Hakutulokset

  1. S

    Suunniteltu sectio + perhehuone..

    Mutkin leikattu oysissa. Molemmilla kerroilla perhehuone, kun itse sitä vaadin. Mut joissakin sairaaloissa ei kuulema leikatuille anneta perhehuonetta, vaan siihen on mahdollisuus vain sellaisilla, joiden synnytys on sujunut alakautta ja normaalisti, ilman mitään ongelmia :/
  2. S

    Minkä kokoinen pää teidän vastasyntyneellä on ollut?

    35cm molemmilla, ja kumpikin sektiolla.
  3. S

    Söpö kuva :)

    Ihanan ruttuset Mun murun vauvalla :)
  4. S

    Söpö kuva :)

    http://www.aijaa.com/v.php?i=6285281.jpg :heart: :heart: :heart: Minun pikkuisen varpaat =)
  5. S

    Oulaskankaalla synnyttäneet, etenkin Oulun lähikunnista sinne matkanneet!

    Pakko kommentoida kyllä tähän, että mut on kaksi kertaa sektioitu oysissa ja molemmilla kerroilla aivan ihanat kätilöt osastolla! Nuoria, nättejä, pirteitä tyttösiä siellä töissä, ja kaikki ammattiapu käsien ulottuvilla. Ei kyllä todella ole mitään moitittavaa!! Ja vaikka nyt kävin siellä toisen...
  6. S

    VERKKOKAUPPA LINKKIPINO =)

    Merkkiä..
  7. S

    millä kierto säännölliseksi?

    Clomithan on lapsettomuuslääke. Voi aiheuttaa hyperstimulaation. Terolut on tarkoitettu kierron säännöllistämiseen.
  8. S

    millä kierto säännölliseksi?

    En kyl clomeja suosittele.
  9. S

    Pampers-näytepaketista

    Up!
  10. S

    Ketään,joka synnyttänyt Oysissa tänä vuonna???

    Saako sieltä mukaan mitään vauvakassia, jossa tuotenäytteitä ym? Itse sain vuonna 2006 sieltä sellasen kassin, mutta nyt en. Mietin vain että ovatko unohtaneet antaa vai eivätkö enää jaa niitä?
  11. S

    rv-pinoa lauantaiksi!

    RV 37+0!! Täysaikaisuus....Jee!
  12. S

    Alkuraskaus ja kiloja vain tulee!

    Mulla 6+ viikolla oli painoa tullut 2kiloa. Nyt rv36+ ja painoa tullut 18,5kg :whistle: Esikon aikana tuli yhteensä 18kg ja niistä 10kg jäi jo synnärille.
  13. S

    Raskaana olevat: Viikkopinoa ja vointeja

    33+4. Just nyt ei muuta vaivaa kuin alamahalla menkkamaista kipuilua :(
  14. S

    Onko kellään Iittalan lautasia (yksivärisiä)

    Esimerkiksi mustia tai muita tummia? Kysyisin vaan että miten se pinta kestää aterimia? Pysyykö lautasessa väri vai alkaako tuleen valkosia kulumia?
  15. S

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Tänään, 31+6 :heart:
  16. S

    Ovis nyt vai tulossa?

    http://www.aijaa.com/v.php?i=5411409.jpg Itselläni ovisplussa oli noin vahva.
  17. S

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Ikuisuus Sulla on kyllä niin tyttömaha kuin olla vaan voi =) Onko tyttö tulossa? ;) :heart: :heart:

Yhteistyössä