Hakutulokset

  1. M

    8kk heräily yöllä :(

    eli siis meillä tilanne että poika on nyt vähän yli 8kk ja yöllä herää klo 4 tai viim 6 huutamaan. en ymmärrä mikä vaivaa, tarkalleen joka yö samaan aikaan ja kestää sen pari tuntia nuo huudot. kun menen sängyn viereeen (nukkuu eri huoneessa) niin käy selälleen ja laittaa silmät kiinni vaikken...
  2. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    ONNEA martsu, tatja ja mizzymazzu :heart: mizzymazzu sulla meni sitteen melkolailla samalla kaavalla kun mulla :) kishuli kyllä heitti meilläkin painoarvio melko reilusti :) ihanaa äitienpäivää kaikille! joillekin tämä taitaa olla ihan ihka ensimmäinen äitienpäivä :heart:
  3. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    onnea kishuli:heart: mulla on jotenkin vähän ikävä vauvamasua, jotenkin tuntuu että vaatteet " roikkuu" päällä kun ei oo sitä masua täyttämässä.. takki varsinkin tuntuu ihan hullulta kun ei kinnaa yhtään mistään ja jää vielä väljääkin :) hassua.. ja kun mä nyt en todennäköisesti uskalla enää...
  4. M

    Pikkukakkosta odottavat :) vol2.

    enpä ole täällä kerennyt oikein kurkkia mutta päivittelen nyt kuitenkin, meille syntyi poika 23.4 3610g ja 50,5cm rv 39+2 kaikki meni hyvin ja rauhassa, vaikka käynnistyksen kautta sektioon mentiinkin. nyt ollaan oltu kotona lauantaista asti ja oikein on tyytyväinen vauva :) isosisko ei...
  5. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    toive melkoinen puusilmä kyllä olen.. siinähän se liity nappi oli tosiaan ihan samalla rivilla kun kerhon nimi.. :laugh: imetyksestä vielä, mulla siis just oli niin että kun ekan kohdalla oli pullorumba niin se tuntuu nytkin ihan luonnolliselta :D ja siis lypsän kyllä että ainakin alkuun saa...
  6. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    mizzymazzu höh, nyt vaan tekemään kaikkea mikä alkais vauhdittaa vauvan ulostuloa :D mullahan siis myös oli paikat melko epäkypsät kun käynnistystä aloteltiin ja ei muuten ois mitään tehtykään, mutta raskausmyrkytys alkoi ottaa valtaa kropassa.. eli muuten oisin varmaan minäkin vielä pallona :)...
  7. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Toive se reikä kohdussa oli kai jotenkin siinä vanhan sektioarven kohdalla/lähellä, lääkäri sanoi että ei paljon tarvinnut veistä käyttää kohtuun mennessä, pienellä painalluksella oli auennut, eli mun apikudos ei kai ole kovin kestävää sitten. Onneksi meidän poika ei ollu mikää yli 4 kiloinen...
  8. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    No niin, nyt jos sais jotain kirjoitettua.. Eli, maanantaina laitettiin ballonki, tiistai aamupäivästä se oli tehnyt tehtävänsä ja lääkäri napakalla nykäyksellä sai sen vedettyä ulos. Kohdun suu oli silti melko epäkypsä, mutta nousseiden proteiinien takia päätettiin alkaa varovasti auttamaan...
  9. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Pikainen päivitys... POIKA syntyi tänään 23.4 klo 18:55, 3610g ja 50,5cm.Ja syntyi kuin syntyikin esikoisen kanssa saman päivänä :) ja viikkoja oli se 39 + 2 Käynnistys eteni hyvin, mutta sektioon päädyttiin. Tarkempaa tarinaa tulee jahka vain kerkeen.. M-m & hippu 4,5h :heart:
  10. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Täällä edelleen yhtenä kappaleena :/ Eilen laitettiin se ballonki, yöllä jotain pientä supistelua, nyt aamulla ei enää mitään.. Käyneille kuitenkin joitain supistuksia piirtyi ja lääkäri kävi nykimässä ballonkia, ja ta daa, sieltähän se lumpsahti.. Nyt sitten pienen pienellä oksitosiini...
  11. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Oijoijoi, taitaa tosiaan sipulisankari päästä tosi toimiin!! Jee!! Täälläkin vielä yhtenä kappaleena :( keräyksessä oli tosiaan valkuaiset koholla niin edelleen keräys jatkuu.. Lääkäri kiertää kohta ja saan tietää miten edetään, tällä hetkellä siis on suunnitelmana laittaa ballonki tänään...
  12. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Orpk86, sulla taitaa pikkuhiljaa näkyä synnärille lähdön merkkejä tosiaan :) Sipulisankarikin saisi jo päästä nyytin hakuun :) MÄ olen jo nyt ihan täynnä tätä täällä oloa, huonekaverina on jo synnyttänyt ärsyttävä mäkättäjä jonka mielestä en saisi katsoa telkkaria saatikka puhua...
  13. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Pienen netti pimennon jälkeen taas linjoilla - osastolla olla möllötän.. Tänään siis vasta pääsin polille ja sieltä uusinta labrat jotka oli ok. Proteiinit plussalla ja aloitettiin vuorokausi keräys.. Joka lopetettiin melkein heti ja siirrettiin alkamaan huomisaamusta. Eli ainakin sunnuntaihin...
  14. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Onnea vauvaantuneille!!:heart: pikaisesti tulin teiltä kysymään neuvoa kun näin illan pimeinä tunteina olen tulla hulluksi.. äitipolilla maanantaina annettiin ne pissa liuskat mukaan ja käskettiin mittaamaan paineita, noh, tänä aamuna proteiini yhdellä plussalla, verenpaine 138/84...
  15. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    sipulisankari mulla taas on just niinpäin että haluaisin saada teitää päivän millon menen ja teen tämän lapsen.. mä enemmänkin ahistun tästä kun ei tiiä että millon.. :) orpk86 mulla myös aikalailla vaan sellanen valivali olo - ja mulla kuitenkin vielä parisen viikkoa siihen laskettuun aikaan...
  16. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    onnea taas paljon paljon paljon nyytin saaneille :) :heart: taratar mullakin on hirveet pelot siitäettä vauva ois iso, tosin viimeeksi sanottiin äitipolilla että sellanen 3500g ois aika lähellä.. mutta silti - ne kun on vaan arvioita :) mulla on nyt tullu kiloja se n. 6kg. mutta tän...
  17. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    paljon onnea vauvautuneille :heart: (nyt en enää taas muista ketkä oli saanut mun viimeisimmän kirjottelun jälkeen :) ) Meidän äiti tsemppiä loppurutistukseen!!! vauvan liikkeet vaihtelee vielä aika paljon, joinain päivinä on enemmän ja toisina päivinä vähän vähemmän liikkuva :) mäkin...
  18. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Onnea nyyteistä Lokkis , Eeevp sekä Mandalay!! :heart: mandalay LUOMUNA, huh.. hienoa että jotkut pystyy! :) mä en henkilökohtasesti edes pystyis ajattelemaan moista.. mä varmaan otan kaikki dropit mitä vaan ikinä tarjolla on :D haha amante täällä myös vähän samansuuntaisia fiiliksiä.. eli...
  19. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    onnea hurjasti tyttösistä viowolf ja namida!!!!!:heart: Namida voi jestas että kuulosti toi sun kertomus kivuliaalta.. iikks.. no mutta se kestä ävaan sen "hetken" ja menee ohi.. näin mun on psyykattava itteeni kun en sitä pelkosektiota saanut/saa :/ tänään poksuu täälläkin...
  20. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Onnea Manzana tyttösestä!:heart: ja sennalle onnittelut pojasta!:heart: niin vaan alkaa tämäkin joukko jakaantua :) ja ilmeisen vilkkaaksi taitaa käydä keskustelukin kun nyt on jo 3. sivu ja vasta 3. päivä kuitenkin tätä kuuta :) kiva kiva :) mä sain vihdoin makkarin laitettua kuntoon (=...

Yhteistyössä