Hakutulokset

  1. H

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Äh kun läks aikasin...Meillä ollaan maisteltu jo lihaa,kalaa ja kanaa hyvin maistuu,jugurtti soseet on ihan suurinta herkkua! ja pikkasen jätskiäkin eilen maistoi,istui sylissä ja suu auki seurasi kun äiti laittoi vaan omaan suuhunsa..mä oon varmaan oikea neuvolan tätien kauhu..no parempi etten...
  2. H

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Heippa taas pitkästä aikaa1 tänään ainakin meillä viileämpi ilma jo nyt vaan 17 lämmintä. Meillä poika oli ainakin vaunuissa housuilla ja luhythihaisella bodylla ja silti oli tosi kuumissaan,välillä annoin olla pelkällä bodylla . Eiköhän sitä pärjää kun vaan ottaa maalaisjärjen käyttöön, jos...
  3. H

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Pakko nyt hehkuttaa että poika aamulla kääntyi nyt ekaa kertaa itse mahalleen :D JIPPII!! Muuten ollut taas jotain ihme kitinää mutta johtuneeko kutisevista ikenistä sitten..
  4. H

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Meidän tuoreet mitat painoa 8325 ja pituutta 68,7 eli meillä painon nousu nyt vähän hitaampaa,varmaan voi tosta sairastelustakin johtua ja liikkuu jo toki enemmän. Peitto gallup Täällä vedetään peitto jatkuvasti naaman päälle,saattaa ihan rauhassa nukkua peitto naaman päällä :/ Öisin nukkuu...
  5. H

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Eiköhän sitä sosetta voi antaa niin paljon kun lapsi haluaa syödä. Jotenkin nyt kun on toinen lapsi niin paljon enemmän toimii omien tuntemusten mukaan kun kuuntelee neuvolan ohjeita..kiinteät aloteltiin kun oli alle 4kk ,eka maisteltiin perunaa,porkkanaa ja bataattia yksin aj yhdessä ja siitä...
  6. H

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Tulipa luettua yks parhaimpia kirjoja aikoihin Eve Hietamiehen Yösyöttö Suosittelen todella lämpimästi =) Ei meinannut millään malttaa lopettaa lukemista ennen nukkumaan menoa vaikka kello oli jo vaikka mitä.... Meillä poika nyt pari päivää ollut jotenkin tosi äkänen..josko ne hampaat nyt...
  7. H

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    EDTA: Täällä kans kauhea kuume päällä,just yks kaveripariskunta ilmoitti et heille tulee kaksoset lokakuussa...MÄKIN HALUUNN :D
  8. H

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    me käytiin tänään kanssa lääkärissä taas..Hirvee rohina ja röhinä kuuluu pojasta,ei yski kauheasti mutta toi rohina on karmeen kuulosta,lääkäri eka meinas et vois kokeilla Ventolineä mutta P*skat ei ne sitä sit kuitenkaan antanu :headwall: kun ei muka auta näin pienellä?!?! Kiva taas ens yö...
  9. H

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Helou pitkästä aikaa! Meillä poika ollut viikonlopun tosi kipiä,nenä tosi tukkonen ja kamala yskä,eilen käytiin lääkärissä kattomassa korvat ja tulehdushan siellä oli..Onneks lääkkeet näköjään tehoaa ja poika nukkui viime yön jo paljon paremmin ja nenäkin pysyi auki =) Meillä...
  10. H

    Kuinka paljon vauvan (7kk) pitäisi jo syödä kiinteitä äidinmaidon lisäksi / pvä ?

    Meillä kans 4kk poika syö 2 kertaa päivässä kasvis soseita,aamusin puuroa ja hedelmäsosetta menee varmaan 1 purkki päivässä,lisäks tietysti maitoa..Suursyömäri ilmeisesti..äitiinsä tullu :whistle:
  11. H

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Heippa taas pitkästä aikaa B) Meillä on alettu aamuisin maistelemaan puuroa aamupalaksi ja hyvin on kelvannut! Nyt tein ekaa kertaa lihasosekeittoa pojalle pakkaseen,aletaan varmaan ens viikolla lihaa maistelemaan! Kasvissoseita menee 2xpv ja hedelmäsoseita jälkkäriksi ja sit toi puuro...
  12. H

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    Lääkärineuvola takana ja hyvin oli kaikki =) Painoa nyt 8025g ja pituutta 67cm :p Ei kauaa jaksa enää poitsua kannella... :p hannanmamma ja Otto 4kk 10pv :heart: :heart:
  13. H

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    avokki88 Mä kans eilen kauppareissun jälkeen vannoin et lähden pojan kans kauppaan seuraavan kerran kesällä..Päällä oli ohut fleece haalari,alla body ja sukkikset,päässä hattu ja kypärämyssy(sisällä tottakai riisuin hatut ja avasin vetoketjun puvusta) poika huusi loppu ajan kun syötävä,oli aivan...
  14. H

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    Mihin mun ihana nauravainen,aurinko poika on hävinnyt??? :( Kolme päivää ollu yhtä KITINÄÄ..Mutta hyvä kuulla että sitä muillakin liikenteessä,mietin jo et olisko hampaita tulossa kun koko ajan tunkee sormia,nyrkkejä,peittoa,leluja suuhun ja kuolaa tulee litra tolkulla. Mua kans hirvittää...
  15. H

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    Josko taas pitkästä aikaa jotain tänne naputtelis B) Meillä siis Otto täytti tänään 4kk ja juttua tulee jo kamalasti :D Välillä selällään ollessa ikäänkuin koittaa peppua nostella ja kääntää mutta muuten ei makuullaan olo vielä kauheasti innosta tai kääntyily..Kova on poika hymyilemään ja...
  16. H

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    Thor: oot aika rohkea kun uskallat kertoa täällä et meinaat töihin mennä ;) Ei vaan..Mulla lomaa vielä tän kuun loppuun ja sit kait se olis navetalle mentävä..saas nähdä mitä siitäkin tulee :p Meillä siis maatalo,isäntä lisäks vieraalla töissä 8 tuntia päivässä..Oon koittanu puhua et lopettais...
  17. H

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    Kamala tuo vauvan katoaminen,luojan kiitos että löytyi! kyllä tuli itku väkisinkin,kun kuvittelee sitä vanhempien hätää..
  18. H

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    Jennyli Täällä kans kirotaan pillerit alimaan h*lvettiin..Parin viikon välein tulee menkat näköjään..kivakiva.. :headwall: Meillä kans säikähdellään kovia ja äkkinäisiä ääniä,vierastamista ei oo vielä tullu mutta katselee kyllä vieraampia naamoja tarkasti! Kääntymisiä ei oo nyt onnistunu...
  19. H

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    Ja tosiaan pakastin semmossiin ihan pieniin pakasterasioihin joihin laitoin 5-6 rkl sosetta,siitä saa sit kahdeks kerraks suunnilleen. meillä on nyt mennyt soseita joku 3-4 tlk et harjoitteluahan se enempi vielä on..Maissisoseen oon ostanu muuten ihan purkissa valmiina!!
  20. H

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    Täällä eilen ja tänään ahkeroitu soseiden parissa. Eilen tein porkkana-peruna-bataatti sosetta ja tänään porkkana-bataatti sosetta. Eilen jo maisteltiin ja tuntu kelpaavan paremmin kun kaupan porkkana-peruna..vaikka tuskimpa niissä nyt kauheeta eroa on,bataatti vaan tekee makeammaksi..Ihan...

Yhteistyössä