Mitä kuuluu?

pakko kysyä teiltä että MITÄ KUULUU? KUINKA OLETTE VOINEET JA MITEN LAPSET VOI? :) siis meinaan vaan ku ärsyttää nykyään, mulla ei paljon ole kavereita ja ainoot niistäkin vouhottaa omista jutuistaan.. rupesin oikeen pohtii et kuin usein sitä tulekaan kysyttyä läheiseltään että mitä sulle kuuluu? kuinka olet jaksellut? yms.. mein äitikään ei sitä ikinä multa kysy eikä muutenkaan mun kuulumisia kysele.. vaikaa tietää että arki lasten kanssa voi olla joskus "vähän" raskasta. olen siis päivittäin tekemisis ätini kanssa ja aina päivittelee kuin kauhei menemään noi meitin lapset on.. mut ikin ei hän ees viitte kyssyy kuin menee.. Turhauttavaa, ku tuntuu välist et ketään ei kiinnosta. no mies nyt tietty sen minkä omilt töiltään pystyy, mut ois se ihanaa vaikka joskus päästä purkamaan itteään jollekki, eikä aina vaan olla olkapäänä ja tukena jollain muulle. mun lähipiiri siis koostuu ihmisistä jotka paapovat ongelmansa mun niskaan ja jos itse meinaat puhua ees jotain omasta elämästä ne vaihtavat puheenaihetta.. huoh.. oli pakko tääkin nyt tänne kirjottaa mut meinasin vaan et tuntuuko kenestäkään samalta? ja kun kukaan ei sitä multa kysy niin kysyn teiltä et Mitä teille kuuluu ja kuin jakslette? =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maisa-81:
joo, tääl kans toi maha murisee ikävästäs, pitäsköhän viel kuumentaa toi grilli ja heittää parit makkarat sinne..
Mun ikävästänikö? :LOL: Hyvin kirjoitettu! :D

Mie suunnittelen nukkumaan lähtemistä, kuten joka ilta kun oon jumittanu tänne.

Mistäs sinä kirjoittelet, kun puhut "tuosta grillistä"? Mökiltäkö?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Alkuperäinen kirjoittaja Maisa-81:
joo, tääl kans toi maha murisee ikävästäs, pitäsköhän viel kuumentaa toi grilli ja heittää parit makkarat sinne..
Mun ikävästänikö? :LOL: Hyvin kirjoitettu! :D

Mie suunnittelen nukkumaan lähtemistä, kuten joka ilta kun oon jumittanu tänne.

Mistäs sinä kirjoittelet, kun puhut "tuosta grillistä"? Mökiltäkö?
ei ku ihan kotoota.. mettän keskel asutaan, joten vois tätä joku kaupunkilainen sanoo "mökiks" :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maisa-81:
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Alkuperäinen kirjoittaja Maisa-81:
joo, tääl kans toi maha murisee ikävästäs, pitäsköhän viel kuumentaa toi grilli ja heittää parit makkarat sinne..
Mun ikävästänikö? :LOL: Hyvin kirjoitettu! :D

Mie suunnittelen nukkumaan lähtemistä, kuten joka ilta kun oon jumittanu tänne.

Mistäs sinä kirjoittelet, kun puhut "tuosta grillistä"? Mökiltäkö?
ei ku ihan kotoota.. mettän keskel asutaan, joten vois tätä joku kaupunkilainen sanoo "mökiks" :D
Mekin asutaan metsän keskellä, mutta ei tuolla pihalla oo pirukaan, kun on niin paljon itikoita! |O

Just eilen ukon kaa kateltiin niitä hyttysansoja, mutta on ne vaan niin perhanan kalliita. :/
 
No, tääl päin ei ole viel itikoi kovin paljoo, siis et ulkon pystyy oleen :) Mut kyl ne aikas riesa on!! Mut tosiaan tuosta nälästä kun tuli juttua niin meen vartoo sitä makkaraa :) ukkelin pitäs ihan juur kotiutuu naapurista ja tulla sitä paistaa. Tietty sitä vois mennä kyl nukkuunki.. huomen tosiaan työpäivä.. mut ku iski se makkaranälkäki :p
 

Yhteistyössä