Hakutulokset

  1. V

    Hiivasieni infektio

    Onko kellään kokemuksia?? Naisilla varmaan on, ainakin jossain muualla kuin suussa.. Suuni on ollut pariviikkoa hassun tuntuinen ja luulin sen johtuvan vitamiinin puuttesta, viikon oon syöny vitamiineja ja apua ei niistä ainakaan ole ollut. Sain tänään sitte AHAAA elämyksen ja oivalsin...
  2. V

    Allergiaa??

    Heips!! Minulla on tuollainen kohta 8kk ikäinen tytöntylleröinen.. Soseita ollaan syöty jo 4kk iästä ja ihan joka päiväsesti noin 3kk. Nyt kuitenkin viime viikolla alkoi armoton ripulointi, sitä tulee yöllä ja päivällä.. Haju on karmea ja se on väriltään vihertävän ruskeaa, olen kuullut että...
  3. V

    Neuvoja kaivataan..

    Tyttäreni on nyt melkein 9vko... Meillä menee muuten oikein loistavasti, neiti on kiltti ja nukkuu hyvin ja muutenkin elämä on melko hyvin mallillaan.. On kuitenki yksi pieni ongelma..ja luulempa että voin katsoa peiliin että tästä on tullut "ongelma"... eli; meillä herätään syömään...
  4. V

    Painonvartiat...

    onko täällä ketään joka on pudottanut painoa tai pudottaa parhaillaan painoa painonvartioitten pistelaskurin kans?? onko tuloksia tullut, jos ni kuinka nopeaan?? Kaveria olisin vailla, raskaus kilot vaivaa ja rankasti ja perjantaina tilasin kotipaketin, savonlinnassa kun ei ole sitä ryhmää...
  5. V

    Raskauskilot..

    Hei auttakaa ennenku tulen jo höperöks näitten kilojeni kanssa... synntyksestä ei tosin ole kuin vasta kohta 7vkoa mutta kai nyt jo ois jotain pitäny tapahtua..mut ei..kilot ei o pudonnu A) yhtään b) mihinkään :( Jotenki tuntuu että päivä päivältä tulee vain lisää raskausarpiakin..kaikialle...
  6. V

    Ilmoittaminen pikkuisen syntymisestä

    Heips kaikille!! Ajattelin kysellä että miten olette ilmoittaneet sukulaisille ja tutuille pikkuisen maailmaan tulosta. Moni laittaa tekstiviestiä jossa on pikkuisen sukupuoli syntymäpäivä ja aika, paino ja pituus. Olisi kiva kuitenkin laittaa jokin runo/riimi samaan yhteyteen mutta onko...

Yhteistyössä