Hakutulokset

  1. Bouli

    11v tytölle synttärilahjaksi mitä?

    Heh okey mulla ei ollut käsitystä koko jutusta sillä luulin että se on sellainen kallis koru juttu mitä olen nähnyt. Mutta tuota voisi harkita,tosin tyttö on aika poikamainen tyyliltään.
  2. Bouli

    11v tytölle synttärilahjaksi mitä?

    En viitsi ihan tuollaista ostaa kun en tunne tyttöä ollenkaan kun on koulusta "vain" tuttu.Jos olisi joku sukulainen niin olis kyllä mahtava lahja.
  3. Bouli

    Tuleeko sinulle tilatut lehdet ajallaan?

    Meille tulee pääsääntöisesti lehdet ajallaan ja nyt tälle syksyä olen muutaman kerran joutunut soittamaan kun ei ole jotain lehteä tullutkaan.Yleensä odotan seuraavaan päivää ja sitten kyselen perään ja yleensä ne on tullut seuraavana päivänä tai sitten maanantaina.
  4. Bouli

    11v tytölle synttärilahjaksi mitä?

    Meidän 8v sai kutsun kaverinsa 11v synttäreille.Kerran olen tytön nähnyt enkä yhtään tiedä mistä voisi tykätä ja mitä sille voisi ostaa joten antakaa vinkkiä :) tai mitä ostaa tuon ikäiselle ei kai ne enään Petseistä välitä?
  5. Bouli

    Wii lahjaksi lapsille jouluna,mitä pakettiin tulee/kannattaa ostaa?

    Vielä kysyn kun olen netissä nyt etsinyt aiheesee liittyviä juttuja ja löysin konsoli setin ja mietin että kannattaako ostaa varustepaketti myös samantien?Siinä näyttäisi olevan lisäohjain mukana ja ladattavat akut ja akkulaturi.
  6. Bouli

    Wii lahjaksi lapsille jouluna,mitä pakettiin tulee/kannattaa ostaa?

    Kiitos,eli kannattaa ostaa heti molemmille omat ohjaimet kun pelissä on vain yksi sekä ehkä molemmille kivat pelit ja näillä pärjää.Sporttilevyt varmaan käy tytöille ja pojille?
  7. Bouli

    Wii lahjaksi lapsille jouluna,mitä pakettiin tulee/kannattaa ostaa?

    Meille pukki tuo Wiin lapsille ja nyt kun olen seuraillut netistä minkälaisia niitä on,niin valinnan varaa löytyy moneen makuun ja hintaan. Osaako kukaan sanoa että mitä siihen pakettiin kannattaa ostaa että on kunnon paketti ja entä ne pelit kuuluuko ne mukaan vai pitääkö nekin ostaa erikseen?
  8. Bouli

    Tyttöjen ja poikien ultrakuvista

    Meillä kaikki tyttöjä ja koskaan missään kuvassa ei ole näkynyt mitään vaikka on tytöt ollut kyseessä niin meillä ei olla koskaan tiedetty kumpi siellä tulee.Kai meillä on ollut vain niin huonot ultraajat joka kerta.Muistan elävästi ekan ultran esikoisesta joka kesti huimat 5min ja saimme kuvan...
  9. Bouli

    Erokokemuksia. Miten kouluikäiset lapset on selvinneet vanhempien erosta?

    Meillä ei ole omien lasten kohdalta koettua eroa mutta mun omat vanhemmat on eronnut kun olin 9v.Itsellä se oli helpotus sinäänsä koska isä oli aika vaikea ihminen tai siis on edelleen mutta siihen aikaan varsinkin. Siskolle se oli suurin muutos ja varmaan järkytyskin,meillä vaihtui koti eri...
  10. Bouli

    Minkä ikäiselle Ekapeli matikka on tarkoitettu?

    Toki voi olla myös eskarilaiselle mutta sehän riippuu niin siitä lapsesta.Meillä jos lapselle olisi se annettu eskarissa ei olisi osannut tai kiinnostanut mutta nyt ekalla niin voisi jopa mennä kun koulussa on samoja laskuja.Siinä on aika haastavia ne matikka tehtävät jos ei ole "hyvä" matikassa...
  11. Bouli

    Minkä ikäiselle Ekapeli matikka on tarkoitettu?

    Musta se on ihan ekaluokkalaisille tarkoitettu ja miksei tokaluokkalaisillekkin.
  12. Bouli

    Hyvä ravintola Oulusta?

    Mä tykkään Crecianista jos pitää Kreikkalaisesta ruuasta ja toinen mikä on ihan hyvä on Fransmanni.Niin ja Istanbul Oriental on kanssa meidän suosikki.Sitä en tiedä onko tarpeeksi tasokasta mutta laitan kuitenkin nämä missä me käydään.
  13. Bouli

    Minymo-vk-haalarit

    Välikaudessa jotenkin ohutta se kangas minusta vähän kun se stokkan Hullujen päivien puvun materiaali.Itsellä aina sellainen tunne ollut että repeää käytössä.Siinä meillä lahkeet rispaantuu aika helposti jos on vähänkin pitkät lahkeet.
  14. Bouli

    Turhis aloitus, mutta minua häiritsee tuo yksi pikku-nälkä mainos

    Mulla ei tule siitä mieleen mitään ihmeellistä mutta mä en siitä mainoksesta kuitenkaan pidä yhtään.
  15. Bouli

    Minymo-vk-haalarit

    Meillä ostettu muutamat molempia ja kummatkin oli tyyliin maanantai kappaleet.Saimme vaihdossa uudet toppahousut ja nekin meni alle kuukaudessa rikki ihan normaalissa käytössä tytöllä. Hanskat kanssa ihan surkeita meillä ainakin ollut,saumoista revennyt monesta kohtaa.Itse en enään osta ja olen...
  16. Bouli

    Ennen korvien putkitusta pitää olla syömättä 5 tuntia mutta 2h ennen voi juoda 1dl laimeaa mehua tai vettä

    en tiedä nykyään mutta meillä ainakin sai tissiä antaa 6v sitten kun esikoinen meni ekan kerran putkitukseen.Mutta en tiedä onko nykyään sama tilanne.Kannattaa soittaa sinne ja kysyä.
  17. Bouli

    Onko muilla ollu ongelmia cdon.comin palautusten kanssa?

    Onhan teillä siitä palautuksesta se postista saatu lappunen että on palautettu?Meillä ei koskaan ole ollut kun hyvää sanottavaa jokaisesta toiminnasta tuolla.Kerran saatiin väärä tuote ja siitä kun ilmoitettiin niin lähettivät palautus laatikon missä sen pystyi palauttamaan.Ja muutenkin aina on...
  18. Bouli

    Putkitetuissa korvissa tulehdus, molemmissa :( Miten muilla joilla putket, onko ollut tulehduksia?

    Meillä tulee välillä eritettä ja välillä ei.Yleensä siis ainakin meillä kun erite valuu ulos niin on korvatulehdus päällä ja siksi se valuu pois kun on ne putket.Toki aina se erite ei ole sitä tulehduksesta johtuvaa joskus voi erite olla esim korvavaikkua joka valuu pois.
  19. Bouli

    Putkitetuissa korvissa tulehdus, molemmissa :( Miten muilla joilla putket, onko ollut tulehduksia?

    Toisilla auttaa putkitus ja toisilla ei.Meillä esikoisella putkitettu useamman kerran ja ei mitään apua,kakkosella kerran ja auttoi heti eikä yhtään tulehdusta ole ollut sen jälkeen kun putket irtosi.Mutta tosiaan esikoisella meni pahimmillaan 2vkoa kun oli tulehdus vaikka oli putket.Toisella...
  20. Bouli

    onko tää sitä mitä mä luulen

    Kun menkkojen pitäisi alkaa niin voit tehdä testin tai kannattaa tehdä.

Yhteistyössä