lapsi piirsi permanent tussilla lattiaan

  • Viestiketjun aloittaja APUA NOPEESTI
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mikä on taikasieni???
SEmmoinen valkoinen, pesusienen ja pyyhekumin risteytys. Löytyy kaikista isommista ruokakaupoista (ei edes kovin isoista) siivoushyllystä. Niitä on jotain Viledaa tai sitten sellaista, jonka kyljessä on appelsiinin kuva.
 
kemisti
Ihan hassuja ehdotuksia... Ensin kokeilet voimakasta alkoholia, koska permanent tussi on spriiliukoinen. Kynsilakanpoistoaine (asetoni) voi pehmentää muovimaton ja tulee ruman näköiseksi. Mutta jos alkoholi ei tehoa, koita sitten ihan tavallista pyyhekumia. Jos sekään ei auta, niin sitten hankausainetta, esim. Vimiä... vai mikä se nyt nykyään on...Cif.
 
Meillä tyttö piirsi kanssa laminaatti lattiaan permanenttitussilla ja olin jo luopunut toivosta että sen saisi pois, mutta tuttuni antoi kokeeksi amway:n mietoa puhdistusainetta ja sillä lähti
 
Pipariakka
Ihmesienellä minä sain irti permanen marker-tussin sekä puisista ikkunanpielistä,patterista,nahkasohvasta kuin muovimatosta...ja ens kerralla älyän piilottaa moiset tussit kun lapsi jää päiväksi isin kanssa kotiin:D
 
coach carter
valmentajana on tullut useammankin kerran piirreltyä permanenttitussilla taktiikkataululle, helpoiten lähtee tavallisella pyyhekumilla. Fairy, vesi ja alkoholi (40%) eivät ainakaan saaneet aikaan mitään vaikutusta.
 
ninali
Asetonipitoinen kynsilakan poistoaine poistaa melekin mitä vaan muovimatosta.

Meillä ei auttanut pyyhekumi, ei hiuslakka, ei alkoholi, ei tahranpoistojauhe, ei sappisaippua...mutta tuo asetoni onneksi auttoi!
 
Nitta
Hiuslakka toimii, erityisesti muovimatosta & muovitapetista irrotettu useampikin kuulakärkikynä- & permanenttitussitaideteoa! Suihkuta vaan riittävän läheltä ja reilusti + pyyhi kostealla rätillä.
 
piru
Alkuperäinen kirjoittaja eeve:
Meillä tyttö piirsi kanssa laminaatti lattiaan permanenttitussilla ja olin jo luopunut toivosta että sen saisi pois, mutta tuttuni antoi kokeeksi amway:n mietoa puhdistusainetta ja sillä lähti
No just =D
Tulihan se amway taas sieltä!
 

Yhteistyössä