Itkettää..

Tulin juuri äsken tokasta inssistä ja nyt ottaa päähän. Mieheni sperma oli tosi huonoa varsinkin pesun jälkeen. Tiheys oli 0.3 milj. / litra, kun kuulemma alaraja inssille on 1 milj./litra.
Lääkäri ihmetteli kovin, että mistä johtuu, että ekassa inssissä sperma kesti hyvin pesua ja nyt ihan surkeeta. Väläytteli jo koeputkihedelmöitystä, johon sanoin heti, että ei aiota lähteä, että jos ei mun pummaappinen hormoneilla auta + inssi tueksi, niin antaa olla.
Lupasi vielä jutella kollegansa kanssa, että josko muutaman inssin vielä tekisin sitten.
Miehelläni kun ei ole eteenpäin liikkuvia paljoa yhtään, niin lekuri sanoi, ettei mun hormonihoidolla ole virkaa, jos ei kerta ole eteenpäin liikkuvia niin ei ole. Eipä paljoa siis omat pulleat munarakkulat auta, jos ei ole eteenpäin uivia siittiöitä.

Olo on kuin junan alle jäänyt!
:'(
 
juliana
:hug: tiedän tunteen!toivotaan et saisit oman nyytin vielä joskus!
meillä oli sama homma,tehtiin 3 inssiä sit päätettiin et koeputkihedelmöitys ja ekalla tärppäs!=)voi sitä onnea!pakkaseenkin jäi vielä viisi alkiota,meni vuosi ensimmäisen lapsen syntymästä ja soitettiin vaan klinikalle ja kävin ultrassa,2 viikkoa ja laitettiin alkio sisään ja 14 päivää ja raskaustesti positiivinen!
saatiin tyttö ja poika.
hoidot oli kauheet,mutta ajattelin vaan sitä lasta...
kannattaa harkita koeputkihedelmöitystä!
aika kallista oli ainaki yksityisellä mutta saatiin maksaa 8 erässä ja saatiin lahjoista paras!
 
Kiitos tsempistä!!

Millasia ne hoidot sitten oli pahimmillaan?
Kerro kaikki kaunistelematta.
Asia vaatii tosi paljon sulattelua.

Eipä tässä itsekään olisi koskaan voinu kuvitella, että kun reilu vuosi sitten jätettiin ehkäisy pois, niin ollaankin tässä tilanteessa?!?!
Kuvittelin työntäväni vaunuja viimeistään tässä vaiheessa.... :headwall:
 
Kohtalotoveri
Ensinnäkin... :hug:

Tiedän kyllä tasan miltä sinusta tuntuu. Minulle tehtiin viime syksynä 2 inssiä peräkkäisistä kierroista. Ekassa inssissä siittiöitä oli tosi vähän ja täynnä vasta-ainetta, joita ei saatu edes pesussa pois.
Toisessa inssissä siittiöt olivat vielä huonommat, kuolleita suurin osa ja eteenpäin liikkuvia oli ihan muutama hassu yksilö ja nekin olivat vasta-aineiden peitossa. Tarkkaa siittiölukumäärää en muista, mutta niitä oli yhteensä reilusti alle miljoona.
Minä hajosin henkisesti ihan murusiksi. Joulukin tuli ja se oli yhtä tuskaa malttamattomien sukulaisten utelujen takia, emme ole heille kertoneet vauvahaaveistamme, mutta silti jaksavat painostaa hankkimaan vauvoja.
Meille on tulossa ICSI-hoito omilla sukusoluilla, koska miehen geeneissä ei silti ole vikaa (tutkittu).
Toivotan sinulle tosi paljon voimia!
:flower:
T: Kohtalotoveri
 
kaijukka
Älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Meillä eteenpäin liikkuvia 0 kpl ( vuosi sitten ei yhtään siittiötä, nyt sentään on vaikka ei eteenpäin liikkuvia(clomifen hoito miehellä)). Meille tehty yksi isci-hoito (nega) ja hormonihoidoista ei ollut mitään muuta oireita kuin henkisiä eli ei mitään fyysisiä oireita, joten ei niitä hoitoja sen takia kannata jättää kokeilematta! Teillähän tilanne kuitenkin kuulostaa "hyvältä", kun inssejä kuitenkin päästään kokeilemaan...
 
Meillä ekassa inssissä oli ihan hyvin siittiöitä ja tietty toiveet oli aika korkeella. No alas tultiin ja kovaa. Toisessa inssissä siittiöitä ei saatu pesussa kuin 100 000. Siinä ei kyllä enää toivookaan jäänyt. Miehellä huonot simpat ja ramppikuume (oli tosi vaikeaa hänen saada simpat purkitettua). Päätettiin, et pidetään taukoo ja yritetään kotikonstein, kun niitä simppoja kuitenkin olemassa on. Nyt sitten ollaan menossa kolmanteen inssiin. Mulla ei paljoa toivoa enää irtoa. Kunhan nyt tämä käydään niin päästään sitten suunnittelemaan ivf-hoitoja. Kyllähän ne hoidot pelottaa, mutta olen valmis tekemään mitä vaan oman vauvan saadakseni.
 

Yhteistyössä