Menikö elämäsi "oikean" kaavan mukaan?

  • Viestiketjun aloittaja ei menny niinku elokuvissa
  • Ensimmäinen viesti
nojuu
seurustelu, avoliitto, kihloihin, naimisiin, lapsia??
Just tässä järjestyksessä meillä. Mutta siitä eteenpäin sitten onkin ihan miten sattuu. Esikoinen laitettiin pienenä hoitoon, että sain opintoni tehtyä loppuun. No siinä tulikin kiire, kun kakkonen ilmoitteli itsestään. Kakkonen taas pienenä hoitoon, kun työt odottivat ja piti uraa tehdä, mutta potkut tuli. Nyt sitten lapset hoidossa ja minä etsin töitä, kun tuntuisi hullulta enää kotiäidiksikään ryhtyä.
 
"Neith"
melkein.. eli ekan miehen kanssa suht heti seurustelun alkamisesta muutettiin yhteen , sitten kihloihin, naimisiin ja pari kk siitä oli lapsi aluillaan.. ja sitten lapsen ollessa 1v4kk niin erottiin. (yhdessä oloa oli n 5v yhteensä)
nyt sitten toisen miehen kanssa mennyt suht samalla tavalla mutta sitä lasta alettiin yrittämään kihloihin menon jälkeen ja sitä ei vieläkään ole, muutenkin nuo asiat on mennyt hyvin nopeaan aikatauluun
 
Ei mennyt tuon vanhanaikaisen kaavan mukaan, mutta on tähän asti mennyt juuri niin kuin on suunniteltu: seurustelu - avoliitto - kihlat - lapsi - naimisiin.
Oltiin tuossa kihlavaiheessa muuttamassa maasta toiseen. Haluttiin häät täällä Suomessa, mikä oli helpompi järjestää sitten kun täällä asuttiin. Lapsi taas kannatti "tehdä" jo ennen muuttoa, koska olin silloin hyväpalkkaisessa vakityössä, josta oli hyvä jäädä äitiyslomalle :) (ja tästä työstä tietysti jouduin muuton takia luopumaan)..
 
Seurustelua 3kk sitten kihlat, kihloissa 6v ja avioliitto, siitä 1v2kk ja syntyi esikoinen. Että ihan perinteiseen malliin. :D

Ei vaan, eikös perinteinen ole että seurustelua ja lapsi alulle, sit äkkiä naimisiin ennenkuin masu näkyy :whistle: :D
 
Viimeksi muokattu:
"sone"
En ole tehnyt juuri mitään oikean kaavan mukaan elämässäni, olen aina ollut oman polkuni kulkija. Olen onnellinen , ja mitään en kadu :) Joskus olis kyllä kiva olla kärpäsenä katossa kun minusta on puhuttu... :D
 
"hmm"
Ei todella menny.. virheitä on tullu tehtyy.. Seurustelu - kihloihin - naimisiin - lapsi - avioero - seurustelua - avoliitto - lapsi.. Tässä sitä ollaan.. Onnellinen vihdoin :)
 
kjhg
Seurustelu, kihlat (112/1997), valmistuminen ekaan ammattiin (5/2000), avioon (6/2000), esikoisen syntymä (7/2000). Lapsia on tuon jälkeen siunaantunut vielä pari kappaletta lisää ja tällä hetkellä minulla on täydellinen alanvaihto menossa. Ensi lukuvuosi vielä opiskelua, sitten lopullisesti töihin. Omakotitaloa alamme rakentamaan syksyllä iiisolle maaseututontille.

Eli ei ihan ole mennyt "oikean" kaavan mukaan. Eikä oo tarviskaan. :D
 
"sama"
Seurustelu, kihlat (12/1997), valmistuminen ekaan ammattiin (5/2000), avioon (6/2000), esikoisen syntymä (7/2000). Lapsia on tuon jälkeen siunaantunut vielä pari kappaletta lisää ja tällä hetkellä minulla on täydellinen alanvaihto menossa. Ensi lukuvuosi vielä opiskelua, sitten lopullisesti töihin. Omakotitaloa alamme rakentamaan syksyllä iiisolle maaseututontille.

Eli ei ihan ole mennyt "oikean" kaavan mukaan. Eikä oo tarviskaan. :D
Typon korjaus.
 
joo, seurustelu-kihlat-naimisiin-lapsi (1,5kk häistä olin raskaana)-toinen lapsi (ja sydänsairaus).... mut onnellisesti elämänsä loppuun asti..... enpä usko.

mut sit jos aattelee et menis naimisii ekan seurustelukumppanin kanssa jne.... ni sit mul meni
seurustelu-ero-seurustelu-ero-seurustelu-ero-seurustelu-ero.... jne.... kunnes sit toi kihlat ym. :D
 
Viimeksi muokattu:
VieraaNpi
Ei olla tehty vissiin mittään "oikein". Mutta siis, seurustelu (avoliitto), raskautuminen, yhteinen talo, lapsi ja toineki lapsi, kihlat, kolmas lapsi ja avioliitto. Näillä on menty ja hyvin on mennykki
 
"Mammax2"
Menikö elämäsi "oikean" kaavan mukaan?

seurustelu, avoliitto, kihloihin, naimisiin, lapsia?? missä järjestyksessä teillä mentiin?

meillä oli seurustelu, kihloihin, avioliitto, muutettiin yhteen, kaksi lasta ja nyt ERO ;) eli ei ihan suunnitelmien mukaan kuten elokuvissa mutta hyvä elämä.
 
"keiju"
Seurustelu, avoliitto, kihlat, mutta vauvaa ei kuulukaan vaikka vuosien yritys takana. Eli tähän taitaa tää kaava katketa. En halua että lapsirakas miesystäväni joutuu elämään lapsettoman elämän, joten tiemme tulevat ehkä vielä erkanemaan. Ei tulisi mieleenkään suunnitella nyt häitä :(
 

Yhteistyössä