Hakutulokset

  1. N

    Muita juuri plussanneita?

    :( Onko jotain selvinnyt?
  2. N

    Muita juuri plussanneita?

    Onnea! Ja mukaan vain!
  3. N

    Muita juuri plussanneita?

    Niin ja LA 4.5. (kuukautisten mukaan)
  4. N

    Muita juuri plussanneita?

    Löytyyhän täältä muitakin. :) Minulla menossa nyt 10+4 ja kolmas lapsi tulossa. Vieläkin epätodellinen olo, ylihuomenna neuvolakäynti ja ensimmäinen ultra 24.pvä.
  5. N

    Muita juuri plussanneita?

    Tekis mieli kertoa kaikille mutta ei vielä viitsi. Pakko saada jonkun kanssa jutella... muun kuin oman miehen. :D Onko muita?
  6. N

    Apua pyydän! Mitä ihmettä teen läheisen kanssa joka on alkoholisti?

    :( Se menee vissiin niin että ihminen voidaan laittaa pakkohoitoon jos: - Hän on vaaraksi muille tai vaaraksi itselleen - Mikään muu hoitomuoto ei auta.
  7. N

    ÄITI!!!

    :laugh: :laugh:
  8. N

    Millä saa 16v tytölle taottua järkeä päähän?

    No kuinka mones elämänsä mies nyt on kyseessä? Ei tuon ikäiselle pysty järkeä puhumaan. =) *itse 16v. kihloihin ja 17v. lapsen saanut*
  9. N

    Miksi tällä palstalla vähätellään oman miehen tekemiä raiskauksia?

    En ole vielä lukenut yhtään kommenttia jossa sitä olisi vähätelty. Ehkä en siiten vaan tarpeeksi ahkerasti palstaile.
  10. N

    Onko pettämistä??

    :laugh: :laugh: EI voi olla totta! Ja vielä kerran :laugh:
  11. N

    Voiko supistella jo rv 15?

    Suosittelen soittoa neuvolaan.
  12. N

    Mitä on nuo pikkuötökät?

    mäkäräisiä?
  13. N

    Lapsi 3,5v ei hyväksy isän uutta naista

    Mari saisi olla kokonaan "tulematta" noina öinä kun poika isänsä luona. :D Lapsen ehdoilla! Pikku hiljaan alkaa PÄIVISIN totuttelemaan tuohon uuteen naiseen.
  14. N

    Ihmettelyä lapsimäärästä

    Itse ainakin haluan vielä kolmannen lapsen kenties neljännenkin... mies ei vain ole lämmennyt edes kolmannelle. =( Mutta on jo kuitenkin avoimempi asian suhteen kuin vielä vuosi sitten. Ehkä kenties vielä joskus... Enkä todellakaan ole alistettu! :D
  15. N

    G: Isoimmat ylinopeussakot?

    Ainakin toistaiseksi vielä olen selvinnyt ilman sakkoja. :D
  16. N

    Neliö-olo! ;D

    Onko kellään "aistiharhoja" siis sellaisia että esim. kun kosketat kättäsi se tuntuu kulmikkaalta? Tää kuulostaa tosi oudolta mutta mulla on ollut tätä jo nuoresta asti. Pitkä aika oli välissä ettei ollut tuota ja nyt kahtena iltana ollut jo. (silloin kun menen maaten sänkyyn) Mies nauroi vain...
  17. N

    koulu kiusaamisesta

    Itse otin yhdeyden kouluun ja lopetettiin kiusaaminen heti alkuunsa.
  18. N

    Ihanaa, meillä alkaa talo olla kohtapuoliin valmis :)))

    Onnea!:flower: On todella hieno tunne nukkua ensimmäinen yö uudessa kodissa. =)

Yhteistyössä