Mitä ajatuksia herättää jos 27v on neljä lasta...

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
no
mieleen tulee ensimmäisenä, että taitaa olla aika helppo nainen, ei arvosta pysyvää parisuhdetta ja ei välitä lasten hyvinvoinnista tarpeeksi. ei lapsia kuulu tehdä kenen kanssa tahansa..
 
hyh
No sitä että on naapureilla liikaa aikaa päivitellä taas toisen asioita.jos siellä ei ole väkivaltaa tai vastaavaa niin anna kuule hoitaa lapsensa vaikka juuri niiden 4 isän kanssa..
Sitä kun ei voi kukaan täällä sanoa miksi on eri isät,yhdellä kaverilla on 3 laste eri isille kaksi heistä kuollut ja yksi lähti toisen heitukan mukaan niin pitäskö mun ruveta solvaan sitä huoramaiseksi yhksi??
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja hyh:
No sitä että on naapureilla liikaa aikaa päivitellä taas toisen asioita.jos siellä ei ole väkivaltaa tai vastaavaa niin anna kuule hoitaa lapsensa vaikka juuri niiden 4 isän kanssa..
Sitä kun ei voi kukaan täällä sanoa miksi on eri isät,yhdellä kaverilla on 3 laste eri isille kaksi heistä kuollut ja yksi lähti toisen heitukan mukaan niin pitäskö mun ruveta solvaan sitä huoramaiseksi yhksi??
aika huono tuuri on käynyt hänellä :( harvalla kuitenkaan noin luulisin.
 
3xäiti
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:
Muutenkin 27v nainen jolla 4 lasta on aika luuseri.Tuskin ammattia yms.
Minä en ainakaan itseäni luuseriksi tunne :)
Itse olen 25-v ja 3 lasta :) Onnellisesti naimisissa lasten isän kanssa. Ylioppilas ja kaupallinen tutkinto. Hyväpalkkainen työ ja iso omakotitalo hyvällä asuntoalueella. 27-vuotiaana olen aika varmasti neljän lapsen äiti jos meille vaan vielä lapsia suodaan :)
 
No ei ihmeitä tietämättä muuta taustaa.
Tunne kyllä tuollaisen kuvailemasi tyypin ja kyllä se aika "luuserihommaa" on :/ :/ :/
Tosin en yleistä!

Itse sain neljännen 28v, kaikki samalle miehelle ja on ammatti ja työpaikkakin...
 
Tiedän erään naisen joka on 26v ja hän sai juuri neljännen lapsensa, joka ymmärtääkseni sekin on uudelle miehelle (kolme aiempaa ainakin on eri isille) ja nainen elelee tälläkin hetkellä sinkkuna.

En häntä hyvin tunne (oltiin aikoinaan naapureita, tuolloin lapsia oli vasta 2) joten sikäli en voi sanoa juuta taikka jaata hänen tilanteestaan, mutta kyllä se vähän kummastuttaa.

Itsekin pidän lapsista ja olen ollut yhden yh, mutta mielestäni rajansa kaikella ja tuossa kohtaa raja on jo ylitetty.

 
eipä tuo ihmeitä mieleen tuo..

itse olen (tänään) 28 vuotias, yhden elossa olevan lapsen yh-äiti.. kuudesta raskaudesta hän ainut elävä.. (6 raskautta, neljälle miehelle)

elämä heittelee, ja jos ei paremmin ihmistä tunne, ei pidä arvostellakkaan..

muoks:

unohdin mainita, että omaan koulutuksen sekä ammatin, vakituisessa työssä ollut vuodesta 2002 (eli SUORAAN koulunpenkiltä töihin)
 
....
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:
Minusta turha tehdä noin nuorena noin monta lasta.Entäpä kun tulee ero ja uusi mies haluaa lisää lapsia?
vaikka mulle ero tulis en suunnittelis ees lisää lapsia koska olen steriloitu :) ei kiitos lapsia enempää mulle ikuna..ja nyt siis 4..

 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:
eipä tuo ihmeitä mieleen tuo..

itse olen (tänään) 28 vuotias, yhden elossa olevan lapsen yh-äiti.. kuudesta raskaudesta hän ainut elävä.. (6 raskautta, neljälle miehelle)

elämä heittelee, ja jos ei paremmin ihmistä tunne, ei pidä arvostellakkaan..
Haluaisitko kertoa miten elämä on sinua siten vienyt että lapsia olisi tullut niin monelle miehelle?

Mielestäni kuitenkin on aika paljon, jos olet 10 vuodessa (olettaen että ensimmäinen raskaus olisi ollut kun olit 18v) ollut jo 4 kertaa siinä tilanteessa että olet löytänyt rinnallesi miehen jonka kanssa olet ollut valmis perustamaan perheen.

En tarkoitat tätä naljailuna, vaan aidosti uteliaisuuttani kysyn.


 

Yhteistyössä