Hakutulokset

  1. R

    Mies matkatyössä

    Minun mieheni on töissä n. puolet kuusta toisella paikkakunnalla. Ei siis varsinaisesti reissutyössä vaan siellä on hänen vakituinen työnsä. Työn luonteeseen kuuluvat pitkät vapaat ja pitkät työjaksot. Tämä oli tiedossa kun asetuimme asumaan tänne, missä itselläni on työpaikka. Itse käyn töissä...
  2. R

    Meneekö kellään muulla HYVIN parisuhteessa???

    Hei, tässä pinossa näkeekin sitten erittäin hyvin, miksi toisilla menee hyvin ja toisilla ei. Meillä on lapsi 1,5 v ja nyt toinen tulossa. Olemme onnellisia, tiedän kysymättäkin että myös mieheni on. Minusta suhteemme toimii, koska - emme juuri riitele paitsi turhista pikkujutuista, ne ovat...
  3. R

    thaiboxingia harrastaneet

    Hei, harrastelin muutaman kuukauden kickboxingia, olin peruskurssilla. Mukavan tehokasta urheilua ja monipuolista kuormitusta eri lihaksille. Lopetin, koska motivaatio kulkea bussilla treeneissä toisella puolen kaupunkia lopahti alkuinnostuksen myötä. Ryhmässä oli todella eritasoisia tyyppejä...
  4. R

    Tasapainottelu raskaana?

    Hei vaan! Itsekin olen 5 vkoa raskaana. Toista lasta odottelen ja ensimmäinen on nyt vuoden. Olen just saanut ekasta raskaudesta melkein kaikki kilot pois ja pisteitä laskemalla olen laihduttanut. Tosin melko hitaasti koska vuodessa on nyt lähtenyt ylimääräiset 10 kg. Aion kuiten laskea vielä...

Yhteistyössä