Hakutulokset

  1. E

    Onkohan tää ihan kuolleena syntynyt idea (synttäreistä)

    Elikkäs mietin tässä ekaluokkalaisen lapsen kaverisynttäreitä. Itse en isommin pidä ns seuraleikeistä. Eli en jaksais mitään aasin häntää tms... Sain kuitenkin ajatuksen, että jos järjestäisin leivontasynttärit, joissa leipoisimme porukalla esim pullaa ja pikkuleipiä tai muffinsseja...
  2. E

    Allerginen hyttysenpistolle

    Onkos täällä ketään joka olisi allerginen hyttysenpistokselle. Meill äon 2 v poika joka on allerginen näille. Saa aivan järkyttäviä paukamia tyyliin yksi pisti jalkaan joten kenkä ei mahdu päivään jalkaan. Allergologi sanoi nyt, että antaa ensi kesänä ampiaisen pistää, etää näkisi kuinka...
  3. E

    Kokemuksia Hoover kodinkoneista?

    Saatiin tarjous Hooverin kodinkoneista (astianpesukone ja kiertoilmahella). Olisko kenelläkään kokemuksia merkistä? Meillä ei ole koskaan ollut ko merkkiä ja pohdin kanttaako hommata.
  4. E

    Tietääkö kukaan kuinka saan FB:ssä...

    Siis kuinka saan palautettua, jonkun sovelluksen uutiset etusivulleni, jos olen ne kerran siitä poistanut? Esim. Mafia
  5. E

    Miksiköhän sitä on pettynyt vaikka pitäisi olla iloinen!

    Mulla on takana kolme vaikeata raskautta joista syntynyt kolme ihanaa ja rakasta lasta. Nyt luulimme kumin pettäneen, koska kuukautiset olivat 1,5 vk myöhässä. Nyt kun ne alkoivat olin jotenkin pettynyt. Miksiköhän? Munhan pitäisi olla iloinen, että en ollut raskaana, koska raskaana oleminen on...
  6. E

    On niiin vaikea päättää, olisiko lapsiluku täysi!

    Minulla on kolme ihanaa lasta. Jotenkin toivottaisiin miehen kanssa neljättä, mutta järki sanoo, että ei. Taustalla on kolme raskausmyrkytystä. Raskausaika on muutenkin minulle jotenkin vaikeata. On jatkuva oksettavaolo/oksennan. Ensimmäiset 3 kuukautta olen aina melkein asunut vessassa...
  7. E

    Voi nyt menee taas viikonloppu Relaation parissa!

    uusi on nimittäin ilmestynyt :)
  8. E

    Kolme lasta kahteen huoneeseen

    Vauveli on tullut vuoden ikään ja täytyisi siirtää hänet pois vanhempien makuuhuoneesta. Laittaisitteko samaan huoneeseen 7-vuotiaan pojan ja 1-vuotiaan pojan ja antaisitte 5-vuotiaalle tytölle oman huoneen. Vai laittaisinko koululaiseen omaan ja nuoremmat samaan huoneeseen? Mielipiteitä?
  9. E

    Farmville naapurikseni?

    Tarvitsisin muutaman naapurin, että pääsisin laajentamaan tilaani. Haluatko tulla naapurikseni? Laita yv:tä!
  10. E

    Tylsää...(turhaa purnausta)

    Tänään on tylsä päivä. Ulkona on harmaata ja sateista ei huvita mennä sinne. Remontti on kesken. En voi viä laittaa joulujuttuja. Mulla ei oo riittävästi naapureita Farmvillessä, että voisin laajentaa. Tänään ei huvita mikään prkl.
  11. E

    Ahdas esinahka ja "venytys"hoito

    Meillä on pojalla ahdas esinahka. Hoitona on nyt kortisonivoidetta aamuin/illoin 2 viikkoa ja viikon paussi ja taas voidetta 2 vk ja paussi viikko. Onko muita joilla koitettu tätä hoitoa ja onko auttanut? Jos ei ole auttanut onko sitten tehty ympärileikkaus?
  12. E

    Kolme raskausmyrkytystä ja vielä raskaaksi?

    Meillä on kolme lasta. Kaikkia odottaessa olen kärsinyt raskausmyrkytyksistä. Ensimmäisen kanssa oli vaikea, kakkosen kanssa lievä ja kolmosen kanssa taas vaikea. Nyt haaveilen nelosesta, mutta en tiedä uskallanko. Kolmosen jälkitarkastuksessa lääkäri totesi minulle, että pidä nyt huoli sitten...
  13. E

    Seitsemän vuotiaalla ahdas esinahka. Kokemuksia

    Meillä on tälläinen tapaus, että pippelin pää tulehtuu usein. Nyt on lääkäri edessä, jossa katsotaan tuota esihkaa. Terveydenhoitajan mielestä, kun on ahdas. Haluaisinkin kuulla kokemuksia asiasta. Meille jopa väläyteltiin leikkauksen mahdollisuutta. Onko muilla ollut ollut ja miten on hoidettu?
  14. E

    Onko muidenkin ekaluokkalaiset tälläisiä!

    Aamusta aletaan kiertään ja vääntään. Mihinkään ei jakseta keskittyä ja jatkuvasti tapellaan siskon kanssa. Sä et saa koskee mun koulupöytään ja reppuun yms. Taitaa jännittää aikaslailla toi koulun aloittaminen, kun tuon touhu on niin raivostuttavaa ja hermoille käyvää. :kieh:
  15. E

    Onnittelu kaksosten vanhemmille

    Miten olette onnitelleet kaksosten syntymän johdosta. Oletteko vieneet kortin kummallekin vauvalle vai yhteisen vai miten. Entä jos vauvat eri sukupuolta? Kyselen, kun paras ystävä saa kohta vauvansa ja haluaisin onnitella siten, että tuntuisi äidistä ja isästä hyvältä. Usein on saanut lukea...
  16. E

    Tarvitsisin apua maitoallergia epäilyyn/kortisonirasvan käyttöön

    Meillä on 3,5 kk vanha vauva, jolla on ilmeisesti jotain allergiaa. Vauvan ainoa ravinto on rintamaito. Noin kuukausi sitten poskiin ilmestyi kuivaa ihottumaa ja nyt lääkäri käski laittamaan hydrokortisoni voidetta. Tätä laitettiin muutamana päivänä ja ihottuma parani, mutta palasi taas...
  17. E

    Osaisko joku lorun loppuun?

    Lapset hokee losrun alkua ja kysyvät kuin loppuu. Itsekään en muista kokonaan. Tästä lorusta kyse Mitä tehtäis Sika pestäis kmikä sika maasika mikä maa isänmaa mikä isä taivaanisä
  18. E

    Kolme lasta ja MB C 200

    Onko kellään kokemusta tai tietoa mitkä olisivat sellaiset turvaistuimet, et mahtuisivat kaikki takapenkille. Käyttöön tarvittaisiin istuimet 7-vuotiaalle, 4-vuotiaalle ja 0,5-vuotiaalle. Tällähetkellä vauva kaukalossa, 4-vuotias turvavyöistuimessa ja 7-vuotias ilman istuinta ja ahdasta on...

Yhteistyössä