thaiboxingia harrastaneet

Olen käynyt peruskurssin ja harrastin n. 5 kk sen jälkeen ladythaita lähinnä. Nyt on ollut monta kuukautta taukoa. Ajattelin kyllä vielä jatkaa tässä ja ehkä käydä peruskurssin uudelleen toisessa seurassa lähempänä.
 
Hei, harrastelin muutaman kuukauden kickboxingia, olin peruskurssilla. Mukavan tehokasta urheilua ja monipuolista kuormitusta eri lihaksille. Lopetin, koska motivaatio kulkea bussilla treeneissä toisella puolen kaupunkia lopahti alkuinnostuksen myötä. Ryhmässä oli todella eritasoisia tyyppejä, esim. itse olin 162 cm/58 kg noviisi ja joskus harjoituspari oli 190 cm/lähemmäs 100 kg ja harrastanut aiemmin nyrkkeilyä. Että sellainen tapaus myös vaikutti motivaatioon.

Sen verran lajista sanoisin, että olen harrastanut juoksua useamman vuoden ja pelkäsin kyllä useamman kerran treeneissä jalkojeni puolesta koska kontaktia joutui ottamaan. Samoin minulle varoitti juoksuvalmentaja, että kannattaa harkita tarkkaan kumpaa haluaa harrastaa sillä potkunyrkkeilyssä jalkoihin tulee välillä kovia osumia. No, ei kuiten vahinkoja tullut mutta laji on mulle ehkä liian kontaktilaji, voisin soveltua paremmin kuntonyrkkeilyyn.
 

Yhteistyössä