Hakutulokset

  1. T

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Rosetta: kyllä meillä olis tarkoituksena mennä tutkimuksiin, mutta kun meikäläisen "vehkeet" ei toimi toivotulla tavalla, niin siinä vaiheessa on melkeinpä sama vaikka miehen simpat olisivatkin mestaritason uimareita. noh, ei pidä heittää vielä kirvestä kaivoon. :) toivottavsti teillä simpat...
  2. T

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    pitkästä aikaa jaksoin masennukseltani lueskella näitä kirjoituksia. yrityskertoja on kerääntynyt jo tusinan verran, eikä mitään kuulu, ei edes ovista:( vähän on ollut synkkä syksy, mutta nyt olen päättänyt ajatella asiaa toisin. harmittelu kun ei tuota mitään hyvää tässä asiassa. miehen...
  3. T

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    "eksyin" tälle palstalle kun lasta on hommattu kohta vuoden päivät eikä mitää ole kuulunu. joku taisi mainita aiemmille sivuilla, että lähipiirissä poksahdellaan vuoronperään ja ihan "vahingossa" ja lyhyenkin tuttavuuden jälkeen. näin on siis tapahtunut mullekkin. mä oon yrittäny olla...
  4. T

    Ekat raskaus oireet??

    meillä päin on ollut lapsi haaveissa jo viime vuoden lopulta lähtien, mutta eipä ole haikara löytäny vielä tähän osoitteeseen!hieman takapakkiakin tuli tuossa puolisen vuotta sitten kun havaittiin PCO, mutta tästä lannistumatta yritys on ollut kova. B) ongelmana tässä on vaan sen oviksen...

Yhteistyössä