montako kummilasta sinulla on ja pidätkö yhteyttä?jos et niin miksi?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
3 virallista, 1 Plan-kummilapsi ja 1 "virtuaalikummilapsi".

Kaikki kolme virallista ovat jo aikuisia, joten ei tule kovin usein oltua enää yhteydessä. Mutta toki kun jossain törmätään, jäädään pitkäkäksikin aikaa juttelemaan. Jos kummilapsellani ei ole kiire, kysyn, käytäiskö jossain kahvilla. Ja tietty saavun paikalle, jos saan kutsun valmistujaisiin, häihin tms:een.

Plan-kummilapseni on vähän heikoissa kantimissa, pitäisi kirjoitella useammin :ashamed:

Virtuaalikummilastani en ole koskaan tavannut. Tapaaminen on suunnitelmissa, mutta nykyinen työni on sellainen, että ei oikein mitään voi sopia etukäteen. Matkaa kuitenkin sen verran, että ihan työpäivän jälkeen en voi lähteä pikaisesti kaffelle. Luultavasti tämä lapsi odottaa, että tulisin käymään. Ja mua suututtaa, kun en voi luvata mitään varmaa. Mikään ei ole niin inhottavaa kuin pettää lupaus, jonka on lapselle antanut :( Mutta elän toivossa.
 
2 poikaa.Pidän yhteyttä toiseen ihan viikottain,kun asuu lähellä,toiseen pari kertaa kk,yritän nähdä niin usein kuin mahdollista,mutta puhelimen välityksellä ja tietsikan.ovat todella rakkaita molemmat ja sen he kyllä tietävät!
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
mulla
5. Valitettavasti yhteen ei oikeastaan tule pidettyä yhteyttä. Mä olen kyllästynyt vuosien myötä ainaiseen yksipuoliseen yhteydenpitoon. Ei tule joulukorttia, koulukuvaa, piirustusta tms. Mä lähetän joululahjan ja synttärilahjan postissa ja siinä se.
 
vieras
Kolme on. Ois pitänyt kieltäytyä "kunniasta". Kummius on rasite. Kahta lasta en juuri tunne ja toista heistä en ole koskaan nähnytkään. Välimatkaa 1000km ja perhe meille aika tuntematon sukulaisperhe.

Yksi kummilapsi asuu lähellä ja häntä näemme, mutta siinä se.
 

Yhteistyössä