TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA

marmotta :hug: Kauhea tilanne taas. mutta kuten sanot, jos tilanne on tuollainen niin ajattele lapsesi parasta. Ei kukaan oikeasti voi lakata rakastamasta lastaan, mutta miehesi ei ole oma itsensä nyt. Sinunkaan ei kuitenkaan tarvitse kestää kaikkea ja ottaa kaikesta vastuuta. Paljon voimia!
 
Marmotta...voimia sulle :hug: :hug: !!

Naukuri ja Repa....mitens ne kotkan treffit?....onko vielä voimassa, jos on, niin mihin aikaan nähdään??

Me oltiin tänään "paikallisessa" mammakerhossa...juu en sittten viihtynyt taaskaan ( kerran aikaisemmin ollaan käyty )...on kyllä niin sisäpiiri paikka, tuntuu et olis tipahtanut sinne suoraan ulkoavaruudesta :kieh: :eek: ....no onneksi olin kaverin kans niin ei tuntunut ihan niin kauheelta....en osaa edes selittää kyseisen paikan tunnelmaa...mut tänään en uskaltanut käydä kysyyn syöttötuolia, kun se oli paikan ainut ja sama lapsi istui siinä koko 2h :( .....jos kukaan ei tule jutteleen tai edes kunnolla tervehdi eikä hymyile....ei oo miun paikka :ashamed: :kieh: ...onneksi tääl löytyy muitakin paikkoja...avoimet päiväkodit ym....niis on ollut ihan ok...mut yleensä aika paljon porukkaa...eli yleinen sekamelska :D ....sekin on parempi kuin hautajaistunnelma ;) ....sori vuodatus....
 
Matami,mikä on paikallinen mammakerho???? Minä oon ainakin tulos sensseileen... Voisin koittaa johonkin 12 jälkeiseen dösään... et pitäskö sopii sit yhdeksi,jos vaan teille käy... todennäkösesti oon kyl paikalla jo aiemminkin...

LCkö kyseli öistä... aivan kamalia olleet :( Kestoja ei ole unohdettu,mut ovat olleet nyt hetken tauolla syystä että en saa noita imuja ommeltua ja noista harsoimuista pitää tehdä niin paksut että pitää pissat sisuksissa ettei toinen pääse etenemään edes :D Noita paria valmista imua oon käyttänyt(flanellia,hamppua) mut käytännössä kertseillä on nyt hetki menty. Hampusta oon tekemässä lisää imuja ja sit on PULlista tehtävä taskuvaippoja... muutama imsevimsen kuori mulla käytössä myös =)

Marmotta :hug: Voimia!!!

Nyt tää lähtee viihyttään ipanaa et pääsee isäntä kauppaan
:wave:
 
Repa....tää Mussalon ikioma kerho :/ ....juu kyl ahisti kyseinen mesta.....Miä tuun sillei, et oon varmasti klo: 13.00 paikalla....voin olla myös aikaisemmin, kun pitäis käydä ostaa Sokokselta ripsari ja kurkkaa neitille muutamat pöksyt ym....mut katotaan nyt, miten neiti nukkuu ekat päikkärit....onko sul mun puh numero tallessa?..et jos tarvii....
 
jo on ollut hiljanen päivä täällä, no ei aina voi keretä koneelle! :) Pikasesti tulin vaan kattomaan mitä olitte kirjoitelleet, me lähdetään heti huomenna aamusta ajaan ouluun saa nähdä mitä tulevan pitää ( meiltä ouluun n.350km ) ja miten neiti viihtyy autossa, ekojan päikkäreiden aikaan olis tarkotus lähteä ajelemaan.

Taas neiti nukahti hyvin, hiljaa olin vaan vieressä ja sinne jäi :)

mutta nyt suihkuun, "nähdään" taas sunnuntaina, tai viimestään maanantaina! :p
 
Matami,Niin muistaakohan vielä... Naukuri siis... No sit on kahdenkeskiset kaffet :D
Mul on numero kyllä tallella =)

Hitto,pitää lähtä viemään tota ipanaa huomenna lekuriin. Se on nytkin kerennyt juoksuttaa tuola ylhäällä useamman kerran,enkä meinaa saada rauhoittumaan millään. Sylissä joka kerta ja nyt piti antaa maitoa et nukahtaa.... sit vikisee ja ulisee unissaan. Täytyy tsekkauttaa noi korvat,ettei niissä olis vika kun menee ihan hurjaks tää... panadolit ei auta mitään. Ei me kertakaikkiaan voida näin mennä keskiviikkoon asti |O

Nyt "hyvää" yötä :headwall:
 
repa: :hug: :hug: miten teil yö meni? meillä ollu nyt kans tuota ulinaa ja vikinää. nyt ku laitan nukkumaan nii jään viereen valmiiksi ku tiedän et herää sen miljoona kertaa ennen ku sikeempi uni tulee. ja saa olla nii sairaan nopee et kerkiee tissin suuhun laittaa. muuten alkaa armoton huuto. :( mut ei uskalla mihkään siitä lähtee ku yöunille on laitettu.
muuten ton yöt menee hienosti mut toi sikeään uneen pääseminen on vaikeeta taas.
jaksuja sulle kovasti. toivottavasti ootte saanu nukuttua :hug: :hug:
ja onha se hyvä käyttää lääkäris jos siltä tuntuu. niin mäkin täs tein ku oli nii toivotonta elämä. :hug: :hug: jaksuja :hug:
 
huomenta.

missäs ihmeessä kaikki ihmiset on täältä???????

Meille ei ihmeellistä.. Poika nukkuu taas yöt hyvin. Ja eilen illalla ei tullu edes huutokohtausta..

kovasti on oppinut kiukuttelemaan ruokapöydässä.. Jos vähänkään klimppisempää ruokaa on nokan edessä tai ei saa itse ottaa lusikasta kiinni, n iin alka kauhea kiukuttelu ja suu menee suppuun.. On pojalla sitten äitinsä tempperamentti..

Mulla oli eilen hermo ihan tajuttoman tiukalla. Olis tehny mieli viskata kattilat pitkin keittiön seiniä :kieh: Ja taisinpa mä pojallekkin tiuskasta. Ja nyt on tosi huono omatunto.. Kun ei noin pieni tajuu että lieden kahvoissa ei saa roikkua... Toivottavasti tänään olis parempi päivä.. Yritän ainakin pitää hermot kurissa... Välillä vaan sieppaa tosi paljon tää kotona olo.. En aina jaksais tätä pelkkää kodin pyörittämistä..

Meiltä muuten hajos mikro.. Nyt oon ihan pulassa, että millä täällä lämmittelen maidot ja ruuat... Tuntuu tosi hankalalta söhrätä vesihauteen kanssa.. No, ehkä mä huomiseen selviän, jahka isäntä saa katottua ton mikron niin mennään sitte varmaan ostamaan uus jos ei toimi.

marmotta: äärettömän paljon jaksuja sulle.. Kylläpä sua koetellaan...

Ai niin.. mä näin koop Arposesta lämminhenkisiä unia... :LOL: taitaa olla mulla hellyyden ja jonkin muunkin jutun puute...
 
Birdie: Mikro on kyllä aivan ehdoton juttu. Meidän 4 vuotia ei voinut millään ymmärtää ettei mummolla ole mikroa siis se oli ihan et ei voi olla totta...kyseli moneen otteeseen et milläs sä sulatat pullat ja millä lämmität ruuat.. :D Siis elämää ilman miksroa ei meidän pojan mielestä voi olla.. Ja hermot mulla kanssa ihan paha mieli tulee kun tulee tiuskittua pojillekkin vaikka eihän ne voi mitään et mua veenuttaa. Kooppi on aika miehekäs
 
Koop :saint: :heart: :p :ashamed: ...tääl vanhan akan sydän läpättää kyseisen herran näkemisestä...kun oltiin siel Hesas niil mammatreffeil...miun mies kierteli siel Kampis ja törmäs Kooppiin...miä ihan vihree kateudesta ;) ...

Mikro on kyl tosi tarpeellinen...niinkuin kaikki muutkin kodinkoneet...naapurit ihan vähän aikaa sit vasta hankki tiskikoneen...ja miul on ollut sellanen jo yli 15 vuotta...en pärjäis ilman sitäkään :ashamed: ....

Tääl on kyl hiljentynyt...toivottavasti ei ihan lopullisesti :/ ...tää on miun henkireikä edelleen =) ..mut nyt valmistautuu kirpparireissulle...palaillaan :wave:
 
Repa ja Matami: Kääk! Meidän äitee oli menny sopimaan huomiseks sukulaisvierailun! Siis käydään pari paikkaa läpi mis ei olla kesän jälkeen käyty pojan kans :( Tai siis ei sinällään ikävää, mukavia ihmisiä, mutta just rehvien aikaan. Oli ajatellu et E on silloin mukavasti hereillä. En mä nyt kehtaa kieltäytyäkään ku innolla odottavat et näkevät E:n pitkästä aikaa :ashamed: Perskules :( Mä oon toooosi harmissani :(

Matami
: Ai te asutte kans noinki lähel? Mulla asuu siellä pari ystäväperhettä. Ja kirpparikierrokselle ollaan täälläkin lähdössä, kunhan poika tuolta heräilee ja saa syötyä. Korkeakoskelle ja Ekotalliin ajateltiin mennä.

Repa: Toivottavasti yö oli parempi? Tai et lääkäristä ainaki sais jotain apuja. Meillä poika kiukkus kans illan, heräs moneen otteeseen parin tunnin sisään, mutta vedellä sit lopulta rauhottui. Mäkin kanniskelin jo hetken aikaa ja toinen vaan huus ja huus. En tiedä oliko nähnyt pahaa unta tai jotain.

Äh, vieläki ketuttaa noi treffit...
 
Paikalla ollaan taas.

Piti aamutuimiin ajella hoitelees noita meidän keräilyharrastukseen liittyviä juttuja. Sit sen jälkeenmun kahlasin sähköposteja, kun olen mukana tossa päiväkodin vanhempainringissä ja kevääksi suunnitellaan lapsille jotain kivaa rutiineista poikkeavaa ohjelmaa.

Meille ilmestyi eilen taas yks turhake (mun henkilökohtainen mielipide). Pikkumiehen Mummi oli ostanut kävelytuolin
 
Huomenia...

En tiiä alkoko panadoli sit vaikuttaa kun loppujenlopuiks poika nukkukin jonkin verran... muutaman kerran annoin tissiä. Meil on 12 lekuri,pitää käydä varmistamassa et on ok. Piereskelikin taas... aamulla tosin kakka ei ollu ihan niin tumman vihreää kun aiemmin.

Naukuri,höh.... no pikainen uusintayritys sitten tuonnempana =)

Matami,joo,nähdään koska olin niin innolla odottanut et on jotain virikettä lauantain iloksi :D Milläs dösällä ajelet kaupunkiin? Miä ajattelin tota 12 mikä lähtee karkkarista 12.08,on joskus puolen maissa perillä. Sit täytyykin antaa poitsulle heti lounasta,eli pitäis mennä kuppilaan oikeestaan ensin....
 
Repa...miä tuun autolla...eli varmaan olen aikaisemmin jo siel...riippuen miten tuo Elli nukkuu ekat unet...saa kyl nukkuu vähän ennen kuin tullaan...eli nähdään kuiteskin 12.30 siin Hesen kuppilassa....kai siä muistat viel minkä näkönen oon, ettei tarvi laittaa Libero kukkaa rinnuksiin :LOL: !!
 
Huomenet. Karmea yö takana taas, Eeva heräili ihan jatkuvasti. Alkuyön kokeilin että jos se jopa nukkuis pinniksessä, mutta luovutin jossain vaiheessa. Eipä se kyllä vieressäkään hyvin nukkunut, ei sillä. Onpahan ainakin aikaa vatvoa asioita yöt kun päivisin on oltava reipas vaikka väkisin.

Koop.. mä en edes tiennyt kuka se on ennen kun Googlasin. Vähän tynnyrissä elänyt olo muutenkin, kun en paljon ehdi telkkaria avata tai lukea lehtiä. Hesarin pääjutut yritän ehtiä selaamaan tai kurkkaamaan netissä, siihen se jää.
 
Matami: joo,nähään niihin aikoihin...voi olla etten ihan just tasan oo siinä,mut kuiteskin. Muistan kyllä miltä näytätte,mut siitä ei oo takeita että siitä huolimatta teitä löytäisin :LOL: et huikkaa sit jos näkyy meikä kuikoilemassa :D

Ei ollunna korvissa vikaa...mut lekuri anto närästyslääkettä et voidaan kokeilla olisko se sit sitä refluxia...allergiaa hänkin epäili,pitäis varmaan soittaa sinne sairaalalle suoraan.
 
Moikka!

Ihan ekaksi Repalle ja Marmottalle jaksuja!!

Matami: Kurjaa tuommoinen, jos ei tunne kuuluvansa porukkaan. Ei semmoisiin tilanteisiin halua. Tiiätkö kun mulle tuli siellä meidän treffeillä heti semmoinen fiilis, että juttu luistaa kun vanhoilta tutuilta. Ei ollut ollenkaan semmoinen vaivautunut tai varautunut tunnelma. Olisi ollut kiva jatkaa juttua pidempäänkin, ootte te niin kivoja. Onneks on tää netti, jossa voi vaihtaa kuulumisia vaikkei livenä näekkään.

Voi jumbe, mä olen täällä pakkaillut viikonlopun reissua varten. Olen lähdössä YKSIN kotiseudulle Savvoon. pidetään tyttöjen iltaakin, ihanaa! Ihan outoa kun ei tartte pakata Aaken kamoja mukaan, laukussa olisi vielä tilaa vaikka kuinka.
 
Heips :wave:

Kiirettä pitää :)

yö ja hampaat voi tsiisus mikä yö. Neidillä kolme hammasta pukkaa ulos yhtä aikaa :| etuhampaat ja sit viereen yks ylös. Ikenet on kuin pulleet maissit ja pikkasen ovat tulleet läpi. Yö oli mitä oli ja sit piti viel nousta 06.00 |O nyt ei tarvittais kun lasi viinii ja tää mamma olis ihan seis.


Käytiin esikoisen kanssa verikokeis ja se meni aikast hyvin --itkua mut ei kuulemma sattunut vaikka itkettikin. Ikävää kun lapselt pitää ottaa verta mut minkäs teet. No mä ostin prinsessa aluspaidan ja pikkarit kun oli niin reipas.

Pitää mennä antaa E.lle ruokaa. Mukavaa viikonloppua teille kaikille! :wave:
 
Merika kiitokset! :flower: Hiukset tosin tarvis taas kampaajan käsittelyä et vois ilman ponnaria ulos lähteä.

Meil on menny muutama päivä Joan oksutautia hoitaessa. Kokoajan odotan vaan et koska toi esikoinen rupee oksentaa... Yöt on menneet todella hyvin. Joa on nukkunut kaks viimeistä yötä ilman heräämistä. On varmasti ollu kipeenä niin väsynyt eikä nälkäkään ole yölä yllättänyt :eek: Iloinen olen tietysti ja toivon jatkoa kun tervehdytäänkin.

Marmotalle ja Repalle voimia! :hug:

aaoo Rentouttavaa viikonloppua!

Nyt ruoanlaittoon! :wave:
 
birdie meilläkin hajos mikro vajaa kk sit ja nopeesti tuli uus hankittua. Mä muuten ostin itselleni tänään laukun--hemmottelin itseäni :) joko sä sait oman laukkusi?

ai niin mustakin Koop on aikast söpö :wave:
 

Yhteistyössä