Tyttöjen ja poikien ultrakuvista

  • Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti
"utelias"
Tuli tuossa mieleen, josko joku jaksaisi katsoa omia lasten ultrakuviaan tai muistaisi, miltä ne ovat näyttäneet tytön/pojan kohdalla.

Kävimme nimittäin rv 20 rakenneultrassa ja poika oli tulossa, pippeli näkyi (tai siis siltä se ainakin omaan silmään näyttää). Kuvassa näkyy kiveksien kohdalla ja pippelinpäässä valkoiset pisteet, eli kolme pistettä semmoisessa kolmiossa. Rupesin vain miettimään, että näkyykö se pippelinpääkin tosissaan valkoisena pisteenä?

Nyt nimittäin kävimme tarkistuskäynnillä rv 28 ja satuin kysymään löytyykö haarojen välistä edelleen jotain ja ei, ei löytynyt. Nyt haarojenväli näytti hampurilaiselta, jossa "sämpylät ja pihvi" :D olivat kaikki saman kokoisia. Ei näkynyt mitään valkoisia pisteitä, ehkä valkoiset viivat hailakan värisenä.

Tunnistaako poikien tai tyttöjen äidit jommasta kummasta kuvauksesta omansa?
 
"Neith"
jaa, kyllä mun pojalla näkyi ihan kunnon vehkeet rakenne ultrassa :D
se lekurikin sanoi että kyllä nyt on varma poika kun yhdelläkään tytöllä ei voi tuollaista turvotusta olla..
 
meillä oli "ihan selvä poika", joka sitten kyllä oli tyttö kuitenkin. Itse näin ja lääkärikin sanoi rvk 27. Kyllä ne häpyhuulet voi olla tosi turvonneet siinä sikiövaiheessa vielä. Jos kivekset on laskeutuneet, niin että ne lääkäri erottaa niin sit voisin uskoa varmemmin.

Poika muuttuu muuten helpommin tytöksi, juuri tuon turvotuksen takia. Tyttöä jos povataan niin harvemmin muuttuu enää, koska kyllä siellä yleensä pojilla jotain näkyy kuitenkin :) Tytöltä voi kuulemma kokenut katsoja kuitenkin löytää jotkut häpykummun luut, joita ei pojilla ole, mutta tämäkin helpottaa vaan sitä tytön tunnistamista.
 
"neith"
[QUOTE="utelias";23130587]Kyllä munkin mielestä oli selvät vehkeet rakenneultrassa, mutta ei näkynyt vilaustakaan enää myöhemmin. Näkyikö sulla noita valkoisia pisteitä?[/QUOTE]

ei näy pisteitä, näkyy siis selvä uloke josa menee vähän valkoisempi viiva keskellä.
kuvakulma on suoraan alhaalta eli poika on ollut ikäänkuin "istuvassa asennossa"
 
"utelias"
Olen miettinyt tuota turvotusta, mutta kun rakenneultrassa vain se keskimmäinen olisi ollut "tosi turvoksissa", koska se näyttää ihan pippeliltä ja pienemmät siinä sivuilla kiveksiltä.
Onkos sitten tytöillä noita valkoisia pisteitä ihan häpyhuulien "päissä"?

Alkaa kuulostaa siltä, että mun ei kyllä kannata noita kuvia yrittää tulkita :D
 
Miuski harmailee
Meillä tyttöjen kuvista oli vaikea amatöörin mennä sanomaan. Poika taas oli "profiilissa" niin, että sukukalleudet erottuivat hyvin selvästi.

Mutta olen kyllä kuullut, että taitava ultraaja katsoo muistakin kuin vain ulkoisista merkeistä, esim. tytöllä munasarjoja yms.
 
Meillä kaikki tyttöjä ja koskaan missään kuvassa ei ole näkynyt mitään vaikka on tytöt ollut kyseessä niin meillä ei olla koskaan tiedetty kumpi siellä tulee.Kai meillä on ollut vain niin huonot ultraajat joka kerta.Muistan elävästi ekan ultran esikoisesta joka kesti huimat 5min ja saimme kuvan missä oli kuvattu tytön selkärankaa:D
 
alk.p
Mäkin olen tuosta kuullut, että tunnistaa muistakin seikoista. Mutta ko kerralla kysyin ihan vain ohi mennen, sillä tiesin pojan olevan tulossa ja sitten ei löytynytkään enää mitään. Eikä aikaa ollut jäädä sitä sen tarkemmin tutkimaan. Siksi yritän vertailla noita meidän kuvia; toisessa selvä pippeli ja toisessa se hampurilainen.
Vauva oli toisella kerralla kuvattu istualteen alhaalta päin. Olisiko pippeli voinut jäädä jonnekkin ylös, eikai? :eek:
 

Yhteistyössä