Antaisitko lastesi juosta alasti..

En ikimaailmassa suostuisi tuommoiseen :x
Lapset saisi kyllä oppia pienestä pitäen, ettei tuollainen käytös ole ok. Ihan sama vaikka oltaisiin keskellä metsää, housut saa luvan pysyä jalassa. Äkillinen pissahätä toki muuttaa pienen kohdalla asiaa, isommat osaavat kyllä pidättää kunnes tullaan takaisin kotiin.
 
Puhutkohan meidän perhestä :LOL: Kyllä meillä kirmaa lapset alasti tällä säällä omalla pihalla. Se nyt on ihan luonnollista kun saavat välillä käydä uima-altaassa pulahtamassa ja sitten taas leikitään. Mua ei lasten alastomuus vaivaa. Nakuna nuo uimarannallakin uivat...
 
huh
Alkuperäinen kirjoittaja Amusha:
En ikimaailmassa suostuisi tuommoiseen :x
Lapset saisi kyllä oppia pienestä pitäen, ettei tuollainen käytös ole ok. Ihan sama vaikka oltaisiin keskellä metsää, housut saa luvan pysyä jalassa. Äkillinen pissahätä toki muuttaa pienen kohdalla asiaa, isommat osaavat kyllä pidättää kunnes tullaan takaisin kotiin.
Järkky miten ahdasmielinen olet!
Tarkoitan nyt tota omesi hyysäämistä.. Anna lasten olla lapsia ja päästä heidät joskus "valloilleen".. Pakotatko tosiaan lapsesi pidättämään jos kova pissahätä?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuska:
Ne ei vain taida välittää tarpeeksi.. Aika pieniä lapsia on (3-5?) ja kuleksivat milloin missäkin ilman huolenpitoa.. Asuvat lähellä tietä ja kerran jos toisenkin olen mm. meinannut ajaa niiden päälle autolla, kun hyökkäilevät miten sattuu :| Eikä vanhempia näy mailla halmeilla. On varastanut meiltä leluja, joskus näin ku toinen pieni itki yksin illalla leikkipuistossa. Sillon oli siis jo aika myöhä.. Eikä ketään näkynyt sillonkaan.

Mutta asiaan, inhottaa ajatus että joku pedofiili sattuu paikalle ja kyttää niitä :eek:
:( Kannattaisi ilmottaa johonkin niistä.
En mä näillä perusteilla ehkä vielä. Mutta jonnekkin voisin ilmoittaa ja kehoittaa laittamaan tuohon tielle varoituskyltin nakuista lapsista, jotka saattavat hypätä tielle sekunnin murto-osassa..
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuska:
En mä näillä perusteilla ehkä vielä. Mutta jonnekkin voisin ilmoittaa ja kehoittaa laittamaan tuohon tielle varoituskyltin nakuista lapsista, jotka saattavat hypätä tielle sekunnin murto-osassa..
Joo, ainakin semmonen kyltti. :)
Ennenku löytyy tieltä lapsilettuja.
 
Gluteus maximus
täällähän oli ihan normaalia, että pikkutyttö on alushousuilla kaupassa. Viime kesänä oli pitkä' ketju, jossa joku paheksui kun lapset oli alushousuilla kaupassa ja täällä tämä paheksuja sai haukut päällensä kun se on ihan normaalia. Alastomuuskin on normaalia. :whistle:
 
ei saa nauraa
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuska:
En mä näillä perusteilla ehkä vielä. Mutta jonnekkin voisin ilmoittaa ja kehoittaa laittamaan tuohon tielle varoituskyltin nakuista lapsista, jotka saattavat hypätä tielle sekunnin murto-osassa..
Joo, ainakin semmonen kyltti. :)
Ennenku löytyy tieltä lapsilettuja.
Kauhee... :D
 
Annan juosta alasti paikasta riippuen. Ja säästä riippuen. Ja ikää on vähän alle 4vuotta.

Uimarannalla nyt jo pöksyt jalassa, yleisellä siis. Mummolassa saa uida nakuna.

Pissata saa puskan juurelle tms. Ei nyt ihan keskelle tietä..
 
ei saa nauraa
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
täällähän oli ihan normaalia, että pikkutyttö on alushousuilla kaupassa. Viime kesänä oli pitkä' ketju, jossa joku paheksui kun lapset oli alushousuilla kaupassa ja täällä tämä paheksuja sai haukut päällensä kun se on ihan normaalia. Alastomuuskin on normaalia. :whistle:
Btw, yks päivä oli marketissa kaks tyttöä ehkä 6v, bikinit päällä.Oli mun mielestä vähän outoa...
 
ei saa nauraa
Alkuperäinen kirjoittaja Amusha:
En ikimaailmassa suostuisi tuommoiseen :x
Lapset saisi kyllä oppia pienestä pitäen, ettei tuollainen käytös ole ok. Ihan sama vaikka oltaisiin keskellä metsää, housut saa luvan pysyä jalassa. Äkillinen pissahätä toki muuttaa pienen kohdalla asiaa, isommat osaavat kyllä pidättää kunnes tullaan takaisin kotiin.
Jaa profiilin luettua uskon että mielipiteesi muuttuu ajan kanssa. Ihan hyvällä tää. =)
 
vieras
No on teillä murheet. Ihana olisi itsekin nakuna viilettä pihalla, mutta ahdasmielisten ihmisten takia ei voi. Varmasti lapsista tuntuu ihanalta kun tuuli tuntuu iholla. Antaisin jos haluaisivat.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No on teillä murheet. Ihana olisi itsekin nakuna viilettä pihalla, mutta ahdasmielisten ihmisten takia ei voi. Varmasti lapsista tuntuu ihanalta kun tuuli tuntuu iholla. Antaisin jos haluaisivat.
Oksettaa tuollaiset kyttääjät, joiden elämän sisältö on muotivaatteet lapsilla.
 
vieras
aikuisten eli pääasiassa lasten vanhempien tulee opettaa lapsille tämän elämän ja maan tavat ja säännöt. toki, alastomuus on ok, sisällä ja omassa pihapiirissä, mutta that's it.
 
Vieras
Eilen kun oltiin perheen kanssa kaupassa niin siellä oli äiti noin kolme vuotiaan tyttärensä kanssa ja tää tyttö oli alastomana. Mun mielestä kaupassa pitäs olla ne pikkarit ees jalassa.
 
omassa pihassa saa mennä ja pissata millon millekkin kukkaselle kun ei muuten suostu potalle tms...tai yleensä sillon kun ei tuu pottuun tai pyttyyn niin sillon muurahaiselle tai kukkaselle. mutta ei muiden pihoissa tai yleisillä paikoilla!
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Eilen kun oltiin perheen kanssa kaupassa niin siellä oli äiti noin kolme vuotiaan tyttärensä kanssa ja tää tyttö oli alastomana. Mun mielestä kaupassa pitäs olla ne pikkarit ees jalassa.
Aika outoa kyllä. :/
 

Yhteistyössä