Hakutulokset

  1. M

    Onko jollekin käynyt niin, että ultrassa sanottu että poika tulee mutta tyttö onkin syntynyt?

    Ensimmäiseni kanssa kävi niin, toka oli tyttö niinkuin sanottiinkin ja kolmas oli yllärivauva :)
  2. M

    Miten saan potkut?

    Olisiko mahdollista pyytää irtisanomista?
  3. M

    Annatko aivopestä itsesi homomyönteiseen yhteiskuntaan?

    Minun elämässäni ei ole yhtään homoa, että ehkä olen tietämätön näistä asioista, mutta mulle ei aukea miksi minun pitäisi olla hyväksymättä. Jokaisella on oikeus onneen niin kauan kun ei polje muita jalkoihinsa sitä tavoitellessaan.
  4. M

    Oliko erillainen maha pojasta ja tytöstä?

    Ei, sellainen etumaha oli kaikkien kohdalla, ei siis näkynyt takaapäin.
  5. M

    Mikä olisi viisaampi vaihtoehto kun lainaturva?

    Laita se 60 e säästötilille joka kuukausi, tai mielellään vähän enempikin.
  6. M

    rakastunut työkaveriin

    No jos hänkin rakastaa sinua, niin väliäkö sillä?
  7. M

    Menikö elämäsi "oikean" kaavan mukaan?

    Ei se ole mennyt minkään kaavan mukaan, mutta olen siihen ihan tyytyväinen.
  8. M

    Lahjaideoita :)

    Päädyin leluun, varmasti tykkää :)
  9. M

    Lahjaideoita :)

    Edelleenkin haen jotain tyylikkäämpää, kiitos kuitenkin kiinnostuksestasi ongelmaani. Ehdotuksesi eivät niinkään vaatisi syntymäpäiväjuhlaa, kun ajatukseni olisi nimenomaan se hänen erityinen päivänsä.
  10. M

    Lahjaideoita :)

    Joo, ihan hyvä tämä, kiitos sinulle. Ehkä kuitenkin jotain hienovaraisempaa, tyylikkäämpää?
  11. M

    Lahjaideoita :)

    Mitä ostaisit vastatapaamallesi miehelle syntymäpäivälahjaksi? Jotain flirttiä ;) Sankarilla ikää 37.
  12. M

    Päästäisitkö miehesi stripparibaariin

    En keksi miksen päästäisi, siis jos olisi mies. Poikien juttuhan tuollainen on.
  13. M

    mä tahdon miehen!! tai edes miestä

    E-kontaktista minä löysin, vielä samalta paikkakunnalta :) Ja 30 olen. Netti on hyvä tapa löytää ihminen tässä iässä, jossei työkavereita ole tai sitten löydy joku kaverin kaveri. Löytyy varmaan baaristakin, mutta jotenkin siistimpää se on näin.
  14. M

    mistä aloittaa omakotitalon osto?

    Ensin kannattaa käydä puhumassa laina valmiiksi, tietää sitten myös minkä hintaluokan kotia voi etsiä. Ja sitten eikun haaveilemaan!
  15. M

    Miten hoidatte lapsen uhmakohtaukset julkisilla paikoilla?

    Niiltä vihaisilta katseilta välttyy parhaiten kun olet itse rauhallinen. Jos lähtee melskaukseen mukaan hermostumalla, katastrofi on valmis.
  16. M

    onko noin 45v miehellä mahiksia uuteen onneen?

    Tavallisen miehen haluavia naisia on Suomi pullollaan. Se yhteensattuminen onkin sitten ongelma.
  17. M

    auttakaa! raskaana?

    Monia syitä voi olla viivästymiseen, mutta hae apteekista raskaustesti, niin ei tarvitse pelätä ja odottaa.
  18. M

    Mitä ajattelet 23-vuotiaasta miehestä, joka on neitsyt?

    Kyse on kuitenkin ihan luonnollisesta halusta, eikä sitä suurimman osan aikaa harrasteta suvunjatkamistarkoituksessa. Sinulla on varmasti vaatimuksetkin naisen suhteen kasvanut aika korkealle? Kuten sinkuille usein käy, on sitten seksielämää tai ei.
  19. M

    Mitä ajattelet 23-vuotiaasta miehestä, joka on neitsyt?

    Että hän joko arvostaa seksiä tai on nostanut sen jalustalle. Tai ei ole löytänyt naista/miestä.
  20. M

    Laihtuminen ja ristiriitaiset tunteet

    Muistan tunteen omasta laihdutuksestani. Ja se, että mitä pirun hyötyä tästä on kun vaatteet roikkuu päällä ja näytin peilistä omasta mielestäni tästä syystä pahemmalle. Mutta sitten tuli kesä ja olin niin kaunis! :D

Yhteistyössä