Hakutulokset

  1. B

    Hulluimpia neuvoja mitä lastenneuvolasta on annettu

    Piti ihan kotimatkalla mieheltä kysästä,että kuuliko se ihan samoin.Kyllä kuuli.Ihmetteli vähän,että noh entäs jos poliisit tulis vastaan,kävisköhän selitykseksi että noh,valmennuksessa terveydenhoitaja sanoi näin :laugh: :laugh: :laugh:
  2. B

    Hulluimpia neuvoja mitä lastenneuvolasta on annettu

    Esikoisen synnytys valmennuksessa terveydenhoitaja tokaisi,että sitten kun tulette vauvan kanssa sairaalasta kotiin,ja jos se vauva ei muuten rauhoitu autossa,voi äiti ottaa vauvan kaukalosta ja pitää matkan ajan sylissä!!! No joo,kaikilla meillä oli lasketut ajat marras-tammikuussa,joten...
  3. B

    Painon nousu raskauden aikana??

    Mulla painoa tullut vähän reilu 3 kiloo ja olen raskausviikoilla 38.parisen viikkoo sitten kävin ultrassa ja silloin vauva painoi sen 3 kiloo,joten ei hirveesti ylimääräistä ole tullut.
  4. B

    Kertokaa mitä teen ruuaksi tänään???

    oi katoin et mitä meillä syödään tänään... :laugh: :laugh: :laugh: mut entäs jauhelihakastike,perunat tai makarooni? makaroonilaatikko?
  5. B

    Kertokaa mitä teen ruuaksi tänään???

    riisiä ja kanaa,nam!
  6. B

    montako kummilasta sinulla on ja pidätkö yhteyttä?jos et niin miksi?

    2 poikaa.Pidän yhteyttä toiseen ihan viikottain,kun asuu lähellä,toiseen pari kertaa kk,yritän nähdä niin usein kuin mahdollista,mutta puhelimen välityksellä ja tietsikan.ovat todella rakkaita molemmat ja sen he kyllä tietävät! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
  7. B

    Lapsuutesi karkki/limu/jätski muistoja?

    känkkäränkkä-karkkilaatikot,oli salmiakki ja hedelmä.marianne tuutit,näistä en ole varma onko vieläkin.oliko jotain jauhetta,mikä porisi suussa,olikohan siinä tikkari,en muista tarkkaan.joke-limujäät,sai ainakin ärrältä,siinä oli se vitsi siinä tikussa.
  8. B

    Ketkä ei tule toimeen miehen sisarusten kanssa?

    Minä minä minä!!!
  9. B

    Toimiiko muilla facebook ihan normaalisti

    hidas on ja pätkii
  10. B

    kenen lapsi/lapset sairastaa ja mitä??

    flunssaa ja kuumetta
  11. B

    kinkkujen hinta?

    Siis paljonko missäkin päin on kinkut ja onko jäinen vai sula? Minkälaisen/kokoisen kinkun aiot hankkia? Mistä ostat sen? Hieman vaan galluppia.
  12. B

    Minkälaisen joulukortin lähetät tänä vuonna?

    lapsesta valokuva-kortti.Saapi kelvata!
  13. B

    Jos teidän lapsilla

    meiltä löytyy.Mutta minkäs teet,pari kertaa vuodessa näkee lapsenlapsensa,mutta ollaanhan tuota tultu toimeen ilmankin.Onneksi on toiset isovanhemmat jotka pitävät yhteyttä(välilllä liikaakin :whistle: )
  14. B

    Choko-peli

    ken tietää mistä kyseistä peliä voisi hankkia? citymarket,prisma?
  15. B

    Luistimet ja sukset!

    onkohan isot hintaerot? siis "oikeilla" ja "Harjoitus"
  16. B

    Luistimet ja sukset!

    no siis yleensäkin aloittelijat,3-4 v
  17. B

    Luistimet ja sukset!

    huhuu.....
  18. B

    Luistimet ja sukset!

    Kummat on paremmat? Harjoitus luistimet vai "oikeat luistimet"? "Kenkä sukset "vai mono sukset? Perusteluja,kiitos. Siis aloittelijalle.

Yhteistyössä