Hakutulokset

  1. M

    Vauvakuume!

    Kuin monella on?? Mulla ihan mieletön!! Mulla lapset on 5, 4, ja 3 ja nyt olis jo niin hirveää kuumeilua!! Mies ei kyl ole ihan yhtä innoissaan :/
  2. M

    Hips hei!

    Ja kukaan muu ei tiettykkään ole mittää juonu?? hik.. =)
  3. M

    pikkujouluissahan tuo vielä

    miestä tässä oottelen kotio, pikkujouluis ukonturjake viel kohnii :D heil vähän myöhään/ tai aikases ne.. mut kummiski. Tulis kotio jo.. :whistle:
  4. M

    Mitä maksaa?

    kuhan nyt uteliaisuudesta kysyn.. Et mitä maksaa teil muil lasten seurakunnan päiväkerhot? meil on silleen et syksy 30 euroo ja kevät 30 euroo ja 1 kerta per viikko. Onko toi olevinaan kallis vaiko halpa, ei meinaan hajuukaan. sit siit aika tyyrist tulee kun aattelee et meil on koht kolme lasta...
  5. M

    Kukas lähtis kaveriks?

    Taijan olla teitille ihan tuiki tuntematon palstalainen, mutta enivei, lähteeks kukkaan sauhuil mun kans? =)
  6. M

    kuka muu?

    Tykkää tosta rimakauhua ja rakkautta sarjasta? ihana!!
  7. M

    teho-osastosta..

    ei huvita enää kattoo sitä kun toi lukan ja abbyn juttu näyttää kariutuvan.. :'( Ne oli niin hyvä pari! Voi abby minkä teit.. No joo.. se on vaan tv-sarja, mut kummiski :D Miks ei vois jossaan tollases tv-sarjas ikin olla sellast avioparii mikä ei erois tms pettäis.. Ain vaan menee huonost...
  8. M

    Mitä kuuluu?

    pakko kysyä teiltä että MITÄ KUULUU? KUINKA OLETTE VOINEET JA MITEN LAPSET VOI? :) siis meinaan vaan ku ärsyttää nykyään, mulla ei paljon ole kavereita ja ainoot niistäkin vouhottaa omista jutuistaan.. rupesin oikeen pohtii et kuin usein sitä tulekaan kysyttyä läheiseltään että mitä sulle...
  9. M

    Heippati hei!

    Niin, tervehdys kaikille. Oon joskus aiemmin palstaillut mut aikas vähän silloinkin eli uus tunkee mukaan juttuihin :wave: Mites teidän muitten juhannus sujuu? Mulla huomenna työpäivä ja lauantaina myös et ei sen kummempia suunitelmia...
  10. M

    Kysymys kissoista!

    Oiskos täällä ketään joka osais sanoo et millon saa poikakissan leikata. Siis minkä ikäisenä? Kiitos etukätteen

Yhteistyössä