Hakutulokset

  1. A

    Hävittämäsi/kadottamasi asia tai esine mikä on eniten vit**tannut?

    v.2006 lomareissulla huoneen siivooja päätti ottaa "parempaan" käyttöön kenkäni. Eikai siinä muuten, mutta kun kengät oli 250? maksaneet, juuri minun jaloilleni erikoismuotoillut kengät, joita olin ehtinyt käyttää vasta pari kuukautta. Mietinpä vaan edelleen, että mitä ihmettä tuo siivoja tekee...
  2. A

    Mitä tämä tarkottaa?!

    Onko kenties joku tietokoneisiin liittyvä ilmoitus? Yrititkö avata jotain sivua ja tuli tuo? Siinä tapauksessa tuo ois vapaasti suomennettuna vastaava ilmoitus kuin "pyyntöäsi ei voitu suorittaa". Yritä avata sivua myöhemmin, voi olla palvelimella jotain häikkää.
  3. A

    Tuntuuko muista 1g panadolia 3xpäivässä...

    Älä pelkää syödä, ihan normimäärä on noin lääkärin määräämänä. Nuo apteekista ilman reseptiä saatavat annokset on aina melko pieniä ja niissä on sitä joustovaraa reippaasti!
  4. A

    Saanko vuoden huonoin äiti-tittelin...

    Minä vähän veikkaan että se nenän pyyhkiminen onnistuu niiltä kummeilta ihan yhtä hyvin kuin omalta äidiltäkin ;)
  5. A

    Ei ole totta!

    Voi nyt tulla vähän raaka vastaus... Mutta minusta sinulla on täysi oikeus suojella itseäsi ja perhettäsi tuommoiselta ihmiseltä. Jos äitisi ei itse tajua suojella itseään, niin oma moka sitten. Mutta ei sinua voi pakottaa menemään tappajan luokse. Äitisi vaikuttaa tekstin perusteella siltä...
  6. A

    Miksi jotkut lautaset kuumenevat mikrossa?

    Jotkut vanhemmat lautaset eivät käy mikroon... En tiedä onko nuo sitten tarpeeksi vanhoja. En nyt usko että ne räjähtää tms, mutta varmaan tuommoista yletöntä kuumumista kuitenkin tapahtuu.
  7. A

    Byääh! Turhamaisuuteni sai piston herkimpään kohtaan. Karmeanruma rusketusraja niskassa! *itkee*

    Älähän kuule sano mitään! Itsellä kun ainoat aurinkoa saavat paikat ovat kasvot ja kämmenet, niin arvaa vaan mitkä rajat on naaman ympärillä ja ranteissa loppukesästä :laugh:
  8. A

    Antaisitko lastesi juosta alasti..

    En ikimaailmassa suostuisi tuommoiseen :x Lapset saisi kyllä oppia pienestä pitäen, ettei tuollainen käytös ole ok. Ihan sama vaikka oltaisiin keskellä metsää, housut saa luvan pysyä jalassa. Äkillinen pissahätä toki muuttaa pienen kohdalla asiaa, isommat osaavat kyllä pidättää kunnes...
  9. A

    Olenko ainut, joka ei voisi olla naimisissa ulkomaalaisen kanssa?

    Mielestäni siinä ei ole mitään väärää, ettei halua mennä naimisiin kaikenlaisten miesten kanssa. Toiset tykkää eri asioista kuin toiset. Tuskinpa siinä mitään epänormaalia tai rasistista on?! Itse kun taas en voisi kuvitellakaan olevani naimisissa suomalaisen miehen kanssa vastaavista syistä...
  10. A

    Joopa... miehellä huono kokemus Kotipizzassa:/

    Paljon parempaa pizzaa saa kun käy testaamassa muutaman paikallisen känkkylän*, kyllä sieltä yksi hyvä löytyy. Paljon halvempaa, kaks kertaa isompi pizza ja täytettäkin löytyy sen verran, ettei ihan heti luulis tulevan uudestaan nälkä. *suomi-oulu-suomi sanakirja känkkylä=paikka jossa...
  11. A

    Miten ei voinut muistaa näinki tärkeää asiaa??

    Oonkohan mä kovinkin epänormaali odottaja kun makeanhimo loppui raskauden myötä kuin seinään? Ei mene alas ei sitten mikään. Normaalisti ei kauan suklaalevy pöydällä makoile :D Nyt ei vois ajatellakaan syövänsä :x
  12. A

    Lastenohjelma, mikä saa "karvasi" pystyyn ?

    Voi miksi piti mennä lukemaan tätä ketjua. Lapsuuden Titi-Nalle painajaiset palautuivat mieleeni :kieh: Katto-Kassinen se vasta pelottava olikin. Näin kesällä kaverin lapsen katsovan kassista, ja totesin että eipä ihme etten itse voinut sietää sitä lapsena. AAARGH. Raivo. Ärsytyksen huippu...
  13. A

    Sain mieheltäni!!!

    No, ettei nyt tule väärinkäsityksiä, niin siinä tapauksessa että kummallakaan puolisolla ei ole koskaan ollut aikaisempia partnereita, käytännössä ainoa keino saada sukupuoliteitse leviävä HPV on se, että ukko pettää. Kaikissa tapauksissa yhdyntää ei välttämättä tartuntaan tarvita, virustyypistä...
  14. A

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    No nyt se vissiin sitten alkaa. Pahoinvointi nimittäin. Viimeiset puolituntia olen ollut tässä ämpäri kainalossa siltä varalta, että kohta tulee :kieh: Vielä ei tullut mitään mutta olo ei ole mitenkään mukava :headwall: Voiko oikeasti olla jo tässä vaiheessa, nyt vasta 4+6?
  15. A

    Kikkeli, kikkeli, kikkeliiii..

    Kaverin poika 2v, on saanut päähänsä, että pippeli saatetaan varastaa. Aina vaipanvaihdon yhteydessä on tarkistettava, että pippeli on vielä tallessa. Tuossa iässä jossa poikasi on, lapset alkaa tiedostamaan sen, että itsellä on jotain erilaista kuin vaikka äitillä tai siskolla. Et...
  16. A

    Sanooko kaikki vanhempiaan porukoiksi? (turhis)

    Minä sanon "Isä ja 'Liisa'" sekä äiti :) Teininä käytin vielä sanaa porukat, kun olivat yhdessä.
  17. A

    Sain mieheltäni!!!

    HPV eli papilloomavirus. Osa virustyypeistä on harmittomia ja poistuvat itsekseen(onneksi näin minun kohdallani), mutta osa taas aiheuttaa syyliä, kondyloomaa tai kohdunkaulan syöpää. Näitten takia tehdään papa-testejä. :whistle: Lisäys: Meidän tapauksessamme HPV paljasti kyllä...
  18. A

    voiko aurinkopuuteria käyttää poskipunan tilalla?

    Vaikka en itse meikkaakaan, on kyllä tullut luettua jostain Annan meikkivinkeistä että kannattaa laittaa aurinkopuuteria poskipunan sijaan, jos haluaa kevyttä kesämeikkiä. Kokeile ainakin, kukapa sitä kieltää B) Luulisi ainakin näyttävän luonnollisemmalta kuin poskipunan.
  19. A

    Kestovaippojen käytön selitys idiootille

    Heh, mä ajattelin kans ommella kestovaipat, kunnes luin ohjeista kaikenmaailman kerroksista ja kerroksiin laitettavista materiaaleista :laugh: Totesin että ehkä parempi kuunnella viisaampien neuvoja ennen kuin aloittaa, ja onhan tässä aikaa tuonne maaliskuun laskettuun aikaan B)
  20. A

    G: muut keskustelupalstat

    Avoimista palstoista seuraan epäsäännöllisesti Kalevan juttutupaa+suljetuista palstoista muutamia. Palstailu jäänyt tänä vuonna aika vähälle. Suunnitelmissa ois kurkata Vauva-lehden palstaa, ei hajuakaan millainen on tai miten aktiivisesti siellä kirjoitellaan :)

Yhteistyössä