Hakutulokset

  1. S

    Paristokäyttöinen ilmakiharrin

    Onko kellään? Onko hyvä ja kuluuko patterit nopeasti? Mitä maksaa? Toivottavasti joku tietäis niin ei tarttis montaa päivää nostella tätä. :D
  2. S

    Pitsakalluppi

    Kumpi on parempaa; itsetehty vai ostettu pitsa? Ja millä täytteillä? Itse kyllä vannon itsetehdyn pitsan nimeen ja täytteinä vois olla tonnikala, salami, sipuli ja feta. :p
  3. S

    Pitkä verensokeri

    Pitäis mennä huomenna kokeisiin ja jäi epäselväksi että onko pitkä verensokeri sama kuin sokerirasitustesti mikä mulle tehtiin raskausaikana? :attn:
  4. S

    Ihminen. Anatomia ja fysiologia. Onko kellään tätä kirjaa?

    Ois tärkeää kysyttävää. :attn:
  5. S

    2 diabetes

    Onko kellään? Milloin on puhjennut ja mitä oireita oli? Liittyikö ylipaino asiaan? Ja mitä määrättiin hoidoksi? Mä pahoin pelkään että mulle on puhkeamassa. :'(
  6. S

    Uskaltaiskohan kattoa tän päivän Prisman..

    Aiheena ötököiden valtakunta. Se menis kyllä vielä jos kyseessä ois ne mitä keväisin pörrää metsissä mutta kun ohjelma kertoo niistä mitä täällä kotona on. :/ Vois toisaalta innostaa siivoamaan. :D
  7. S

    Helsingin kirppikset

    Mistä löytyisi hyviä kirpputoreja? Pääasiassa etsin tytön vaatteita ja cd sekä vinyylilevyjä.
  8. S

    Unettomuudesta

    Kärsin tällä hetkellä unettomuudesta, pääasiallisesti nukahtamisvaikeuksista. Stressistä tää varmasti johtuu. Oisko kellään mitään vinkkejä mikä saattais auttaa. Oon valmis kokeilemaan ihan kaikkea. Lääkärin määräämiä nukahtamislääkkeitä on mutten halua niitäkään joka ilta popsia. :|
  9. S

    Alanya

    Plussat ja miinukset. Ja paljonko ruokailu ja taksi maksaa? Kiitos kaunis! :attn: :flower:
  10. S

    Käyttääkö joku

    sinistä tai muuta kuin mustaa ripsiväriä? :)
  11. S

    Sormuksen kaiverruksista

    Saako sormuksista vanhat kaiverrukset mitenkään pois? :attn:
  12. S

    Tulee ihan yks leffa mieleen tästä palstasta

    Tai oikeestaan yksi lauseen alku joka menee näin; Asiahan ei tietenkään minulle kuulu, mutta... Ja sitten alkaa kauhea paapatus siitä miten kauheaa/väärin/ rumaa/epäsoveliasta jne. joku asia. :D :headwall: Mutta niinhän se tietenkin on kun ollaan kaikki ainutkertaisia ihmisolentoja. :whistle:
  13. S

    Taivas ja helvetti

    Miltä näyttää taivaassa ja miltä helvetissä? Tätä ei tarvitse nyt niin tosissaan miettiä vaan tarvitsisin ideoita miten muokata olkkarista helvetin ja keittiöstä taivaan. :) :attn:
  14. S

    Kuvittelenko vaan

    Vai onko täällä tunnelma jotenkin kireä?
  15. S

    Paluu koulun penkille-testi

    [/url]http://www2.hs.fi/extrat/hsfi/omaelama/peruskoulutesti/default.asp[url] Pikatestin tulos oli tämä. PERUSKOULUN PÄÄTTÖTODISTUS Äidinkieli.................... 10 Englanti...................... 10 Ruotsi........................ 10 Matematiikka.................. 10 Fysiikka ja...
  16. S

    Onko erilaista olla äitinä tytölle kuin pojalle?

    Tällaista mä aina välillä mietin. :D Mikä on erilaista ja mikä taas samanlaista? :)
  17. S

    Enkeleistä

    Enkeleillä on minulle aivan erityinen merkitys. Enkelit näyttelevät pääosaa elämänkatsomuksessani ja uskonnollisissa kysymyksissä. Onko täällä muita enkeli-ihmisiä? :) :saint:
  18. S

    Paljon olisi kohtuullinen hinta Lassien haalarista?

    Haalaria on käytetty ehkä kerrran. On siis uudenveroinen talvihaalari kokoa 98cm. Postikulut tulisivat vielä hinnan lisäksi. :attn:
  19. S

    Voi kökkö

    Riisihäröt. Ne ei oo näköjään vieläkään lähteny täältä pois. Kaikki kuivamuonapussit on heitetty moneen kertaan roskiin. :headwall: Auttakee.

Yhteistyössä