Oliko erillainen maha pojasta ja tytöstä?

  • Viestiketjun aloittaja "otsoemo"
  • Ensimmäinen viesti
"otsoemo"
Kaikki nyt niin innoissaan arvailee meidän vauvan sukupuolta mahan perusteella. Itte en kyllä yhtään usko tohon "poika - ja tyttömahajuttuun". Vai onko teillä joilla useampi lapsi niin ollut erilaiset mahat tytöistä ja pojista?
 
ei ollut
Ihan samanlainen etumaha minullakin kaikista sukupuolesta riippumatta. Mulla ainoa ero raskauksista oli se, että poikaa odottaessa teki mieli karkkia ja tyttöjä odottaessa ei yhtään :).
 
"otsoemo"
Mullakin oli ekassa raskaudessa (poika) linea negra, nyt ei ole. Vai missäs vaiheessa raskautta se oikein tulikaan? Noh, mutta tulee kumpi tulee ja turhapa sitä on arvailla sen kummemmin :).
 
meillä esikoinen (tyttö) oli poikavatsa ja nyt tästä masuasukista on kans poikamasu ja tyttölupaus saatu :) ja kaikki veikkaili poikaa ennen ku kerrottiin et prinsessa olis tulossa :D et en kyllä mäkään usko noihin maha-juttuihin.
 
Ma en edes osaa tulkita tata omaa vatsaani. Moni sanoo, etta poikamaha, mutta mun mielesta taa on kylla selkeasti enemman levea kuin ns. terava. Aika tasaisen mallinen. Ei mikaan suippo, mutta ei kylla nay takaapain katsottaessakaan.

Ultrassa siis lupailtu tyttoa. Linea negra on tosi tosi haalea. Oikeastaan aika olematon.
 
"otsoemo"
Ma en edes osaa tulkita tata omaa vatsaani. Moni sanoo, etta poikamaha, mutta mun mielesta taa on kylla selkeasti enemman levea kuin ns. terava. Aika tasaisen mallinen. Ei mikaan suippo, mutta ei kylla nay takaapain katsottaessakaan.

Ultrassa siis lupailtu tyttoa. Linea negra on tosi tosi haalea. Oikeastaan aika olematon.
Mulle ei lupailtu mitään, mutta meille suurin osa ennustaa poikaa, mutta yksi sanoi että edelliseen mahaan verrattuna tyttömaha
 
mulla
Vatsat oli jokaiselta erilaiset, 3 tyttöä ja poika. Mutta raskauden mukanaan tuomista jutuista tiesin pojan olevan tulossa; närästystä, pahoinvointia, ei ollenkaan tehnyt mieli makeaa vaan suolaista. Tytöiltä ei ollut mitään tuollaista.
 
Vatsassa ei ollut muuta eroa kuin se että pojasta oli 0,5cm pienempi sf-mitta :)

Mutta selkeitä eroja raskauksien välillä oli että poikaa odottaessani himoitsin kaikkea suolaista, salmiakkia, lakritsia, roskaruokaa... jopa sellaista veristä pihviä josta ajatteleminenkin oli ennen sitä mulle vastenmielistä.

Tytön kohdalla taas himoitsin suklaata, ennen tätä raskautta en voinut käsittää ja oikeastaan ärsyttikin tämä "naisten suklaahimo"-juttu. En koskaan ollut erityisesti himoinnut suklaata... Valitettavasti tämä ilmaantunut suklaanhimo tuli näköjään jäädäkseen, kun edelleen himoitsen suklaata tajuttomasti aika ajoin.. :/ Hedelmät ja hedelmäkarkit oli myös pop, kermavaahtoa olisin voinut syödä ihan hulluna...
 
kaverilla
esikoisesta (tyttö) ei nähnyt kun vasta yli puolen välin jälkeen, että on raskaana. perheenjäsenetkin alkuun vitsailikin siitä. Näytti siltä et olis ollu vaan ruoka-aikaan enemmän kotona. Toista odottaessa oli erittäin alhaalla oleva "sievä jalkapallo", ja poikahan sieltä sitten tuli.
 
no en määkää tuoho usko ja ite vaikee sanoo,eka oli poika josta pieni masu,sellanen pallo ja sit tuli kaksoset joista huomattavasti isompi masu ja sit viimenen poika josta myös pieni eteenpäin pallo :)
mut on nähty että ei paikkaasa pidä masun malli kuka siellä asustaa :)
 
esikoisesta (tyttö) ei nähnyt kun vasta yli puolen välin jälkeen, että on raskaana. perheenjäsenetkin alkuun vitsailikin siitä. Näytti siltä et olis ollu vaan ruoka-aikaan enemmän kotona. Toista odottaessa oli erittäin alhaalla oleva "sievä jalkapallo", ja poikahan sieltä sitten tuli.
meki saatiin tietää kaksosista vasta rv:lla 20,luulin itekki et oonkohan vaa syöny liikaa ku masu paisuu..edes neuvolassa ei huomattu et masusa kaks,sitä ei edes "epäilty".. :)
 
"vieras"
Mulle kaikki sanoivat mahan perusteella, että poika tulee, mutta tyttö meille tuli ja mulla oli linea negra siis tytöstä. Mielenkinnolla odotan minkälainen maha tästä tällä kertaa tulee. Olen siis raskaana, mutta vasta ihan alussa, viikolla 6. Eikä aiota kysyä sukupuolta ennen syntymää tälläkään kertaa, kiva kuulla muiden kommentteja ja tietysti yrittää itsekin arvailla.
 
nuin
meki saatiin tietää kaksosista vasta rv:lla 20,luulin itekki et oonkohan vaa syöny liikaa ku masu paisuu..edes neuvolassa ei huomattu et masusa kaks,sitä ei edes "epäilty".. :)
voi että mikä yllätys :) mulla rakenneultra ens viikolla ja näin unta just et olis kaksoset, mut ei nt ultran perusteella vois oikeen olla mahdollista kun pikkunen heitti kuperkeikkaa sillai et näki jos toinen olis ollu takana, näin ainakin kätilö sano. millä viikoilla sun maha alko kunnolla paisumaan?
 

Yhteistyössä