Hakutulokset

  1. E

    Kukaan ei käytä autossa turvaistuinta enää 4-5 vuotiaalla?

    Meillä lapset istuvat turvaistuimissa niin kauan kuin vain mahtuvat, varmaankin yli 10v. asti, koska näin turvatestit suosittelevat. Tottakai välillä napisevat, mutta ei se ole heidän asiansa päättää. En antaisi itselleni ikinä anteeksi, jos lapseni kuolisi sen takia, että hän istui korokkeella...
  2. E

    Vauvakuume tuli puskantakaa:)

    Ihana kuulla näistä +40v. raskauksista ja toiveista! Olen itse "vasta" 37-vuotias ja lapseni nyt 3- ja 5-vuotiaat,mutta haaveilen kovasti lisää lapsista. Nyt vain en ole vielä siihen valmis, en jaksaisi vauvarumbaa vielä (olen hoitanut tyttöni kotona) ja haluan viettää aikaa tyttöjeni kanssa ja...
  3. E

    Luomuperheitä,vihreitä äitejä

    Heips! Ekohenkisten foorumi olisi tosi mukava! Täällä kun joku toinenkin kyseli ekohenkisiä perheitä. Itse olen 37-vuotias "luomuhörhö". Mutta en siis mitenkään radikaali, pyrin luomuun mahdollisimman paljon. Mutta esim. kylässä lapseni saavat syödä mitä haluavat lihasta lähtien, vaikka...
  4. E

    Kommentteja ja neuvoja kaivataan ystävän käytökseen, pliis!

    Help! Tarvitsisin muiden näkökulmia erääseen mieltäni painavaan asiaan... pliis. Toivottavasti joku jaksais lukea ja kommentoida. Eli tapahtui tässä hiljattain niin, että ystäväni pyysi minua ja lapsiani käymään heidän rakenteilla olevassa talossa. Sain onneksi toisen lapsistani jätettyä...
  5. E

    2,5v. mummolaan viideksi päiväksi?

    kaipaisin mielipiteitä 2,5v. tytön viemisestä mummolle hoitoon (asuu 200km:n päässä) viideksi päiväksi? mummo on tuttu, ollaan vierailtu silloin tällöin ja aina tyttö on muistanut mummon ja paikan. muuten tyttö ei ole ollut hoidossa kuin kummitädillään max. 3yötä viime kesänä. muuten tyttö...
  6. E

    teutonia fun ja seisomalauta

    hyvin toimii! esikoinen 2,5v ja vaunuissa puol vuotias vauva.

Yhteistyössä