Hakutulokset

  1. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA

    Moikkelis koikkelis! Carmenille ja Pojalle onnitteluja miljoona kiloa! Mä olen ihan kade. Vauvoja ei enää tule, mut jos joskus pääsis naimisiin ton isukin kans, niin olis sekin kivaa. Eipä ole kosintoja kuulunut ei ja taidetaan olla samalla tavoin kämppiksiä kun tekin birdie.. Terveisiä...
  2. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA

    Moikka! Ihan ekaksi Repalle ja Marmottalle jaksuja!! Matami: Kurjaa tuommoinen, jos ei tunne kuuluvansa porukkaan. Ei semmoisiin tilanteisiin halua. Tiiätkö kun mulle tuli siellä meidän treffeillä heti semmoinen fiilis, että juttu luistaa kun vanhoilta tutuilta. Ei ollut ollenkaan...
  3. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA

    Hei taas! eeti: Hui, varmaan säikäytti! babybio: Te olette varmaan menossa Tennariin? Mä ajattelin mennä Flamingoon, jos menen. Aakella on just silloin uniaika ja mietin et miten ton jässikän sit nukuttais sinne... Turvaistuin: Ekaksi vinkkaus Marmottalle, että kyllä se kiinnitetään...
  4. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA

    Moikkelis! No voihan hittolainen, sielläkö se sitten möllöttää? Mä vaan katoin aina sieltä "muokkaa tietojasi" -kohdasta, eikä sitä tietty siellä ollut :laugh: Urpo mikä urpo! Hyvä että onnistui, eihän sitä ole rämpättykään kun muutama tunti :laugh: LC: Silloin kun me oltiin reissussa...
  5. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA

    ai niin, et kai sä naukuri ole pieniin päin :saint: Jos noi oireet alkuun ilmenis käänteisesti iltaisin?
  6. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA

    summer: samalla tavalla mekin meinattiin. Saapa nähdä mkiten äijän käy.. :whistle: naukuri: Juu, onhan se ihan kivaa vaihtelua aloittaa työt. Mutta jotenkin tuntuu kurjalle jättää Aake jo nyt hoitotädille. Tuntuu et jokin aika on nyt eletty ja harmittaa siirtyä eteen päin :/ Jos saisi...
  7. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA

    summer: No eipä olla sitten ainoita :) Nukutaanko teillä siinä "omassa" sängyssä? Ja onko se siinä teidän sängyn vieressä? Pakko saada lisätilaa omaan sänkyyn, kun mä oon ku nakki sämpylän välissä siinä :)
  8. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA

    Voi teitä kun ootte niin kultasia Repa ja matami :heart: :heart: Täällä kotona ei varmaan kukaan huomaiskaan, jos häipyisin :D Toivottavasti Matami paranette nopsaan. pidä se naapuri kaukana. Se meidän vatsapöpö oli kai Noroa ja tuntuu leviävän kun rutto! Voi noita minun ukkoja, tuossa ne...
  9. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA

    Katoin vielä pari sivua ja matami oli siellä kaipaillut huolestuneena. Ei hätiä ystävä hyvä! Kiitos kun ihmettelit :heart: :heart: :heart:
  10. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA

    Heippa kaikille taas! Sisko oli kylässä viikon ja eihän tässä ole ehtinyt edes konetta avaamaan, saati päivittämään meidän treffikuvaa sivulle :ashamed: Mä lupaan perehtyä siihen kuva-hommaan ihan pikapuoliin! lukaisin tekstejä pari sivua taakse päin, mutta olen pudonnut kuin eno...
  11. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA

    Voi harmi kun ette pääse katrinainen. Olisi ollut kiva nähdä näiden vuosien jälkeen. Mut muksu ennen kaikkea, sehän on selvä. Mun puolesta voidaan järkkäillä vielä uudetkin treffit. Tai jos olette tulossa esim. jumboon, niin mulla ei ole siihen kun kiven heitto..
  12. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA

    Summer: Täällä sama juttu. Siksi mietinkin sitä kypärää, kun koko ajan kolisee ties mihin..
  13. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA

    Hyvää uutta vuotta vielä täältäkin! Meidän postiloota oli räjäytetty paskaks. Vähänkö ärsyttää. Kesäkuussa muutettiin tähän ja ostettiin stalan teräksinen postilaatikko just noiden pommien ja kurkkijoiden takia. Nyt se sit on tuusan nuuskana ja uusi maksaa muistaakseni 150? :kieh: Jos oisin...
  14. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

    Edla hoi, se oli Peijas, ei Jorvi :D Jotenkin mä siellä Lahden motarilla sekoilin ja olin melkein töissä :whistle: urpo mikä urpo!
  15. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

    Voi itku Marmotta! Pitäisköhän teidän puhua tuosta työn jaosta, jos mies aikoo kuulua teidän elämään? Ei oo reilua! Meillä oli riita joulun jälkeen tuosta asiasta. Vaikka toki mies osallistuukin hyvin, niin silti mä yleensä ehdin aina ensin syöttämään, pesemään ja muuten hoitamaan. Sitten mä...
  16. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

    Birdie, jospa se refluksi (vai mikä se oli) pelittäisi nyt teilläkin, eikä tartteis siivota pukluja lattialta enää! Maijoh: En minäkään enää kai tulis ilman sitä toimeen. Mä oon ihan urpo suuntavaistoineni. Asutko sä muuten täällä pk-seudulla? Jos asut, niin eiku kahvitteleen perjantaina...
  17. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

    Tervetuloa Maijoh :flower: Tää mamma on nyt tosi iloinen, Nan tepsi kun häkä! Ei kakan kakkaa koko yönä. Edellisen vuorokauden aikana sai pestä ainakii 15 satsit pöksystä pois. Joka pierulla lörähti tavaraa vaippaan. Yölläkii ainakii kolmesti piti vaihtaa vaippa ja käydä pesulla. Pylly...
  18. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

    Siis ei ole totta! Siellä se vetelee sikeitä ja omassa pinnasängyssä!!! Kaikkee muuta ollaan jo kai kokeiltu paitsi tuota omaa sänkyä :whistle: Repalle piti vielä kommentoida et meillä ei olla oltu muuten kipeitä kun rokotuksista ja hampaista johtuen. mitä nyt toi vatsatauti, mut se kai...
  19. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

    Edla: Juu, täti tulee vasta 17 jälkeen ;) Kiitti Majj vinkistä. Kokeillaan ensitilassa josko tuo Nan toimisi paremmin. Yritä parannella siellä, jotta pääsette uuden vuoden viettoon! Täällä taas Tm testaa; jätin pojan yksin pinnasänkyyn päikkäreille. Vielä ei ole kuulunut pihahdustakaan...
  20. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

    nemikalle kans myötätunto :hug: Meillä ollaan myös koko ajan kiipeämässä kinttuja pitkin syliin. Yksin ei huvita mikään muu kun vessaleikki. Siellä se istuu ja ihmettelee itsekseen. Tämä alkoi hampaiden puhkeamisesta ja siitä lähtien onkin ollut aina jokin tilanne päällä (joko kipeenä tai...

Yhteistyössä