Hakutulokset

  1. T

    Paljon oireita alusta alkaen? + Mistä helpotusta niihin...

    En tiedä mistä helpotusta, mutta itse oon ollut hämillään kun nyt rv 5+1, testit tein tällä viikolla ti ja to, minäkin siksi koska väsymys ollut aivan järjetöntä ja rinnat niin kipeinä ettei niiden kanssa tunnu toimeen tulevan. Mulla on yksi lapsi, 6v ja en muista häntä odottaessani olleen...
  2. T

    Kiuruvedeltä ystävää etsin

    Täällä ois yksi ainakin :) 28, kohta 29v yhden lapsen yh-äiti.
  3. T

    onnistumistarina

    Minu tarinaa olette ehkä lukeneet otsikon "Haamu!!!" alta, mutta kerrotaan nyt vielä: Eli jätin pillerit pois joulukuussa 2005. Kesällä 2006 aloin ihmettelemään, kun ei mitään kuulu eikä näy. Varasin ajan yksityiselle, joka passitti verikokeisiin. Ne oli ok. Miehen spermatesti tehtiin syksyllä...
  4. T

    Haamu!!!!!!!!!!

    Alkuraskauteen kaiketi kuuluu, että joillakin voi tulla rusehtavaa vuotoa. eikä ole vaarallista. Kyllä tuolla sisuksissa meinaan aikamoista mylläkkää on, joten ei ihme, jos joku pintaverisuoni tai jotkut limakalvot vähän "repeilee". Itsellä on koko ajan olo, että alkaa menkat. Housuihin...
  5. T

    Haamu!!!!!!!!!!

    Empulle: Mun yks ystäväpariskunta teki lasta kaksi vuotta. Kokivat yhden keskenmenon ennen kuin tärppäsi kunnolla ja siis nyt terve 3v.tyttö heillä. Tää mun ystävä neuvoi mua (kun siis panikoin myös keskenmenosta ja tuulimunasta täällä jne), että se raskausviikon 7 ultra on aika informoiva...
  6. T

    Haamu!!!!!!!!!!

    Onnea Empulle paljon minultakin!! :flower: Tein taas tänään aamulla testin ja nyt viiva oli jo ihan selkeä. Ollaan julkisella lapsettomuushoidossa ja sieltä pyydetiin ultraan kesäkuun alussa eli rv:lla 7, jotta nähdään kasvaako toukka oikeessa paikassa tms. Kyllä jännittää, että onko kaikki...
  7. T

    Haamu!!!!!!!!!!

    Kiitos onnitteluista siskot!! :hug: On ihan epätodellinen olo, enkä tosiaan iloitse kuin niistä plussatikuista. Muusta en edes uskalla iloita, kun olen varma, että menee kesken...suomalaista positiivisuutta parhaimmillaan. Niin siis miehen sperman tiheys oli ennen pesua ihan ok...eteenpäin...
  8. T

    Haamu!!!!!!!!!!

    Ostin eilen oikein apteekista "kunnon" testin (ja kalliin). Tein tänään aamulla sillä netistä ostetulla ja apteekista ostetulla. Molemmissa kaksi viivaa!!!!!!! Pakko se on uskoa, vaikka pelkäänkin, että on tuulimuna tai menee kesken. Eli tärppäs kierrosta, jossa Clomit, Pregnyl ja Luget + inssi...
  9. T

    Haamu!!!!!!!!!!

    Pongasin tänään aamulla haamun raskaustestistä, tuli siis 5 min sisällä!!!!!!! Aivan uskomatonta enkä usko todellakaan, että voisin olla raskaana saatikka, että kaikki menisi vieläpä niin, että 9kk:n päästä olisi oma nyytti. Pahaa pelkään, että Mammaksi-raskauspuikoissa on joku tuotevirhe. Aion...
  10. T

    Onnistuuko koskaan?!?!?

    Tää oli mun eka Luge-kuuri eikä menkkoja siis ole vielä alkanu. Tämä päivä oli neuvottu testauspäiväksi. Ei tullu edes haamuviivaa ;(
  11. T

    Onnistuuko koskaan?!?!?

    Eilen otin (laitoin..) viimeisen lugen ja tänään aamulla tein raskaustestin ja negaahan sieltä tuli. On tää niin pirun vaikeeta tää raskautuminen!! Eli ekaa kertaa oli nyt Clomit, Pregnylit ja Luget ja vaikka mitä mömmöjä avusteena, mutta ei vaan tärpänny tästäkään kierrosta. 1.5 vuotta...
  12. T

    Liian aikaista..?

    Minulle tehtiin viikko sitten perjantain inssi ja tyhmänä menin eilen tikuttamaan raskaustestillä...ja miinustahan se näytti. Mutta asia on varmaan niin ettei viikon päästä näy mitään...? Vai..? Onko jollain tullut plussa jo pp7? Kiitos taas vastauksista etukäteen :wave:
  13. T

    sivuoireet clomeista

    Mulle ei tullu Clomeista mitään sivuoireita. Vain kaksi munasolua, kuten pitikin. Toisaalla sitten pregnylistä maha turposi kuin potkupallo ja nyt kun vielä lugeja "popsin" (vaginaalinen) niin paino noussut ja aivan tönkkö olo. Hermot riekaleina ja iho kukkii.
  14. T

    Luget ja menkkojen alkaminen??

    Kuinka pian Lugen jälkeen menkat yleensä alkaa ja lasketaanko ovis ihan normaalisti siitä ekasta vuotopäivästä eteenpäin se 11-13 päivää? Kiitos vastauksistanne taas!! :flower:
  15. T

    Itkettää..

    Kiitos tsempistä!! Millasia ne hoidot sitten oli pahimmillaan? Kerro kaikki kaunistelematta. Asia vaatii tosi paljon sulattelua. Eipä tässä itsekään olisi koskaan voinu kuvitella, että kun reilu vuosi sitten jätettiin ehkäisy pois, niin ollaankin tässä tilanteessa?!?! Kuvittelin työntäväni...
  16. T

    Itkettää..

    Lisäys vielä. Eli inssi tehtiin silti, mutta ei antanu paljoa toiveita tärpistä arvatenkaan. Onko kellään ollu samantapaista tilannetta ja olis silti tullu tärppi?
  17. T

    Itkettää..

    Tulin juuri äsken tokasta inssistä ja nyt ottaa päähän. Mieheni sperma oli tosi huonoa varsinkin pesun jälkeen. Tiheys oli 0.3 milj. / litra, kun kuulemma alaraja inssille on 1 milj./litra. Lääkäri ihmetteli kovin, että mistä johtuu, että ekassa inssissä sperma kesti hyvin pesua ja nyt ihan...
  18. T

    Pregnylistä paha olo?

    Moi! Sain edellispäivänä koko "coctailin" eli clomien perään irrotuspiikin ja Luget vielä kahden viikon ajan tueksi. Tänään inssi. Piikitin eilen aamulla Pregnyliä ja sen jälkeen ollut tosi huono olo...vatsa ihan kuralla, oksettava olo ja munasarjoissa vihloo. Onko kellään ollut samanlaisia...
  19. T

    clomistit

    Heips! Aloitin ekan Clomi-kuurin edellispäivänä inssin tueksi. Oireina tähän saakka ollut vihlontaa munasarjojen kohdalla, päänsärkyä ja kuvottavaa oloa. Jännittää kyllä kovasti, että onnistuisiko tärppi pienellä hormonivahvisteella. Toivotaan kaikille tärppejä!! :wave:
  20. T

    kauanko odotit, ennenkuin aloit huolestua

    Oltiin yritetty noin neljä kuukautta, kun mietein, että joku on vialla. Menin yksityiselle ja määrättiin verikokeisiin...ja samalla lääkäri hymyili, että "olette vasta niin vähän aikaa yrittäneet". Verikokeet oli ok. 9kk:n yrittämisen jälkeen mies meni simppatestiin, jonka tulos huono. Mulle...

Yhteistyössä