Heippati hei!

Niin, tervehdys kaikille. Oon joskus aiemmin palstaillut mut aikas vähän silloinkin eli uus tunkee mukaan juttuihin :wave:
Mites teidän muitten juhannus sujuu? Mulla huomenna työpäivä ja lauantaina myös et ei sen kummempia suunitelmia...
 
höh vuodatusta
kotona, ukon dokausta katsellen, laps jää mun hoidettavaksi, ei tulis kuuloonkaan että mä nauttisin juhannuksesta naamoissa... :( MÄ INHOON JUHLAPYHIÄ varsinkin juhannusta. Sit uutta vuotta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maisa-81:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Neiti vapaa alkoi jo tänään ja huomenna risteileen :) Rentoutumista siis :D
jeps! mä olin lasten kans risteilee eilen, tai siis kahden kanssa, kolmas jäi hoitoon. Ja oli tosi kiva reissu
VAihtelu kotioloihin on aina tervetullutta ja piristävää :) Mukavaa työpäivää huomiselle :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
:wave: Tervetuloa mukaan... Meikän juhannus menee täällä kotona käkkäillessä ja synnytystä vartoillessa. Jossain mökillä olisi ihanaa vaan eipä tästä enää mihinkään etäämmälle lähdetä
Tsemppiä, synnytys siis taitaa olla ihan lähellä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maisa-81:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
:wave: Tervetuloa mukaan... Meikän juhannus menee täällä kotona käkkäillessä ja synnytystä vartoillessa. Jossain mökillä olisi ihanaa vaan eipä tästä enää mihinkään etäämmälle lähdetä
Tsemppiä, synnytys siis taitaa olla ihan lähellä :)
Juu eiköhän, rv 40+4. Tässä parin viikon sisällä toivottavasti ulostautuu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja Maisa-81:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Neiti vapaa alkoi jo tänään ja huomenna risteileen :) Rentoutumista siis :D
jeps! mä olin lasten kans risteilee eilen, tai siis kahden kanssa, kolmas jäi hoitoon. Ja oli tosi kiva reissu
VAihtelu kotioloihin on aina tervetullutta ja piristävää :) Mukavaa työpäivää huomiselle :)
Kiitos! Ja tosiaan vaihtelu on ihan mukavaa välillä! Millaiselle risteilylle menette? Me oltiin eilen silja europalla ja lapset kyllä otti siitä kaiken irti. Oli paljon ohjelmaa ja tekemistä niille, ilmankos tänään jo 7 aikaan olivat nukkuun menossa, vaikka norm. siinä puol ysin aikaan =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja Maisa-81:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
:wave: Tervetuloa mukaan... Meikän juhannus menee täällä kotona käkkäillessä ja synnytystä vartoillessa. Jossain mökillä olisi ihanaa vaan eipä tästä enää mihinkään etäämmälle lähdetä
Tsemppiä, synnytys siis taitaa olla ihan lähellä :)
Juu eiköhän, rv 40+4. Tässä parin viikon sisällä toivottavasti ulostautuu...
voi että =) .. mulla kauhee vauvakuume.. iiiks.. =) sulla siis tosiaan nyytti kohta kainalossa
 

Yhteistyössä