Hakutulokset

  1. V

    APA!!! Todellista tietoa kaivataan...

    Heipä hei! Nyt taitaa olla tunnustuksen paikka. :headwall: Minulla on ongelma josta olen itse tehnyt "diagnoosin". Olen: Kaappi-/salasyöppö. Huijaan niin itseäni kuin muitakin syömisistäni. Piilottelen ostamiani herkkuja muilta, ettei vaan tarvitsis jakaa niitä. Ahmattikin olen sillä kaikki...
  2. V

    Lapsen ylipaino

    Hei! Osaisiko kukaan auttaa tai olisiko teitoa lasten ylipainon osalta kellään täällä puolen. Lähinnä kaipailen sellaista taulukkoa josta kävisi ilmi ikä/pituus/suosituspaino=hyvän olon paino, vähän samaan malliin kuin taulukoita löytyy esim. painonvartijoilta aikuisille. :headwall: Nettiä...
  3. V

    Lapsen ylipaino

    Hei! :wave: Auttakaa, olisiko kenelläkään tietoa lasten pituus/paino taulukoista? :o Miellä kun on murkkuikää lähentelevä neitonen jolla on jonkin asteista paino ongelmaa. :ashamed: Siis tuonne ylipainon suuntaan, niin kuin on itsellänikin.
  4. V

    Onko sinulla raskausdiabetes tai paino ongelmia?

    Hei kamppailetko siis raskausdiabeteksen tai sen uhan kanssa? Vai haluatko muuten vain pitää normaalipainon tai laihduttaa? :headwall: Tässä tulee hyvä vinkki jonka löysin, kun etsin teitoja itselleni yllä olevista aiheista. Laitoin googleen hakusanan raskausdiabetes. Niin sieltä löytyi vak...
  5. V

    mitä vaikutuksia sterilisaatiosta?

    Onko steriloinnilla ollut sivuvaikutuksia? Mulle tehtiin viime huhtikuussa synnytyksen jälkeen. Kuukautiseyt eivät ole vielä alkaneet, joten en tiedä runsastuvatko ne, kuten lääkäri sanoi. Luin myös, että hormonaaliset muutokset ja aikaisemmat vaihdevuodet ovat mahdollisia. Mites teillä?

Yhteistyössä