käyty tuolla tyttöjen talolla kun siellä on sellainen rokki ja tutti-ryhmä...

Sortusin taas tänään ostamaan kaikkea mahollista pojalle ku kävin kaupunkilla... apua...

Neuvolassa antoivat meille yhen kuukauden aikaa kääntyä, ku poika on ollut tosi passiivinen sen suhteen ja yleensä jo puolivuotiaat kääntyilevät suuntaan jos toiseen... jos se ei kesäkuun alkuun mennessä ole kääntyilyä alottanu, ni sit meitä odottaa fysioterapia...

Poika oli 8,2kg ja pituutta 67,5cm...

viikon jatkoja kaikille!!! =)
 
Oi melena, 6kk jo! Kylläpä aika menee nopeesti! No, vaikea uskoa et meidänkin pikkuinen on melkein 5 viikkoinen kun just vastahan se oli masussa. :D Ja tuoltahan kutsu kuuluukin jo taas. En muuten yhtään muista koska meillä on seuraava neuvola, tarttis varmaan tarkistaa, ettei jää menemättä vahingossa. Sen verran pihalla oon ajan kulumisesta, etten yhtään ymmärrä mikä päivä milloinkin on.

ventti.
 

Yhteistyössä