Hakutulokset

  1. K

    taas anopista.. kyllä ne vanhat on sitten viisaita..!

    Nyt on mennyt hermo miehen äitiin totaallisesti! Miehelleni en kumminkaan asiasta ole sanonut, koska loukkaantuisi varmasti ja saataisiin taas yksi riita lisää.. Kaikki alkoi siitä kun kuuli raskaudestani - ei onnitellut, vaan suuttui niin että ei puhunut moneen päivään kenellekkään ja...
  2. K

    sairaalaan mennessä

    miten teidät on otettu vastaan kun ootte menny sairaalaan synnyttämään? missä synnytit? itseä nyt mietityttää kovasti, koska en päässyt sairaalaan tutustumaan (ei kuulemma ollut aikoja) että mitä sanon ja teen jnejne? kuulostaa tyhmältä :C paikkana mulla siis NKL.
  3. K

    talvi vauvat - mitä päälle kotiin lähtiessä?

    oon miettiny pääni puhki jo että mikä nyt sitten on riittävästi vauvalle päälle. LA on joulun aikoihin (: eli onko riittävästi jos vauvalla puol potkari ja sukkikset, siihen päälle `sametti` haalari, äippä pakkauksen töppöset ja tumput ja vielä päälimmäiseksi tod pehmeä haalari, ei kuitenkaan...
  4. K

    ei neuvolaan odotus aikana?

    katsoinpas tuossa yhtä reality tv sarjaa jossa yllättävän moni oli jättänyt kokonaan nuo raskaus ajan neuvola käynnit väliin. Itsestä kuulostaa ehkä vähän oudolta :o Onkos täällä ketään joka ois ihan tarkotuksella jättänyt käymättä neuvolassa kokonaan ennen lapsen syntymää? ja miksi? ei...
  5. K

    raskaana, mihin soittaa?

    vantaalla joo, tarkemmin seutulan suunnalla (:
  6. K

    raskaana, mihin soittaa?

    pitääkö nimenomaan olla se "lähin" neuvola, vai mistä tietää mikä? :c sori oon kai tyhmä tjtn.
  7. K

    raskaana, mihin soittaa?

    eli siis neuvolaan vai minne? mitä sanon? ja siis lapsen aijon tottakai pitää (: anteeks tyhmä ksymys oon aika pihalla että mitäs nyt.. asun vantaalla. kiitos ja ei vttuilioille :3

Yhteistyössä