Hakutulokset

  1. A

    Kouvolan seutu

    Laitetaan nyt facebookin lisäksi tännekin, eli keskiviikkona pentsojalle klo: 10.00 leikkimään :)
  2. A

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 TOUKOKUUSSA***

    MANDY81: Onnea häiden johdosta!!!! BAMSE: Ihanaa että kaikki oli hyvin. Mulla huomenna eka neuvola, mummo tulossa vahtimaan esikoista ja vauvaa. 7+3
  3. A

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 TOUKOKUUSSA***

    Niinuli75: vuosi sitten "valmistuttiin" pride kurssilta, mikä pitää käydä ennen sijaisperheeksi ryhtymistä. Tämä on nyt meien ensimmäinen sijaislapsi. Etsitään kyllä pitkäaikaista sijaislasta joka olisi 18v asti meillä, mutta sillä aikaa kun ei häntä ole vielä löytynyt niin nämä lyhytaikasetkin...
  4. A

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 TOUKOKUUSSA***

    Mulla on pahoinvoinnit nyt helpottan rannekkeiden avulla ja sit päätin että kun oksettaa niin oksenna ja sen jälkeen syön hyvin...niin tuo on toimin tosi hyvin eli pahoinvoinnit melkein hävinneet syömisen ansiosta. Sijaisvauva haettiin torstaina, hän on nyt tasan viikon vanha. Adoptioon...
  5. A

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    äitiyspakkaus : on kyllä tänä vuonna niin ihana että taidan ottaa. [/b]ikäero: esikoisen ja vauvan välillä tulee olemaan 2v4kk suhtautumisesta[b]: anoppi sanoi " vai niin" siinä sen kommenttii, ei edes onnitellu..mut sama suhtauminen oli esikoiseenkin ja kuiteskin oli ihan myyty kun Niklas...
  6. A

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    Neito84 : mistä päin oot???meilläkin matkaa KOKSiin...Kouvolassa asutaan....
  7. A

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    minäkin huolin vinkkejä millä sais tän oksentelun loppumaan.. Voisin pyytää miestä huomenena hakemaan sen rannekkeen että vois kokeilla toimiiko se =)
  8. A

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    Oli ihan unohtun miten hirveetä tää alkuraskaus on :( Koko päivä oksennettu....väsyttää ja on pahaolo. Niklaksesta oli sama homma..viikosta 6 viikolle 16 oksensin aina kun ylös nousin..jos makaan niin suht ok olo, mut ei voi samanlailla makoilla kun esikoista odottaessa. no toivottavasti...
  9. A

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    Rei: Mä ajattelin ostaa rattaisiin sen sisarus istuimen nyt kun vauva tulee, olisko semmonen teillekin mahdollinen?
  10. A

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    safiatou: mä olen ainakin värjännyt hiuksia, viimeks toissa päivänä. Mut kylhän ne suosittelee että kampaajalla kävis värjäämässä, ovat turvallisempia.
  11. A

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    Mulla oli kauheat pahoinvoinnit esikoisesta, nyt ei ole ainakaan vielä alkanut..pieni ällötys vain.. Ehkä olis sitten tyttö tällä kertaa =) Unohdin tuon synnytyspaikan sanoa eli KOKS Ja ikää minulla on 26v. Meille on tulossa näillä näkymin 3kuukaudeksi ihan vastasyntynyt vauva...
  12. A

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    Tänään siis 5+1 Esikoinen syntyi 30.8.2008 Onnea kaikille plussanneille!!!!! Meien perhe asustelee Kouvolassa. perheesee kuuluu mies, Niklas-poika sekä 2 koiraa.
  13. A

    Kouvolan seutu

    peruuntui meien leikkihetki tältä päivältä..yllärivieraita kohta oven takana, pika siivous ja kahvia keittelemään =) maanantaina 1v kerhoon pentsojalle =)
  14. A

    Kouvolan seutu

    Huomenna taas pentsojaan leikkimään klo 11. Tulkaahan nyt muutkin ettei aina yksin tartte leikkiä =)
  15. A

    Kouvolan seutu

    Näillä näkymin, myö mennään pentsojaan leikkimään klo 13.
  16. A

    Kouvolan seutu

    Me päästäis torstaina. Mihinkä aikaan tuo "vauvatapaaminen" on? Syömäänkin olis ihana päästä, minä kun en ole vielä kertaakaan päässy tulemaan, mut jospa nyt. Mulle torstai tai maanantain on parhaat päivät.
  17. A

    Kouvolan seutu

    Pentsojalla on ainakin perjantaisin vapaanleikin iltapäivä missä yritetään päästä käymään, kun vaan mahdollista. Minä myös 26v ja poika on 1v4kk. Täällä palstalla voi aina ilmotella kun on menossa niin toivottavasti törmätään siellä. =) Mun email: herbiina@hotmail.com
  18. A

    Pienituloisten laina summat

    Meilläkin Nordeasta. Vanhemmat joutui takaamaan noin 15 tuhatta. 25v oli laina-aika.
  19. A

    Pienituloisten laina summat

    Meillä laskettiin tulot yhteensä 2100?kk, minä kun olen kotiäitinä. Niin 130 000? oli meille myönnety laina.
  20. A

    Kouvolan seutu

    oho, nyt taisin paljastaa itseni :D

Yhteistyössä