Hakutulokset

  1. T

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Moi, Tulin pikaisesti kurkaamaan vauvauutisia, ja huomasin, että omani ei ole kai jostain syystä tänne tallentunutkaan... Eli meille syntyi suloistakin suloisempi poikavauva 19.10 (rv 37+2). Painoa ikiomalla synttärilahjallani (oma synt.päivä 20.10 ;) ) oli 3052g ja pituutta 48cm. Synnytys oli...
  2. T

    Marraskuun muruset *lokakuussa*

    Pitkästä aikaa... Valtavan suuret onnittelut jokaisesta vauvasta :heart: ja Muarille vielä lämpimimmät osanottoni :hug: Oma olo alkaa olla jo melkoisen kypsä, niin ku monilla muillakin. Reilu viikko vielä käyntiin äippäpolilla, ja toivottavasti tosiaan jo sitten käynnistävät. Neuvolassa...
  3. T

    Marraskuun muruset 2010 *syyskuu*

    vielä tuosta streptokokista Eli sitä ei ainakaan toistaiseksi oteta kaikilta odottajilta, mutta ilm.sitä tutkitaan, että olisko kannattavaa. Nyt otetaan, jos ennenaikaisia supistuksia. Multa oli otettu kahdessa ekassa raskaudessa,silloin olleet negatiivisia. Sitten ei otettukaan ja lapsen...
  4. T

    Marraskuun muruset 2010 *syyskuu*

    Nallu, saa udella ;) Mulla siis taustalla streptokokin synnytyksessä saanut ja siihen menehtynyt vauva, joten on ehdottoman tärkeää saada lääkitys vähintään 4 tuntia ennen vauvan syntymää. Matkaa sairaalaan meiltä tunnin verran ja synnytykset mulla kestäneet 2-3tuntia. Täällä meidän kaupungissa...
  5. T

    Marraskuun muruset 2010 *syyskuu*

    Mulla on menny Muarin kuulumiset ohi:ashamed: Mutta siis valtavasti onnea pikkupojasta! Ihana kuulla, että vauva kasvaa, toivottavasti voi hyvin! :hug: Mulla saikku jatkuu nyt vuodelevolla. Supparit ei oikeestaan oo lisääntyneet, mutta painon tunne alas sai lääkärin vaatimaan osastolle...
  6. T

    MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

    Moi PIIIIIIITKÄSTÄ aikaa. Kesä mennä hurahti ja viikkoja on menny tässä ehtimättä ees tänne kurkata. Päätin nyt kokeilla tätä uusittua versiota ja tulla päivittämään tilannetta pikaiseen. Täällä oli muillaki, ainaki Lumi-Marjalla, jo kohdunsuu kypsynyt. Mulla myös, ja oon olluki saikulla...
  7. T

    Marraskuun muruset 2010 **heinäkuussa**

    KIITOS! Täytyypä käydä katsastamassa ja ehkäpä vien sinne edes osan kaikista tavaroista ja vaatteista, joita taloon on kertynyt ;)
  8. T

    Marraskuun muruset 2010 **heinäkuussa**

    ja sitten kommenttia muihin: vaunut ostettiin taas nuorimmaiselle uudet, v.2008. Oli jo kolmannet tässä talossa. Ekat oli Orat ja toiset Carenat - ja molemmat meni meidän supertehokäytössä kahdella lapsella. Nyt meillä on siis Brio Happyt erillisellä vaunu- ja ratasosalla. Tuntuvat kyllä...
  9. T

    Marraskuun muruset 2010 **heinäkuussa**

    Juon kahvini miten sattuu Missäpäin Oulussa on uus kirppis? Ja minkä niminen? On ilmeisen matalalla profiililla avannut...tai sitten olen itse huonosti seurannut :whistle:
  10. T

    Marraskuun muruset 2010 **heinäkuussa**

    Helle on pitänyt tiiviisti pois koneelta B) On yritetty ulkoilla ja uida - muutamina viime kesinä ne kun on jääneet näillä korkeuksilla huonojen ilmojen takia tekemättä... Tosin on nämä helteet tuonu hankaluuksiakin, olen muutamien muiden tavoin ollut jo viikon sairaslomalla supistelujen...
  11. T

    Millä viikolla kertoa?

    En oo kertoillu, ellei oo kukaan kysyny. Työnantaja kyseli mahdollisesta sairasloman päättymisestä, niin piti kertoa, että kyseessä ennenaikaiset supistelut, joten vaikea ennakoida :kieh: Yks on uskaltanu kysyä suoraan ja vasta omat vanhemmat ja sisaret tietää, lapset vihjaili kasvaneesta...
  12. T

    Marraskuun muruset 2010 **heinäkuussa**

    moikka kaikille! Olen tässä kauan jo taustaillut, enkä malta pysyä poissa, joten vieläkö otatte mukaan pinoon? Meillä odotetaan nyt seitsemättä kultahippusta, rv 22+4 ja la siis 7.11. Meille syntyi vuodelle 2008 kaksi poikaa, joista tammikuussa syntynyt menehtyi parin viikon iässä. Vuoden...
  13. T

    Huutiksessa myynnissä olevista uusista Ticketin yms. talvipuvuista!

    Varmaan on monia syitä ja mahdollisuuksia, miksi jollai on paljon uusia haalareita myynnissä, mutta tuohon ap:n kyselyyn kakkoslaatuisista tai muuten "viallisista": Kaikilla valmistajilla taitaa olla mallikappaleita, jotka eri teitä leviävät markkinoille, ja näiden laatu ei useinkaan ole...
  14. T

    Pikavinkkejä hattulan banaanikärpäsille!!!!!!!!!!!!!1

    Mun hermot ei kestä noita litkuansoja - kärpäset tuntuu lisääntyvän nopeampaa kuin niitä hukkuu. Mutta imurille ne ei voi mitään! Ja niiden imuroinnista oikein nauttii :kieh: Imuri taisteluvalmiuteen ja parissa päivässä tiheästi toistuvilla imuroinneilla sota on voitettu!
  15. T

    Miten teette soseita itse?

    Kivoja vinkkejä - kiitos :flower: Meillä 8kk ikäinen syönyt kohta 2kk soseita, ja jo alussa ilmeni, että porkkanalle on allerginen. Teen siis soseet itse - valmisruoissa lähes kaikissa porkkanaa :| Mutta onhan nuo itsetehdyt kuitenkin ruoan näköisiä, ja halvempiakin ;) Olen tehnyt...
  16. T

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Pari huonetta siis on meitä erottanut :D Olin itse käytävän päässä, huoneessa 27. Oikein paljon onnea kaikille oman nyyttinsä saaneille ja Onnea matkaan sitä hakemaan päässeille tai pian lähteville!
  17. T

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    En saa profiiliin kuvaa ihanuudestamme, mutta esittelen hänet teille:
  18. T

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Hauska juttu. 13:lla minäkin, "kakkospuolella". Missä huoneessa satuit olemaan, jos ois oltu samalla käytävällä, ois voitu törmätäkin ;) Tai tietty syömässä. Laitan nyt samalla omaa synnytyskertomusta, mitä lupailin jo vauvailmoittelun yhteydessä. Aika menee kuin siivillä =) Eli mentiin...
  19. T

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Oysiinhan me kadottiin kontrollikäynnille 31.12. Sinne jäätiinkin käynnistykseen ja täydellinen poikavauva syntyi samana iltana klo 18.14 :heart: Painoa pikkuihmeellä oli 3070g ja pituutta 49cm. Eilen kotiuduttiin, kun saatiin painonlasku tasoittumaan ja "läpäistiin" kaikki mahdolliset...

Yhteistyössä