Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Alkuperäinen kirjoittaja tuubi:
Hei!
Ihania masu kuvia!!
Talvicci, heti kun näin siun mahan ni oli kyll ilmiselvä poika maha, vaik en yleensä osaa sanoa enkä niin usko et mahan muoto ois jompaa kumpaa mut kyll toi siun maha oli just niin kutsuttu poikamaha!!
:D
Et ei muuta kun vertailemaan tytöt. Miun maha muutes aika samannäkönen ja poikaa veikataan.
Juu mulle kaikki sano aina että poika tulee ku on tommonen maha :D
Vaan yks tyttöveikkaus tuli raskausaikana, kaikki muut oli sitä mieltä että poika tulee...

Haikeena täällä masukuvia kattelen, se raskausaika ku oli niin ihanaa :D
Vaikka vielä ihanampaa on ku on saanu tuon oman pienokaisen syliin tuhisemaan... :heart:

*Talvicci Ja PikkuMurikka*
 
Alkuperäinen kirjoittaja MLL:
Sarjassamme tyhmä kysymys, mutta mistä kohtaa mittaatte ton vyötärönympäryksen? Mietin vaan kun ite mittailin tosta isoimmasta kohdasta ja sain tulokseksi 102 cm ja rv 22+1.. Kamalasti ei pitäisi vararavintoa olla omasta mielestäni :) Kuvaa ei nyt ole laittaa, täytyy yrittää myöhemmin räpsästä ja liittää tänne.
106 cm isoimmasta kohdasta ja rv 24+2 :D
 
Empuuu mä käyn jatkuvasti kattoon olisko tullu uusia kuva, näitä on tosi kiva katella =) ihan selkeesti sun masu pyöristynyt, ihana!

tässä omaa, taitaa olla eka kuva muuten tälle loppupuoliskon puolelle!

joulumassukka rv 21+6:



ja mahan ympärys 100cm, paino on tainnu nousta luvattomasti, en kehtaa ees sanoa kunka paljon :D
 
Siruliinu tyttöä ultrassa lupailtiin. :heart:

Lara- rv 13-14 maha pyöristyi sen verran, että kuvissa huomasi pienen eron aiempaan ja itse huomasi vatsan pyöristymisen. Ehkä rv 16-17 maha pullahti ulos sen verran, että asiasta tietävä ulkopuolinenkin saattoi mahan huomata. Puolen välin tienoilla tahti kiihtyi ja sen jälkeen mahaa olikin enää vaikeampi piilottaa.
 

Yhteistyössä