Hakutulokset

  1. A

    Sperma-analyysistä

    meillä meni vain viikko - maanantaina vietiin ja seuraavana maanantaina oli postilaatikossa kirje, jossa tulokset. pian marssitaankin tuloksien kanssa sitten lääkärille joka voisi sitten suomentaa tulokset niin että tällaiset tollotkin sen ymmärtää :whistle:
  2. A

    teiniäideistä

    Ihana lukea ajatuksianne "nuoret äidit" ;) Tunnutte paljon vastuullisimmilta kuin monet "aikuiset äidit"! Avomiehen kanssa myös haaveillaan ja odotellaan että koska vauva ilmoittelisi tulostaan - reilu puoli vuotta yritystä takana ilman tulosta :( Ikää minulla siis pian 21 :) Toivon...
  3. A

    Hän voisi olla lapseni

    en voi verrata tilannettani omaasi, mutta mielessäni on ollut samankaltaisia ajatuksia. Tosin vasta raskaudesta... Miten pitkällä raskaus olisi nyt, miten elämämme olisikaan muuttunut, miten olisinkaan onnellisempi... :ashamed: Voimia sinulle!! :hug:
  4. A

    GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

    \ Mun luokalla lukiossa oli poika nimeltä Sulo enkä kyllä voinut kolmen vuoden jälkeen kuvitella minkään nimen sopivan hänelle paremmin kuin Sulo! :D
  5. A

    onnellinen

    oon saanut kokea vaan pettymyksiä mutta nyt tunnen olevani turvassa ja onnellinen... KYLLÄ TÄLLAISIA PARISUHTEITA JA MIEHIÄ ON OLEMASSA.. =) =) =) PEEEEEESI!!! :wave:
  6. A

    gallup: kuinka paljon seksiä?

    \ peesaan!! :whistle: :p
  7. A

    Peruuttamatonta vahinkoa?

    \ Oon jostain lukenu että kun hedelmöittynyt munasolu kiinnittyy niin sen jälkeen äidin ja alkion verenkierto on sama. Ja tähän kuluu jotain pari viikkoa...
  8. A

    G: Elämäntilanne vauvan syntyessä

    samoja asioita kuin kaneli on miettinyt myös omassa päässä on pyörinyt. Mutta kuten jo aiemmin eri viestissä olen sanonut niin juttelimme mieheni kanssa asiasta koska juuri tuo taloudellinen tilanne pelotti ehkä molempia. Siihen tulokseen kuitenkin tultiin ettei kukaan ole suomessa nälkään...

Yhteistyössä