Hakutulokset

  1. R

    Hypoglykemia & kehitysviive

    Löytyykö muita, joiden lapsella olisi todettu jonkinasteinen kehitysviive ja syyksi epäillään synnytyksen jälkeistä hypoglykemiaa? Meillä lapsi syntyi täysiaikaisena rankan synnytyksen jälkeen sektiolla. Oli syntyessään melko pieni, 46 cm & 2680 g. Hypoglykemia todettiin vasta n. 10-11 h...
  2. R

    Hypoglykemia & kehitysviive

    Löytyykö muita, joiden lapsella olisi todettu jonkinasteinen kehitysviive ja syyksi epäillään synnytyksen jälkeistä hypoglykemiaa? Meillä lapsi syntyi täysiaikaisena rankan synnytyksen jälkeen sektiolla. Oli syntyessään melko pieni, 46 cm & 2680 g. Hypoglykemia todettiin vasta n. 10-11 h...
  3. R

    Sektiosta toipuminen

    Aiheesta varmaan on jo ketju jossain, mutta aloitanpa nyt kuitenkin uuden.. Miten pian ootte toipuneet sektiosta ja millainen sektio teillä oli? Mulla oli kiireellinen sektio epiduraalipuudutuksessa kolme viikkoa sitten enkä oo vieläkään toipunut. Toki parempi kuin 3 vkoa sitten, mutta...
  4. R

    Synnytyksen kulku Haikaranpesässä

    Olen näillä näkymin menossa synnyttämään Haikaranpesään, ellei raskauden edetessä todeta mitään poikkeavaa. Mua kiinnostaisi synnyksen kulkuun liittyvät asiat ja kaipaisin teiltä siellä synnytyksen kokeneilta tietoa: Mitä etukäteisvalmisteluja Haikaranpesässä tehdään? Siis kun saapuu...

Yhteistyössä