Minymo-vk-haalarit

  • Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
välikaudesta ei kokemusta, mutta toppa on tykkilaatua!! =) semmonen olo, että tuo välikausi on aika ohutta lörppää materiaalia... mutta en tiedä onko ajatukseni oikea :D
 
pier
[QUOTE="vieras";23119926]välikaudesta ei kokemusta, mutta toppa on tykkilaatua!! =) semmonen olo, että tuo välikausi on aika ohutta lörppää materiaalia... mutta en tiedä onko ajatukseni oikea :D[/QUOTE]

Komppaan. Talvihaalari ollut koko talven todella kovassa käytössä ja ei mainittavaa käytönjälkeä :O
 
Meillä ostettu muutamat molempia ja kummatkin oli tyyliin maanantai kappaleet.Saimme vaihdossa uudet toppahousut ja nekin meni alle kuukaudessa rikki ihan normaalissa käytössä tytöllä. Hanskat kanssa ihan surkeita meillä ainakin ollut,saumoista revennyt monesta kohtaa.Itse en enään osta ja olen muidenkin tuttujen kuullut sanovan samaa ettei ole kestänyt.
 
Välikaudessa jotenkin ohutta se kangas minusta vähän kun se stokkan Hullujen päivien puvun materiaali.Itsellä aina sellainen tunne ollut että repeää käytössä.Siinä meillä lahkeet rispaantuu aika helposti jos on vähänkin pitkät lahkeet.
 
pier
[QUOTE="a.p";23119964]Okei, lähinnä noita kevään uusia vk-haalareita kattelin ja ei maksa kun noin 50€... Siksi kysynkin, että mikä "vika" niissä on kun noin halvalla myyvät :D[/QUOTE]

Eihän se ole vk-haalari. Vai olenko mä nyt ihan mettässä?

...Pakko oli luntata. Siinä on vedenpitävyys 4000mm joten taitaa olla tuulipuku matskua. Meidän talvihaalarissa tuo pilari on 8000mm sekä siinä on teflon käsitelty kangas ja thinsulatekerros.
 
pier
[QUOTE="a.p";23120003]No emmä tiiä miks ne myy sitten vaatteita välikausihaalari nimellä?[/QUOTE]

Onhan reimallakin vk-haalareita erilaisia. Reima on vedenpitämätön ja tec merkinnällä vedenpitävä.
 
"pallo"
Eikö välikausihaalari ole sellainen haalari, jota pidetään keväällä ja syksyllä, ei tuolla termillä ole käsittääkseni mitään tekemistä vedenpitävyyden tai kankaan kestävyyden kanssa.
 
"a.p"
Tuossa vaan lukee joku rain, ettei ole sitten sellainen ohut muovihaalari? Tätä vaan mietin, koska jos on niin en sellaisesta halua maksaa edes viittäkymppiä. Mutta kellään ei taida olla tuollaista vastaavaa?
 
Ticket to Heaven, Troll Company, Molo Kids, Mini a Ture, Lego, yms onhan noita :)
Mulla on jopa hyviä kokemuksia LassieTecistä mutta ulkonäkö ei miellytä niin että ostaisin enää!

Ainiin ja pop tietysti myös!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä