Hakutulokset

  1. Huldasharks

    Koska te ostatte talvihaalarit lapsille?

    Mietin vaan, että jos haluaa jonkun tietyn haalarin, niin kannattaako se ostaa nyt kesällä normaalihinnalla vai odotatteko syksyyn? Eikös syksyn edetessä tule nettikauppoihinkin aina jotain alekoodeja (esim. viikonlopun ajaksi).
  2. Huldasharks

    Kuinka monen teini on kesätöissä?

    Tuli mieleen tuosta taskurahaketjusta... Meillä 14 v. tyttö on kaksi viikkoa kesätöissä, että saa sitä taskurahaa itselleen.
  3. Huldasharks

    Jos myy taloa ja se varataan ennen kauppaa ostajan myydessä omaansa sillä aikaa..

    Ja tehdään sellainen ns. varaussopimus tietyksi aikaa, jolloin talo on varattuna tälle ostajalle (joka myy samalla omaansa pois), niin mikä on yleinen "sakko"summa sille, jos ostaja peruukin kaupat ja olemme turhaan pitäneet taloa pois myynnistä? 1-4%? Onko talonsa myyneitä?
  4. Huldasharks

    Graco Logico S omistajat/tietäjät. Telakasta kysyttävää :)

    Osaako kukaan vastata onko näillä jalustoilla mitään eroa? Toisessa on sinistä ja toisessa punaista. Onko esim. sininen uudempi malli? Vauvamaailma ^^Sininen http://www.comparestoreprices.co.uk/images/gr/graco-logico-s-car-seat-base.jpg ^^Punainen
  5. Huldasharks

    Phil&Teds sisarusrattaat... Vauva takana, kysymys!

    Siis jos ja kun noissa rattaissa on vastasyntynyt siellä takana, niin onko se siinä sisarusistuimessa? Kun siihen myydään pehmeitä koppia jne. ja joku pitää ihan äp:makuupussissakin, niin kysymys kuuluu: Meneekö se sisarusistuin ihan vaakatasoon vauvaa varten vai mihin se vauva lykätään...
  6. Huldasharks

    Onko pakko jättää muillekkin suklaata?

    Jos mä perustelen niin, etten juuri syö muulloin kuin raskaana ollessa. Mies toi kotiin hyvää suklaata, josta tykkää koko perhe ja mä oon kohta syöny kaikki :ashamed:
  7. Huldasharks

    Millä muistaisi anoppia? Ideoita kaivataan :)

    Millä mä kiittäisin ihanaa anoppiani, joka nytkin on ottanut töistään vapaata ja hoitaa kuopusta, kun mulla on osittainen pakkolepo määrätty? En siis saa nostella, siivota yms. (Vuotava etisistukka) Joku kiva yllätys olisi mukava hankkia, mielellään netin kautta tilattava/maksettava.
  8. Huldasharks

    Etinen istukka rakenneultrassa.

    Tällainen uutinen eiliseltä. Ei saatu vauvasta kuvaa mukaan, mutta yksi kuva tuli: Istukasta kohdunsuun päällä :D Kuinkas monella täällä on todettu sama "vaiva" ja istukka on noussut kontrolliultraan mennessä (mulla n. rv 30) pois edestä? Onko annettu lupa synnyttää normaalisti alakautta...
  9. Huldasharks

    Millä rv:lla olette käyneet 4D-ultrassa?

    Aika varattuna siis rv 22, mutta huomasin suosituksen 24-32 viikoista. Yhtään en nyt muista koska käytiin kuopuksesta.
  10. Huldasharks

    G: Rv 17+3 (suurinpiirtein tuolloin), paljon on ollut sf-mitta, jos on mitattu?

    T: Kohtu korkeella....
  11. Huldasharks

    Ticketeistä tietävät! Mikä malli mulla on?

    Osaatteko sanoa mikä malli tämä on? Näistä lapuista siis. Että jos myyn joskus eteenpäin, niin osaan sanoa oikein... Kiitos :) Ja paljonkohan kehtais pyytää lähes uudenveroisista?
  12. Huldasharks

    Tupla-/sisarusrattaat, ikäeroa tulee 2v. Minkälaiset olis mielestänne parhaat?

    Maalle, eli ei ihan minirenkaita. Olen vähän miettinyt noita Phil&Ted's:in tai Brion tuplia. Noissa P&T arveluttaa se, että jääkö työntäjän jaloille yhtään tilaa ja onko sen vauvan oikeesti siellä alhaalla ja takana hyvä olla... : / Auttakaahan, kiitos :flower:
  13. Huldasharks

    Superfood raskausaikana

    Haluaisin faktatietoa, jos jollain on antaa. Erityisesti Goji-marjojen turvallisuus kiinnostaa. Onko mitään estettä, ettei superfoodia saisi syödä raskausaikana? Neuvolassa tätä ei suositeltu, kun ei tiennyt asiasta. Kiitos taas asiantuntijoille :flower:
  14. Huldasharks

    Onkos jo syyskuussa mahdollisesti syntyviä paikalla?

    En lupaa tehdä listaa tammikuulle, joku joka olisi kiinnostunut päivittäjän roolista astukoon esiin rohkeasti :D Tehdään nyt tällainen raakile, niin ollaan sitten niin kuin virallisesti kasassa :heart: ***SYYSKUUSSA 2011 SYNTYVÄT JOULUKUUSSA***...
  15. Huldasharks

    Puhukaa mulle järkeä ja sanokaa ettei dpo 9 kuulu näyttää vielä mitään testissä?

    Herkällä 10miu/l testillä testaan ja olen kokeillut 25 miu/l:kin vertailun vuoksi. Onhan se tosi yleistä ettei vielä kuulukkaan näkyä edes haamun esiäitiä?? Nyt ilmeisesti dpo9. Kun tuntuu, että mulla näkyy jo tosi aikaisin ja mua stressaa enemmän testaamattomuus varsinkin, kun "oireita"...
  16. Huldasharks

    Trombosyytit koholla

    Onko kohollaan olevilla trobosyyteillä vaikutusta raskaaksi tuloon? Mulla on B-Tromb arvo 451 ja E-MCHC 319. Hemoglobiini on normaali 135. (Nämä arvot sain työterveystarkastuksesta rutiiniseulonnasta) Kaksi viimeistä kiertoa kuukautiseni on kestänyt kauan. Vuotoa ja kalvonriekaleita tulee jopa...
  17. Huldasharks

    Ovulaatio-oireista kysymys, tietäjät auttakaa, kiitos <3

    Nyt pitäisi digitestin mukaan olla dpo 1. Tänään on mahaa nippaillut, nipistellyt ja kiristänyt. Turvottanut jne. Kirvellyt on ehkä oikea sana kuvaamaan munasarjoissa tuntuvaa tunnetta. Onko ovis ohi, nyt vai tulossa? Ja miksi se tuntuu molemmilla puolilla? Siis, että vieläkö me joudutaan...
  18. Huldasharks

    Foolihaposta, koska aloitus, onko väliä?

    Ostin foolihappoa ja mietin, että onko sitä syötävä kierron läpi, vai vaan tiettyinä päivinä vai miten? :D Kiitos etukäteen. Lähinnä, että onko tuossa jotain samanlaista juttua kuin, että greippimehua alkukierrosta ja punaviiniä lopusta vai onko ihan sama :)
  19. Huldasharks

    Huonoimmat raskaustestit

    Vääriä plussia ja viivanpaikkoja ym. ikävää. Omasta kokemuksesta: Predictor One Step 10mIU/ml Monet ovat myös saaneet Clearbluen EI digitaalisella. Onko muita kokemuksia, joihin ei kannata rahojaan tuhlata?

Yhteistyössä