Hakutulokset

  1. K

    Meiliystäviä!

    Moi! Kaipaisin meiliystäviä jakamaan arjen iloja ja suruja. Itse olen vähän yli 30-kymppinen kolmen lapsen äiti. Luonteeltani olen iloinen, sosiaalinen...laitappa yv:tä tulemaan niin vaihdetaan osoitteita tai jätä osoitteesi tähän=)
  2. K

    Etanaposti/Meiliystäviä!

    Moi! Etsiskelen etanaposti/meiliystäviä yli 30-kymppisistä äideistä. Itseltäni löytyy 3 poikaa ja mieskin taloudesta löytyy. Laitappa mulle yv:tä niin vaihdetaan osotteita=)
  3. K

    Meiliystäviä !

    Moikka! Nyt olisi meiliystäviä haussa 32v kolmen pojan äidille jakamaan arjen ilot ja surut. Laitatko meiliosoitteesi yv:nä
  4. K

    Turusta kavereita!

    Moikka! Täällä äiti 32v ja poika 2,6v kaipailisivat leikkiseuraa hiekkalaatikolle ja puistoihin Turun alueelta. laittakaa yv:tä tulemaan tai jättäkää s-posti osoitteenne.
  5. K

    Meilikavereita!

    Moikka! Kaipailisin meilikavereita ajatusten vaihtoon. Itse olen reilu 30-kymppinen kolmen lapsen äiti, laittakaa postia tulemaan osoitteeseen katie4@luukku.com
  6. K

    Ystäviä Turun seudulta!

    Nyt olisi Turun seudulta ystäviä hakusessa, itse olen 30-vuotias kolmen lapsen äiti. Jos kaipaat päivien piristyksesi seuraa kahvittelun jutustelun/puistoilun merkeissä, niin otahan yhteyttä
  7. K

    Ystäviä Turun seudulta!

    Nyt olisi ystäviä Turun seudulta hakusessa, itse olen 30-vuotias kolmen lapsen äiti. Jos kaipaat piristystä päiviin kahvittelun, jutustelun, puistoilun merkeissä, niin laitappa mulle yv:tä
  8. K

    Uusia tuttavuuksia!

    Moikka! Olen 30-vuotias kolmen pojan äiti, nyt olisi hakusessa uudet tuttavuudet meilailun, kahvittelun ym. merkeissä. Itse asun Turussa, mutta sinä voit asua kauempanakin, meilithän kulkee, mulle saa meilata osoitteeseen katie4@luukku.com
  9. K

    Korvakuumemittarista?

    Eli mikä on korvakuumemittarilla mitattuna normaali lämpö?
  10. K

    korvatulehduksesta!

    Moi! Eilen oltiin lääkärissä, ja pojalla todettiin paha korvatulehdus, kuumetta on myös ja vatsakipua. Liittyyköhän toi vatsakipu tuohon korvatulehdukseen/flunssaan. Lääkäri kyllä eilen kokeili pojan vatsan, joten silloin siinä ei ollut mitään erityistä. Sitten tosta antibiootista...
  11. K

    Hormonikierukka!

    Onko moni teistä tullut hormonikierukan aikana raskaaksi? Itsellä sellainen tilanne, että kyseinen kierukka laitettiin minulle toukokussa. Menkat tuli viikko kierukan laiton jälkeen, sen jälkeen on ollut vaan tiputtelua. Itselläni ei raskaus ole tullut mieleen, miehelle ilmeisesti on, kun...
  12. K

    Ystäviä omalta paikkakunnalta-PINO

    Täällä olisi kolmen pojan äiti Turusta, uudet ystävät olisivat tervetulleita, joten yv:tä saa laittaa.
  13. K

    ystäviä Turusta!

    Moikka! Täällä kaipaisi 29-vuotias äiti ihminen lisää ystäviä, odottajista tai jo valmiiksi "lapsellisista" äideistä. Itselläni alkaa kohta äitiysloma, ja aikaa varmasti olisi kaffetella ym.,mulle saa meilata osoitteeseen katie4@luukku.com
  14. K

    <font color=green> Etsin ystävää - pino 2

    Täällä olisi kahden lapsen äiti Turusta, kahvittelu kaverit ym. olisivat tervetulleita, mailia voi laittaa osoitteeseen katie4@luukku.com
  15. K

    Turku+lähiympäristö!

    Kaipailisin uusia ystäviä samassa elämäntilanteessa olevista ihmisistä. Itse olen 29-vuotias kahden lapsen äiti, ja kolmatta odotan syntyväksi 3/2007. Laitappa yv:tä, jos haluat tutustua lisää.
  16. K

    Ystäviä haussa Turun seudulta!

    Moikka! Itse olen 29-vuotias kahden lapsen äiti,kolmatta odotellaan syntyväksi 3/2007. Kaipailisin uusia ystäviä samassa elämäntilanteessa olevista ihmisistä, laitappa vaikka osoitetta tähän alle tai yv:tä, niin otan sinuun yhteyttä.
  17. K

    uusia ystäviä!

    Moikka! Etsiskelen uusia ystäviä pienten lasten äideistä, itse olen 29-vuotias avoliitossa elävä 4 ja 2-vuotiaiden poikien äiti, kolmatta odotellaan syntyväksi 03/07, jos kaipaat uusia tuttavuuksia, niin jätä osoitteesi tähän tai laita yv:tä
  18. K

    Uusia ystäviä?

    korjaus edelliseen, elikkä se osoite on katie4@luukku.com
  19. K

    Uusia ystäviä?

    Moikka! Mä olen vm-77, -02 ja -04 syntyneiden poikien äiti, kirjoittele mulle päin osooitteeseenkatie4@luukku.com
  20. K

    meiliystäviä haussa!

    Moikka! Kaipailisin meliystäviä muista äideistä, itse olen 28-vuotias 2002ja 2004 syntyneiden lasten äiti. Meilata mulle saa osoitteeseen katie4@luukku.com

Yhteistyössä