On niiin vaikea päättää, olisiko lapsiluku täysi!

Minulla on kolme ihanaa lasta. Jotenkin toivottaisiin miehen kanssa neljättä, mutta järki sanoo, että ei.

Taustalla on kolme raskausmyrkytystä. Raskausaika on muutenkin minulle jotenkin vaikeata. On jatkuva oksettavaolo/oksennan. Ensimmäiset 3 kuukautta olen aina melkein asunut vessassa.

Nyt ajatus kiertää kehää, että pitäiskö vai eikö pitäis... Vaikeeta, ikääkin on jo 32, joten päätös pitäisi tehdä aikas pian.

Miten te muut joilla esim vaikeita raskauksia olette uskaltautuneet raskautua uudelleen?

Ääh tää on vaikeeta.

Kohtalotovereita!!
 
kolmen iskä
Itse en osaa sanoa muuta, kuin että rakastan lapsia ja olisin ottanut niitä kymmenen jos se olisi ollut mahdollista. Nyt kaipaan sitä yhtä keskenmennyttä ja vähän niitäkin, jotka jäivät puolisoni tahdosta tekemättä.
 
Kolmannen odotus oli kamala, 24/7 pahoinvointia sitä itkiessä vannotin miehelle että muistuta mua tästä jos joskus haaveilen neljännestä.

Muistutti kyllä, mutta se mitään auttanut. Nyt oli alkuraskaus hivenen helpompi. Järki sanoi vastaan mutta tunteet löi yli.
En halunnut olla sitten se katkera 40v joka miettii sitä että olisi sittenkin pitänyt yrittää sitä neljättä.

Toki, mulla ei ole ollut raskausmyrkytystä ja varmasti se mielessäsi pyöriikin. Kun ei kuitenkaan koskaan tiedä milloin vauva joutuu syntymään.

Mutta yritä rohkaista mielesi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Kolmannen odotus oli kamala, 24/7 pahoinvointia sitä itkiessä vannotin miehelle että muistuta mua tästä jos joskus haaveilen neljännestä.

quote]

Mulla oli vähän sama juttu tota kolmosta odottaessa. Pyysin miestä videoimaan itseäni, että saisin vauvakuumeessa katsella videolta miten ihanaa se vauvan odottaminen on. No eipä ole videoo.

Ratkaisu saattaisi olla ne samat e-pillerit joita söin kolmosen tulon estämiseksi. Eipä tarvitsisi tehä itse tätä päätöstä :D
 

Yhteistyössä