Hakutulokset

  1. T

    Valurautapannu on paras pannu.

    Hei! Jos haluatte löytää hyvän paistinpannun, jossa tulee hyvät ruuat ja on pitkäikäinen, hankkikaa valurautainen, vanhanaikainen paistinpannu. Joskus joku hankkiutuu niistä eroon kirpputoreilla, en tiedä myydäänkö uutena 100% rautapannuja. Ripakin rautaa. Sillä tulee joka tapauksessa...
  2. T

    Asumista appivanhempien kanssa

    Moi! Lukeeko tätä joku, joka asuis maatilalla tms. ja asuis appivanhempiensa kanssa samassa talossa? Kertokaa mulle miten teillä hoidetaan: a) Riitely Häpeättekö riitelyä appivanhempien kuullen vai riitelettekö reilusti vanhan parin silmien alla? Meneekö appivanhemmat mielellään pois...
  3. T

    Asumista appivanhempien kanssa

  4. T

    Asumista appivanhempien kanssa

  5. T

    Perhepäivähoitajat: kertokaa ammatistanne

    Suunnittelen perhepäivähoitajaksi ryhtymistä. Kertokaa nykyiset perhepäivähoitajat rehellisesti ja realistisesti ammattinne hyvistä ja huonoista puolista. Minkälainen päivärytmi teillä on lasten kanssa? Entä jos teillä menee kertakaikkisesti hermot muksujen kanssa ollessa? Miten saatte...
  6. T

    Häät, remontti ja 1v. lapsi samaan aikaan?

    Mitäs olette mieltä, kasaanko itselleni liikaa tekemistä samalle vuodelle kun aloitamme nyt kevättalvella remontin, joka kestää loppu vuoden. Kesäkuuksi järjestämme häät ja meillä on myös huhtikuussa vuoden täyttävä lapsi hoidettavana? En ole töissä, joten siihen ei onneksi tuhraudu aikaa...
  7. T

    Poromiesten vaimot / maatilan äidit

    Hei kaikki kaukana kaupungeista asuvat! Kertokaa minulle kokemuksianne, kuinka jaksatte pienten lasten kanssa kotona kaukana kaupungeista, kaupoista, ihmisistä ja harrastusmahdollisuuksista? Miten jaksatte hoitaa eläimet, kodin ja lapset? Meillä on alle vuoden ikäinen lapsi ja olen hänen...

Yhteistyössä