Raskauskilot..

Hei auttakaa ennenku tulen jo höperöks näitten kilojeni kanssa...
synntyksestä ei tosin ole kuin vasta kohta 7vkoa mutta kai nyt jo ois jotain pitäny tapahtua..mut ei..kilot ei o pudonnu A) yhtään b) mihinkään :(

Jotenki tuntuu että päivä päivältä tulee vain lisää raskausarpiakin..kaikialle muualle kuin masuun..
joka päivä käyn lenkillä ja makeaakaa en ihan himona syö..toki jotain.
Miten te joilta kilot ei ole lähtenyt ihan ajatuksen voimalla ni olette niitten eteen tehnyt??

kertokaa nyt tuskastuneelle Mutta Onnelliselle äiskälle että mitä mä teen...

Ynttyn äiskä.. :heart:
 
Ekasta tuli +25kg, tokasta +7kg(siis edellisestä oli vielä kiloja jäljellä :) ) kolmannesta +20kg. Lähtöpaino ekan kanssa oli 55kg(pituus 170). Vaikea muistaa enään kilojaan niin pitkälle, mutta nyt oon samoissa lähtömitoissa kun esikoisen aikana, vaikkakin 1½v sitten lähdettiin synnäriltä näytti vaaka 68kg(synnyttämään lähtiessä 73kg)

Vaikeest selitetty, mutta ideana tässä oli, että hiljaa hyvä tulee. Ja sulla vielä mallillaan toi liikunta ja ei kovasti makeaa. Kyllä ne kilot kaikkoaa, siinä vaiheessa viimeistään, kun tissit kutistuu muhkeesta dd:stä a-rukkasiin :LOL:
 
Imettämällä ne lähtee...uskoisin niin! Ainakin mulla toimi! Mulla jäi kiloja raskauden jälkeen 14 kg ja alta aikayksikön olin takasin omassa painossani ja pari kiloa lähti kaupan päälle =)
Itseasiassa en edes vahtinut syömisiäni, vaan makean persona ihmisenä söin makeaakin ja silti ne kilot vaan lähti. Mikään himourheilija en myöskään missään nimessä ole; kävin vain päivittäin pienellä kävelylenkillä vauvan kanssa. Pitää tietysti muistaa myös juoda paljon vettä, että nesteet lähtee liikkumaan; edistää ruoansulatusta ja kuonat lähtee jne.
 

Yhteistyössä