Hakutulokset

  1. H

    Tekeekö lähihoitaja kaikkein paskasimmat ja paskamaisimmat hommat?

    Kiitos...mä en sano että aina on nautinnollista reissun päällä herää kolmen tunnin yö unien jälkeen hoitelemaan kolmia aamutoimia ja tunkemaan kolmea kertaa kättä toisen suoleen... mutta oikeesti mitä yhdellä tylsällä asialla on hätänä,jos työ on 90 prosenttisesti nautinnollista ja kivaa...
  2. H

    Tekeekö lähihoitaja kaikkein paskasimmat ja paskamaisimmat hommat?

    no se riippuu jo siitä missä se LH on töissä... varmasti yhtäusein LH on ehdasti paskan kanssa tekemisissä kuin sitten ei ole... itse ainakin henkilökohtaisena avustajana olen käsi päivittäin suolessa ja paskassa hanskoineni... mutta mitäpä tuo, itse työ ei ole paskaa vaan ihan mukavaa...
  3. H

    Toimitus kysyy: Raskausajan tunnelmat

    1. Millainen mielialasi oli raskausaikana? Millaisia tunteita tunsit - iloa, huumaa, onnea, pelkoa, ahdistusta, epävarmuutta, mitä? Miten tunteet ilmenivät? Vaihtelivatko tunnelmat vai oliko mielialasi enimmäkseen tietynlainen? mielialat vaihtelivat kovasti... ensimmäistä odottaessa...
  4. H

    Hyvä, helppo, halpa aamupala?

    tääl syödään muroja... muroja viilin tai jugurinkera... ja ihan siitä syystä että mukulat eivät osaa viel syödä muroja maidon kanssa...
  5. H

    Pyöräilemään oppimisesta yleisesti

    meillä oppi esikko polkemaan 2v.nä... puolitoista vuotiaasta asti oli polkupyörä... jota käytettiin ihan hänen oman mieltymyksen mukaan... lähinnä istuttiin kyydissa tutkittiin korjattiin ja työnneltiin... sitten se vaan eräskaunis päivä polkasi itsensä eteenpäin...ja on tuossa nyt kaksi...
  6. H

    Mistä edullisesti matkalaukkuja?

    ootte vähän pitkällä... meillä olis muuten ollut kaksi täysin ylimääräistä kevytrakenteista isoa laukkua
  7. H

    onko HUSin sairaaloissa nyt ollut viime viikkoina ruuhkaa?Kättäri,Naistenklinikka?

    hyvinkääl on ainakin tällä viikolla ollut synnärillä jopa sulku päällä
  8. H

    Kotiäiti vain kotona???

    Uraäiti "Teidän kannattais ehkä puhua asioista miehes kanssa. Kerrot sille suoraan et mikä sua ottaa päähän ja mihin sä et ole tyytyväinen. Anna myös sen toisen kertoa omat tunteeensa ja kuuntele mitä sanottavaa sieltä suunnasta löytyy." voi kuule, kyllä minä olen puhunut ja kertonut ja...
  9. H

    Kotiäiti vain kotona???

    eikös jokainen valitse miehensä ihan itse ;) Niin minäkin... ja rakastan häntä ihan sellaisena kun hän on... vaikka toivonkin vähän lisä huomiota itselleni.
  10. H

    Kotiäiti vain kotona???

    sulla on ollut hyvät oltavat
  11. H

    Kotiäiti vain kotona???

    En kirjoittanut muuten vaan provosoivasti.. olen pari kertaa tuon lauseen kuullut ja sen tuntuu ikävältä. tosin olen itse joskus myös toivonut että se samainen perkeleen pentu olisi joskus hiljaa... ihana juniorimme oli koliikki vauva, ja sitä huutoa on kuultu hyvinkin paljon ja riittäviin...
  12. H

    Vinkkejä turvavyöistuimeen

    hurautappa autolla lastentarvikeliiken tai vastaavan pihaan... ja lähde sovittelemaan vyöpenkkejä autoon. muuta vinkkiä en osaa antaa.
  13. H

    Mitäs nyt? Ekaluokkalainen ei saa hoitopaikkaa kesäksi (jolloin menee tokaluokalle)

    niinpä niin... kertymää ei ole, mutta lapsella on loma... nyt sitten valjastamaan jokainen täti ja setä serkku ja kumminkaima vahtihommiin... tai yksinkertaisesti otat palkatonta lomaa. mutta ekaluokkalaisille ei valitettavasti riitä tarhapaikkoja.
  14. H

    Kotiäiti vain kotona???

    No voihan helvatun helvatun helvattu.. Yleisesti kotiäiti voi olla väsynyt. Minä olen illalla väsynyt, enkä jaksa enään kiinnostua aikuisten touhuista, kun koko päivän olen touhunnut perheen hyväksi. Ja kyllä tuo mies on, se on sen esikoisen kanssa.... Ei tuo ollut esikoisenkaan kanssa...
  15. H

    Kotiäiti vain kotona???

    Madicken04 Ei haittaa vaikka et jaksanutkaan koko vuodatusta lukea. mutta kiva kun luit edes osan. Ja ihanasti sisäistit mun ajatukset :D niinpä ne kotihommat hoituu siinä ihan vasemmalla kädellä, kaiken muun ohella... joten juuri siksi en valita siitä että saan kotona olla touhuta ja...
  16. H

    Kotiäiti vain kotona???

    meillä taas se pyykkikori pyritään pitämään tyhjänä :D mutta jos kaksi aikuista ja yksi lapsi saa pyykkiä saman verran kuin kaksi aikuista ja kaksi lasta... ei varmasti meidän pyykkinpesukulttuurissa voi kovin kummoisia ihmeitä olla ;)
  17. H

    Kotiäiti vain kotona???

    no pyh...en mä palkkaa ole pyytänyt, vain pientä arvostusta yleisesti kotiäideille...
  18. H

    Kotiäiti vain kotona???

    no ei sil varmaan niin väliä olisikaan... mutta mielummin ne puhtaat ja vähemmän hieltä haisevat... kuin kolmen päivän paskaset vaatteet. ulkona ja ihmisten ilmoilla minäkin liikun. ja silloin miellläni näytän edes päälle päin suht siistiltä... ja jos tukka on tooosi likanen niin sit bad...
  19. H

    Kotiäiti vain kotona???

    edelleen lapseni on alle 6kk vielä toistaiseksi... subjektiivinen päivähoito oikeus alkaa lapsen täytettyä 10kk... joten ihan vielä ei ole minun aikani palata työelämään. ja sinne olen kyllä palaamassa syksyn tullen, jotta saan pankkitädin iloiseksi... muuten kyllä mielelläni tekisin tätä...
  20. H

    Kotiäiti vain kotona???

    Mies teki kotitöitä ennen lapsen syntymää... teki kotitöitä myös slloin kun olin uraäitinä.. nyt en edes odota että hän niitä tekisi, kun minä ne joudan tekemään... ja jos tekisi saisi kyllä tehdä ihan mielensä mukaan... kuhan on perussiistiä se riittää minulle...

Yhteistyössä